Lekkage….
Blijkbaar luisteren niet veel mensen naar de goede iedeeen van oa marten, helaas het blijkt eenrichtingsverkeer, wil je nu goeie en bruikbare tips of wil je neuzelen?
Emiel
als het geen haast heeft kan je mischien naar de meeting in Januari naar Sint Oedenrode komen.
dan is het zo gepiep, handen te over die even komen helpen je dash eruit en erin te lepelen.
anders bel ik je er wel doorheen, is een makkie (als je weet waar je moet rommelen hehe)
greets en suc6
wupke
Re: Lekkage….
BX19trs schreef:Blijkbaar luisteren niet veel mensen naar de goede iedeeen van oa marten, helaas het blijkt eenrichtingsverkeer, wil je nu goeie en bruikbare tips of wil je neuzelen?
Emiel
ik luister toch
anders zat er nu 2kg kit rond de rand… probleem is dat ik op het moment niets overhaast wil doen.
BX-loos
Re: Lekkage….
Wel boeieind om dit draadje terug te vinden. Zoals velen bekend heb ik deze auto overgenomen.
Ik heb inmiddels ontdekt dat het rubber van de voorruit vol met siliconenkit zit die totaal niet heeft gehecht en zelfs gedeeltelijk nog niet is gedroogd. Niet echt structureel. Ik heb ook niet de indruk dat het via de voorruit binnenkomt.
Wel kwam ik een “geinig” roestgaatje tegen in de Astijl, vlak onder het punt waar het voorspatbord aan de bovenkant er overheen valt. Dit gaatje is groot genoeg om water door te laten en ik denk ook dat een flink deel van het water dat normaal van de voorruit afstroomt en naar beneden loopt langs dit gaatje komt. Vooralsnog staat de auto in de garagebox, dus geen last van vocht.
Ik het het roestgaatje vooralsnog maar even behandeld met owatrol. TZT maar even verder ontroesten en dichtsmeren met nadenkit (het is geen zichtwerk).
Ik hoop dan ook met dit gaatje de oplossing gevonden te hebben, waarmee dit draadje afsgesloten kan worden.
@Wuppo: dash demonteren zal idd het snelst uitsluitsel geven, maar ik ben liever lui dan moe, dus als ik het lek makkelijker kan fixen door het roestgaatje dicht te maken, dan doe ik dat het liefst
siliconenkit is my bad.
was nog voor dit draadje ops:
dat gat wat jij bedoelt…zat dat wat volgeduwd met zwarte kit? dus in de hoek van de voorruit zegmaar?...die dacht ik namelijk dat het was.
BX-loos
Martijnus schreef:siliconenkit is my bad.
was nog voor dit draadje ops:dat gat wat jij bedoelt…zat dat wat volgeduwd met zwarte kit? dus in de hoek van de voorruit zegmaar?...die dacht ik namelijk dat het was.
Daar zag ik geen kit in zitten.
Totaal aantal Berichten: 2485
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Ik zou wel eens willen kijken naar die BX van je Marten. Ik wil mijn Digit ook een beetje opknappen.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Alcyone schreef:Ik zou wel eens willen kijken naar die BX van je Marten. Ik wil mijn Digit ook een beetje opknappen.
Kom maar langs. PB/MSN. Je weet me wel te vinden..
Als je dan toch naar Den Bosch komt kun je meteen ff die airco meenemen voor me