Iemand uit de omgeving Amsterdam met verstand van BX-en?
jebbers
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 572

Gepost: 08 december 2005 04:54 PM

Ik heb een leuke BX chic zien staan op marktplaats. Nou benik bang dat ik niet genoeg van BX-en weet om een goed oordeel over deze auto te kunen vellen. Is er iemand die deze wagen kent of zin heeft binnenkort een keertje te gaan kijken?

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 08 december 2005 05:59 PM
  [ # 1 ]

Tsja, weet je wat het nou is? Elke oudere auto mankeert wel wat, en aan een BX kan een hoop mankeren. Er is op dit forum al het een en ander te vinden over dit onderwerp, ik raad je aan dat eens door te lezen. En verder is het vooral een kwestie van gezond verstand, laat je niet meeslepen door de blauwe ogen van de verkoper of het luxe interieur van de Chic (want dat is WEL een hele verleidelijke uitvoering, kijk uit hoor!).

Standaard checken bij een BX: achterdraagarmlagers, hydrauliek, lekkages, dat soort werk. De Chic is een BX 16 TGI die als extra is voorzien van elektrieke raampjes voorin (en soms ook achterin), een volledig zwarte GTI interieur, getint glas (of is dat al std bij een TGI?), achterspoiler, TZx stootstrips in carrosseriekleur en verchroomde strips in de bumpers. Het is dan ook echt een chique verschijning, maar kijk daar svp even doorheen als je ter plaatse gaat kijken. Wink

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook