Stomme vragen bestaan niet,maar op een Hdi zit inderdaad een turbo zoals op alle Hdi’s die zitten gemonteerd, Bij de Berlingo is het een turbo met een vaste geometrie. De 110 pk in de Xantia heeft een turbo met verstelbare schoepen zodat deze bij lage toerentallen nog mooier oppakt en beter koppelverloop heeft.
BX-16V mk2 orga 4680; voorheen BX TZD-TURBO ‘92 , Berlingo Hdi ‘01, Berlingo Hdi ‘04.
Dennis.
http://img326.imageshack.us/img326/9422/bxgti16vmk21671ud.jpg
http://WWW.STALLING-VERHUUR.NL stallingsruimte voor uw Citroen
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003
- ID/DS D-Super
vanmorgen vroeg even testje gedaan op de a5.
kwam tot 169 km/h op de gps ( 175 op de teller ) maar het was te druk en te kort om de laatste paar km’s eruit te knijpen
desalniettemin al dik tevreden hoor met deze snelheden.
de standaard 1900D heb ik een paar keer geplankt op 165 op de teller
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003
- ID/DS D-Super
ondertussen heb ik alvast even flink met de tectyl lopen kledderen onder de motorkap op die stukkie balk onder de koplampen. heb al een heleboel berlingo’s gezien die daar roesten namelijk.
verder heb ik even info ingewonnen over zo’n mooi opbergvak boven het voorraam wat op de commerce en multispace geleverd is. nieuw kost dit 100 euro en dan ook nog 100 euro voor een hemeltje voorin, want dat moet samen.
bji bart ebben kan ik een setje gebruikt krijgen voor 90 euro, dus die keuze is snel gemaakt. alleen jammer dat bart zo ver weg is.
bart heeft ook afwerkpanelen voor de zijkanten achterin, dus een ritje richting malden zit er wel aan te komen.
mocht iemand nog zo’n opbergvak heben liggen, of een tussenschot geschikt voor een r-schuifdeur, en of hemelbekleding uit een multispace om achterin te doen.. dan hoor ik het graag