Kwaliteit?
Nou mijn vrienden en kennissen horen me alleen maar !#!#!@#
O JA, ook nog een BX 14TE gehad
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
waterman771 schreef:Citroen heeft volgens vele om mij heen geen status… en dat klopt ook wel…
Oh jawel hoor, alleen niet de status die jij bedoeld.
Want wees nu eerlijk, wat ben je een rijk mens als je kan kiezen voor comfort en stijl, je durft te onderscheiden zonder daarbij rekening te houden met de mening van anderen!
Ik mijn ogen heb je klasse als je vrolijk je 2CV tussen de sleeën van je collega’s te zetten.
In de nieuwbouwwijk waar ik woon, ben ik ook omringd door diverse stijlloze -13 in een dozijn- auto’s en werd ik in het begin behoorlijk vreemd aangekeken. Nu weten ze beter en begint men het leuk te vinden. Mijn overbuurman overweegt zelf een C5 te kopen voor zijn vrouw als haar Audi “af” is! En daarmee zijn we weer ontopic.
René van Maren schreef:Kwaliteit?
Nou mijn vrienden en kennissen horen me alleen maar !#!#!@#
Ehm dat riep ik ook gisteren toen ik een groen spoor van LHM over de A9 heb getrokken ops:
Naast dat groene spoor van mij??? maar dat is koelvloeistof.
René van Maren schreef:Naast dat groene spoor van mij??? maar dat is koelvloeistof.
Ja ik dacht, ik maak er een groen lijntje bij
Ik kan niet meer starten, en jij niet meer stoppen
hel1 schreef:ik heb verder niet van die missionarisneigingen, dat schept ook maar weer van die scheve gezichten als er iets loos is met de auto die ik aanraadde.
het maakt mij niet zo uit, ik hou het gewoon voor mezelf.
Hier kan ik mij goed in vinden. Het Citroen rijden is mijn ding en ik voel geen behoefte om dat aan andere mensen op te dringen.
Ik ken echt helemaal niemand uit mijn familie- en vriendenkring die Citroën rijdt…
Wel als ik mijn vrienden en kennisen van de diverse fora meetel natuurlijk, maar dat telt dan ff niet.
Mijn vader vindt al die Citroëns wel grappig. Maar mijn moeder vindt ze echt verschrikkelijk. Ze ziet liever dat ik m’n geld aan echte dingen besteed die belangrijk zijn in het leven.
Zeker vanochtend om 7 uur, toen de GS niet wilde starten, en ik haar wakker maakte om de sleutel van de 307 te vragen, reageerde ze naar de GS als: “oude troep”...
Maar ik blijf lekker Citroën rijden, wat mensen er ook van vinden.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Mijn ouders rijden al vanaf mijn zevende in Chevronnetjes. Daarvoor hebben ze nooit autos gehad. Eerst drie bixjes, daarna twee Xantias en nu een C5. Ik ben daar altijd wel over te spreken geweest.
Mijn beste vriend kocht op gegeven ogenblik een bix, en probeerde mij constant te overtuigen er ook een te nemen. Ik had steeds maar zoiets van ‘Joh, zoveel jaar oud… het is wel Citroën hé!’. Op een gegeven moment toch overstag. En toen ik de Rout zag (mijn tweede auto) was ik helemaal verkocht. Alleen ja… tien jaar oud hé... opel rijden was goedkoper geweest, geloof me! Maar ben toch blij.
Ik moet zeggen, ik heb nog niemand in een Citje gekregen… buiten de mensen die er al in zaten. Al doe ik mijn best, mijn zus en zwager wilden ook al niet ‘dat barrel van jou? Alstjeblieft zeg!’ dus hebben ze nu een Subaru Vivio. Zo’n dingetje met een 745CC motortje… Het is op zich wel een aardig bakkie. Maar ze heeft er denk ik teveel voor betaald… En hij is bijna even oud als mijn ‘barrel’ ....
BX 19TGI Routiére - 180.000
BX 16TGI Break - 192.000KM (verkocht)
BX 14TE Berline - 210.000KM (Gesloopt)
Ik vind het al heel wat dat mijn ouders het merk mitsubishi vaarwel hebben gezegd en nu een citroën C5 rijden (na 30 jaar mitsubishi!)
En dat alleen maar omdat ze een paar keer met mij hebben meegereden en ze ontdekt hebben wat vering is
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Mijn vrienden en kennissen verklaren me steeds voor gek…
Alleen mn kinderen rijden later citroen
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Familie van mijn kant: pa en ma rijden frot en verklaren me voor gek in m’n citje, probleem bakken. M’n zus en vriend rijden honda, die wil je helemaal niet horen over cit (kun je die oude rammelbak niet een km verderop parkeren, hij haalt de buurt onderuit)
Kant van m’n vriendin: schoonouders in xantia en broertje in zx, da’s het betere werk
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
Je schoonvader in een Xantia…....tja,HENKIEEEEEEEEEEEEEEE
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
En ‘n eend En trouwen in een AC4 uit 1929 met henk als chaufeur
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl