Totaal aantal Berichten: 591
- C5 2.2 HDIF TOURER Exclusive
hallo mensen,
Dinsdag is mij het volgende overkomen, ik reed een grote helling omhoog, en bovenaan die helling, stond een paal. die heb ik dus nooit gezien (was vrij steile heling, met vrij grote dode hoek, en ik ben dus volledig tegen die paal opgereden. gevolg. flinke schade aan mn bixje. ik heb nu mijn achterbumper, kofferklep, rechterachterlamp, en rechterzijscherm flink beschadigd.
Een kofferklep zoek ik op snelle termijn, want er zit nu een gat in wat kan gaan lekken. lamp heb ik al gevonden.
Morgen ga ik met een kameraad die motorvoertuigentechniek doet, en ook schadeherstel als vak heeft, proberen het zijscherm uit te deuken. dit kostte mij bij een schadehersteller alleen al €1500. dan zou ik de bumper, lamp en klep zelf doen dat vind ik wel zulke asociale bedragen, maargoed, we gaan morgen dus zelf met planken en hamers tewerk.
ik zal jullie een paar fototjes laten zien van mijn schade.
Als er iemand een kofferklep heeft liggen in de kleur EYYcR (mag ook met spoiler, graag zelfs) of er ergens een op een sloop weet, ik heb mij hier al alles afgezocht vandaag en gister, zonder resultaat