Hallo, kan een bx gti automaat kopen, alleen ding maakt herrie als ie rijdt. Dat zegt de verkoper, ze denken zelf de koppel omvormer. Iemand wel eens eerder meegemaakt? En is dat te maken? Of moet dan de bak gerviseerd worden?
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
....
zit er wel genoeg olie in voor de automaat ?
slipt hij ?
dwz als de auto in zijn neutraal of parkeer stand staat en toch voorruit gaat, als dat het geval is moet de automaat vervangen worden.
weet ik niet of die slipt, dan moet ik gaan kijken.
Maar te weibig olie dacht ik ook al aan?
Dat kun je toch pijlen?
En als de bak stuk is, er uit halen, veel werk maar te doen. Maar een revisie? Volgens mij nog duur.
Gaat om een bx gti automaat met 135d op de teller, mag voor een paar honderd euro weg.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
Als jij um niet wil, wil ik hem wel!!! Revisie van de automaat kost tussen de de 1200 en 1600 euro.
Test
Ja dacht ik al, maar dan wordt het zoeken naar een sloper met goede bak.
Maar weet iemand of er een pijlstik in de bak zit? Zal haast wel met een automaat
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
bij onze aut zit er een pijlstok bij de motor maar wij hebben wel een 1600 in plaats van een 1900
bekend
Deze auto is bekend bij enige forum-leden.
Ook Erik Hannewijk heeft deze bekeken.
Eigenaar deed toen erg vaag over km-stand, had eerst minder gelopen, toen weer meer, en werd een beetje boos toen hij van de koop afzag.
Ik denk dat je fff verder moet kijken, er zijn meerdere BX Gti’s met automaat te koop, die dit soort twijfels niet hebben.
Er staat er nog 1 te koop bij Hegru in Veldhoven. Een mooie zilvergrijze met minder dan 100.000 km op de klok.
Volgens mij ook nog een electrisch schuifdakraam.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 296
- ZX 1.8 Break aura
Het lijkt mij ook dat als het iets kleins is ze dit al opgelost hadden…het zou best zo kunnen zijn dat je er redelijk wat werk aan krijgt.
Rien