2 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

Got Me Rims
WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 30 december 2005 10:20 PM
  [ # 16 ]

Zijn mooie velgen hè die speedlines. Ik heb ze voor mijn Tzi 16V ook aangeschaft alleen dan met een ander kleurtje Cool

Profiel  

deur63
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2121

- BX Chic
Gepost: 30 december 2005 10:49 PM
  [ # 17 ]

@Tonie: heej, wat bouw jij nou? klikkerdeklik - koppelingspedaal met een touwtje, zodat het (welbekende) palletje er niet uitflikkert? Wink

BX Chic (1991 / 1992) DP-JP-60 - ontschorst, verse APK! - topic
Fiat Grande Punto (2007) 27-TP-XJ - dagelijks vervoer van mijn vriendinnetje
Pontiac Trans Am (1986) foto 1 - foto 2

Check ook eens mijn site!

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3455

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 30 december 2005 11:09 PM
  [ # 18 ]
WYD schreef:

Zijn mooie velgen hè die speedlines. Ik heb ze voor mijn Tzi 16V ook aangeschaft alleen dan met een ander kleurtje Cool

Prachtig! persoonlijk vind ik geen enkele velg mooier onder de BX staan!

deur63 schreef:

@Tonie: heej, wat bouw jij nou? klikkerdeklik - koppelingspedaal met een touwtje, zodat het (welbekende) palletje er niet uitflikkert? [/img]

Surprisedops: ehm dat is een kabeltje van het alarm dat ik uit luiigheid ff zolang door mijn stuurstang gat geduwd heb om te testen, en dat hangt daar nog zo te wachten op het moment dat ik verder ga met het alarm

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 30 december 2005 11:13 PM
  [ # 19 ]

Erg mooie velgen (al zeg ik het zelf)  Laughing

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

Rob GT
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 505

- Saxo vts 1.4
Gepost: 31 december 2005 06:13 PM
  [ # 20 ]

Mooi! Maar heeft iemand al gezeurd over de roest op je deur?  Wink

Hier in Lelystad rijdt ook een BX 1400 rond in het geel, staat mooi! Moet je zeker doen.

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 31 december 2005 06:53 PM
  [ # 21 ]
McDean schreef:

Erg mooie velgen (al zeg ik het zelf)  Laughing

Echt wel! Tessa is ook een mooie dame! Very Happy

Rob GT schreef:

Mooi! Maar heeft iemand al gezeurd over de roest op je deur?  Wink

Jah, en er is nog veel meer Crying or Very sad  tankdop ziet er walgelijk uit, links achter is het al door, en achter de achterbumper vond ik ook het een en ander.
Dat gaat als volgende stap komen, en dan het kleurtje…. roest zuigt!
Mja, vanonder issie nieuw Very Happy !

Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 31 december 2005 07:43 PM
  [ # 22 ]
paso schreef:

zwart is hij wel lekker maar als je niet graag je auto wast is dit wel een heel slechte keuze

verder ziet hij er inderdaad wel een stuk beter uit Wink

ik hou ook niet zo van wassen, en al helemaal niet in de winter, maar in de winter mag mijn auto gewoon vies zijn met kale stalen velgen. en daarna wordt ie weer gewoon schoon, met LM velgen.
een vieze zwarte auto heeft ook zijn charme. gewoon doen dus.
ik denk eigenlijk wel dat een matzwarte viezer wordt omdat de lak minder glad is, dus dat is dan nog vaker poetsen dan met een glanzend zwarte.
overigens kan ik als duurtester melden dat de dorpels ook heel goed minder schoon kunnen zijn. blijft mooi (maar ik zal ze voor 15 jan wel even poetsen om rené te vriend te houden)

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 03 januari 2006 01:44 PM
  [ # 23 ]

Heej Hel1,

is het nog wat met dat interieurtje van Daan geworden?
en die gti van jou is sweet Very Happy !
...maar ik wi een ongelooflijk gore bak hebben, en het wordt toch matzwart, of waarschijnlijker schoolbordverf, kan ik ook nog krijten op mijn auto Very Happy

Profiel  

zweven door limburg
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 35

Gepost: 03 januari 2006 02:26 PM
  [ # 24 ]

Hallo allemaal,

Brute velgen die Speedlines van de 205 GTI Cool

Weet iemand of zo ook zo onder een Xantia 1.8i uit 94 passen? Lijkt me erg mooi staan dus…als de winterbandjes eraf mogen dan… Very Happy

Oh, en als iemand nog een setje te koop weet te staan voor een leuke prijs, dan laat het zeker weten!!

Groet, Bart

Alleen een Citroen rijdt als een Citroen

Profiel  

Caroline81
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 945

Gepost: 03 januari 2006 02:51 PM
  [ # 25 ]
Mechuccio schreef:

Heej Hel1,

is het nog wat met dat interieurtje van Daan geworden?
en die gti van jou is sweet Very Happy !
...maar ik wi een ongelooflijk gore bak hebben, en het wordt toch matzwart, of waarschijnlijker schoolbordverf, kan ik ook nog krijten op mijn auto Very Happy

Doe ‘m dan gewoon met een roller. Zoiets als de outlaws bij de eenden doen dan is ie gelijk tegen roest beschermd ook Wink
Dat chevron idee vind ik wel uh “apart”. Wil je dat ook eens shoppen?
Overigens zijn volgend jaar de pasteltintjes in de mode Razz Misschien gewoon soort bleu romantique nemen?

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 03 januari 2006 11:39 PM
  [ # 26 ]
Caroline81 schreef:
Mechuccio schreef:

Heej Hel1,

Misschien gewoon soort bleu romantique nemen?

een cx kleur op een bx Evil or Very Mad

Profiel  

Caroline81
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 945

Gepost: 04 januari 2006 12:49 AM
  [ # 27 ]
citroenc2 schreef:
Caroline81 schreef:
Mechuccio schreef:

Heej Hel1,

Voor zover mijn kennis reikt is het ook een bx kleur. Tenminste dat is wat wouter mij wijs heeft gemaakt. Geloof hem wel eigenlijk Wink
(bx type 1)

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 04 januari 2006 12:51 AM
  [ # 28 ]
Caroline81 schreef:
citroenc2 schreef:
Caroline81 schreef:
Mechuccio schreef:

Heej Hel1,

Voor zover mijn kennis reikt is het ook een bx kleur. Tenminste dat is wat wouter mij wijs heeft gemaakt. Geloof hem wel eigenlijk Wink
(bx type 1)

Sad dat wist ik niet maar ik ben ook niet zo thuis in de bx als in de cx Very Happy

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15841

- Ami 8 Club
Gepost: 04 januari 2006 03:41 AM
  [ # 29 ]
Caroline81 schreef:
citroenc2 schreef:
Caroline81 schreef:
Mechuccio schreef:

Heej Hel1,

(bx type 1)

Klopt, dit is bijvoorbeeld een BX in de kleur Bleu Romantique (geleverd op alle type 1 modellen, behalve de GT, Digit en Sport):—> foto

@Tonie: Mooie en zeldzame BX heb je Exclamation
In ieder geval een van de oudste 16 TRI’s van Nederland.

Ik weet niet of het al is langsgekomen, maar wat is nou de huidige kleur van je BX? Kleurnaam en kleurcode? Ik vind het namelijk een onwijs mooie kleur Exclamation  Exclamation

Verder vond ik de LM-velgen die je eerst had heel mooi passen bij je BX (ben niet zo’n fan van Peugeot-meuk… Rolling Eyes )

Verder is het een hele mooie BX, die zeker de aandacht verdient die je er aan geeft.  Wink
Enneh, sideskirts staan stoer!  Cool

Ik had nog een bumperlip liggen, maar die is zojuist verkocht.  Rolling Eyes

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 04 januari 2006 02:43 PM
  [ # 30 ]
XBXG schreef:

[...]

Klopt, dit is bijvoorbeeld een BX in de kleur Bleu Romantique (geleverd op alle type 1 modellen, behalve de GT, Digit en Sport):—> foto

@Tonie: Mooie en zeldzame BX heb je Exclamation
In ieder geval een van de oudste 16 TRI’s van Nederland.

Ik weet niet of het al is langsgekomen, maar wat is nou de huidige kleur van je BX? Kleurnaam en kleurcode? Ik vind het namelijk een onwijs mooie kleur Exclamation  Exclamation

Verder vond ik de LM-velgen die je eerst had heel mooi passen bij je BX (ben niet zo’n fan van Peugeot-meuk… Rolling Eyes )

Verder is het een hele mooie BX, die zeker de aandacht verdient die je er aan geeft.  Wink
Enneh, sideskirts staan stoer!  Cool

Ik had nog een bumperlip liggen, maar die is zojuist verkocht.  Rolling Eyes

thx! Very Happy

ik ben ook nog steeds enorm blij met deze auto, zelfs toen ik XM reed miste ik mijn BiXje nog! (niks slechts over XM trouwens hoor!) (behalve bij het vervangen van de distributieriem, dat is toch wel een heerlijk werkje bij de XM itt de bx Confused

maar ehm, om heel eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee wat voor kleur ik heb Surprisedops: ik noem het altijd maar staal blauw, het heeft trouwens wel iets weg van dat blue romantique, en de bx gti in het “gespot en gepost” topic onder de blue romantique lijkt er ook heel erg veel op.

ik heb de papieren van de auto even niet bij de hand, en ik weet zo 123 even niet waar ik de kleurcode kan vinden.

hier wel even een fotootje van een gepoetste bx:

ik vind deze kleur ook heel erg mooi, maar helaas heb ik hier en daar nogal wat vervelende schade zitten, en ik krijg dat vrees ik nooit meer goed zonder de auto in zijn geheel een andere kleur te geven, en dat zal in eerste instantie helaas zelf en zo goedkoop mogelijk moeten gebeuren.

Die deauville velgjes vind ik zelf ook heel erg mooi, maar mijn velgjes waren wel erg verweerd, en toen ik deze kreeg (Waar ik al een tijdje op zat te azen) was de keuze natuurlijk snel gemaakt!

jammer van die bumperlip, mja, die komt nog wel eens een keertje voobij fietsen denk ik!

Als je me trouwens kunt laten weten waar ik de kleurcode kan vinden, dan zoek ik dat meteen even voor je op!

Profiel  

2 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook