Ik denk dat ik blauwe oldtimerplaten op mijn BXen hang. Ben ik al een stapje dichter bij de klassieker status…
Test
Thijsvandebles schreef:Ik denk dat ik blauwe oldtimerplaten op mijn BXen hang. Ben ik al een stapje dichter bij de klassieker status…
:schater
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Ik denk dat ik blauwe oldtimerplaten op mijn BXen hang. Ben ik al een stapje dichter bij de klassieker status…
Doe dat, dan stop ik met het betalen van de wegenbelasting
Thijsvandebles schreef:Ik denk dat ik blauwe oldtimerplaten op mijn BXen hang. Ben ik al een stapje dichter bij de klassieker status…
denk dat het wel mooi zal staan maar zul je net zien wordt je aangehouden door een :mragent die weer verstand heb van een citroen
citroenc2 schreef:Thijsvandebles schreef:Ik denk dat ik blauwe oldtimerplaten op mijn BXen hang. Ben ik al een stapje dichter bij de klassieker status…
denk dat het wel mooi zal staan maar zul je net zien wordt je aangehouden door een :mragent die weer verstand heb van een citroen
Ach, ik wil het er wel eens op aan laten komen. De politie hier schiet nog met pijl en boog. Toen ik op mijn 14de, 16de en 17de door de politie aangehouden werd in een niet gekeurde, onverzekerde Visa, werd ik telkens naar huis gestuurd met de tekst: “Niet meer doen he!!”
Maarre, we gaan fftopic:
Test
Thijsvandebles schreef:citroenc2 schreef:Thijsvandebles schreef:Ik denk dat ik blauwe oldtimerplaten op mijn BXen hang. Ben ik al een stapje dichter bij de klassieker status…
Ach, ik wil het er wel eens op aan laten komen. De politie hier schiet nog met pijl en boog. Toen ik op mijn 14de, 16de en 17de door de politie aangehouden werd in een niet gekeurde, onverzekerde Visa, werd ik telkens naar huis gestuurd met de tekst: “Niet meer doen he!!”
vroeger was alles beter
ik denk dat ze er helemaal niet op letten maar op zicht staan de blauwe platen wel erg mooi
waarom heb ik nou geen auto van voor 1978
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Mulder schreef:patje74 schreef:CX-power schreef:En ja, zelfs ik vind een BX toch wel een leuke auto, maar om het daarom nou al een klassieker te noemen vind ik het niet waard
Er is dan ook niemand die het “nou” al een klassieker noemt….
Toch wel, ik vind een nette BX uit ‘83 best die typering waard.
Daar kan ik in komen ja. Wel grappig trouwens, bij de “klassiekers en oldtimers” op Marktplaats staan toch ook regelmatig BX-en. Nu ook 2 stuks.
patje74 schreef:Mulder schreef:patje74 schreef:CX-power schreef:En ja, zelfs ik vind een BX toch wel een leuke auto, maar om het daarom nou al een klassieker te noemen vind ik het niet waard
Er is dan ook niemand die het “nou” al een klassieker noemt….
Toch wel, ik vind een nette BX uit ‘83 best die typering waard.
Daar kan ik in komen ja. Wel grappig trouwens, bij de “klassiekers en oldtimers” op Marktplaats staan toch ook regelmatig BX-en. Nu ook 2 stuks.
Alweer een bewijsstuk erbij!! (Als dit een rechtzaak in de US was, vroeg ik nu de jury om tot een oordeel te komen)
Test
@citroënc2: Ik meende me nog te herinneren dat ik wel in een 19 GTi heb meegereden en ook een 19D.
Hmm, eigenlijk nog niet eens zo’n gek idee: blauwe platen op een BX.
Maar als je een witte BX hebt, vind ik geel toch mooier op een BX (denk erom: persoonlijke mening!)
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Op een BX horen gewoon gele nummerplaten vind ik. Blauwe platen op een BX vind ik als een vlag op een modderschuit.
Heel ander verhaal voor oude ingevoerde auto’s van voor 1977 met een nieuw nederlands kenteken. Daar misstaat een blauwe plaat uiteraard niet!
Jeroen
Ik zie misschien een klein plekje voor een bx 14(basisbak, 4 bak op carbs, etc) en de sport, dan hebben we het ook wel gehad…de 16v is een erg leuke auto maar mist inderdaad wel de interesse van het brede publiek die de 405 mi16 bijv. wel weer heeft.
En ach, voor de meeste blijft het wel een auto die ze een keer hebben moeten gereden..dat is toch ook leuk
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Laat het maar mooi geen klassieker worden, dan hoef ik over een paar jaar in ieder geval niet de hoofdprijs neer te leggen voor onderdelen…
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Robin schreef:Laat het maar mooi geen klassieker worden, dan hoef ik over een paar jaar in ieder geval niet de hoofdprijs neer te leggen voor onderdelen…
nee, want dan kun je helemaal niet meer aan onderdelen komen, omdat die onderdelen door niemand bewaard zijn, en dus alllemaal bij de hoogovens zijn omgesmolten.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Hmm, BX 16V is toch veel sportiever dan een 405, of heb ik dat nou mis?:S
Maargoed, daarom hoeft et geen klassieker worden.
Ik ben et dit keer wel met de mensen eens die zeggen dat de Sport en de GT klassiekers zullen worden.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
CX-power schreef:Hmm, BX 16V is toch veel sportiever dan een 405, of heb ik dat nou mis?:S
Maargoed, daarom hoeft et geen klassieker worden.
Ik ben et dit keer wel met de mensen eens die zeggen dat de Sport en de GT klassiekers zullen worden.
Waarom de GT dan weer?
Daar kan ik niet bij.
De digit niet, maar de gt wel….........
Tja, de digit was natuurlijk gewoon maar een actiemodelletje
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.