2 van de 7
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

2cv gekocht!! (meer foto’s P6)
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 03 januari 2006 12:54 AM
  [ # 16 ]
patje74 schreef:

PS Nu nog een GS erbij misschien???  Wink

Jammer dat de neenee emoticon niet meer bestaat… Ik heb er mijn BX type 1 voor weggedaan…

Dat Eend rijden veel leuker is dan rijden in een andere auto heb ik ervaren toen ik pas m’n rijbewijs had. Ik heb toen een stukje gereden in de eend van een vriend van m’n vader, echt geweldig!!
  Bovendien heb ik nu ook een cabrio inderdaad, wel erg chique hoor!!  Very Happy

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 03 januari 2006 12:56 AM
  [ # 17 ]
Lelijke Eend schreef:

Goed volstampen met owatrol dan. Even een weekje laten drogen en dan een laag tectyl er overheen.

Een goede roestbehandeling zit bij de prijs inbegrepen, ik moet er alleen wel zelf aan meehelpen. Zo zie ik dus wat eraan gebeurd en ben ik er zelf donderdag de hele dag bij.

a.s. donderdag krijgt ‘ie dus de roestbehandeling!!!!!

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 03 januari 2006 12:59 AM
  [ # 18 ]

Vergeet geen foto’s te maken en te vragen met wat voor spul je chassis ingespoten wordt ! Very Happy

Maar een 4 deurs cabriolet met het meest comfortabele veersysteem dat er is si inderdaad ...

Nee, daar zijn geen woorden voor Laughing

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2487

Gepost: 03 januari 2006 01:01 AM
  [ # 19 ]
voge schreef:

a.s. donderdag krijgt ‘ie dus de roestbehandeling!!!!!

Check dit!

staan een aantal plaatsen aangegeven waar je het beste antiroest kunt spuiten (dan kom je overal).

Bron: http://www.cats-citroen.net

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 03 januari 2006 01:02 AM
  [ # 20 ]
voge schreef:
patje74 schreef:

PS Nu nog een GS erbij misschien???  Wink

Jammer dat de neenee emoticon niet meer bestaat… Ik heb er mijn BX type 1 voor weggedaan…

Dat Eend rijden veel leuker is dan rijden in een andere auto heb ik ervaren toen ik pas m’n rijbewijs had. Ik heb toen een stukje gereden in de eend van een vriend van m’n vader, echt geweldig!!
  Bovendien heb ik nu ook een cabrio inderdaad, wel erg chique hoor!!  Very Happy

Tja, da’s nu jammer. Een mens kan (helaas) niet alles hebben natuurlijk. Maar geloof mij, het reguliere onderhoud is niet erg duur, de onderdelen zijn vrij goedkoop en de verzekering + belasting is een koopje t.o.v. “normale” wagens.

Maar goed, ik heb, geloof ik, ook mijn grens qua hoeveelheid auto’s berreikt ondertussen.

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 03 januari 2006 01:05 AM
  [ # 21 ]

Qua belasting kan ik volgend jaar januari weer aan een andere auto beginnen, dan is deze (als de regels niet veranderen) belastingvrij!
Verder: Ik wil ‘t bij 2 auto’s houden. Ik stal de BX type 1 (dus straks de eend) bij een kennis van me en ik wil geen 2 auto’s bij hem in de schuur zetten, straks heeft hij een half garagebedrijf…

Foto’s maken weet ik niet, ik moet zelf helpen namelijk! Om nou met zwarte handen m’n fototoestel te pakken vind ik geen goed plan.

Ik ga de tips doorlezen en zo mogelijk uitprinten, ik zal wel eens kijken met wat voor spul de behandeling gaat gebeuren!!

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8160

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 03 januari 2006 01:07 AM
  [ # 22 ]

Hey Voge! Dat ziet er zo op de foto goed uit. Een 2CV is een heerlijk wagentje. En idd, zoals Patrick zegt, met een zonnetje lekker erbij dakje open en “en route”! Ik heb hier in de buurt heel veel dijkweggetjes, dat is echt heel lekker rondtuffen, relaxed met 50-70 per uur. En altijd leuke reacties. Op hoofdwegen heb je er dan ook weer van die lui bij die zsm willen inhalen. Vooral laten gaan….....

Het genieten gaat beginnen hoor.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 03 januari 2006 01:09 AM
  [ # 23 ]
hogervp schreef:

Dat ziet er zo op de foto goed uit.

Op de foto ziet ‘ie er een stuk beter uit dan in ‘t echt hoor! Maar daar zijn foto’s ook voor toch??  Wink
  Maar inderdaad, eend rijden is wel heerlijk relaxed volgens mij. Ik heb al van LE gelezen dat je pas echt langzaam moet gaan rijden als er iemand achter je zit te jakkeren, dat komt wel goed!  Laughing

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 03 januari 2006 01:11 AM
  [ # 24 ]
hogervp schreef:

Ik heb hier in de buurt heel veel dijkweggetjes, dat is echt heel lekker rondtuffen, relaxed met 50-70 per uur.

Zeker, vorig jaar ben ik naar het Schermertreffen geweest met de eend, en dat colonne rijden met een 2CV heeft toch iets. Dat geeft een heerlijk gevoel.

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 03 januari 2006 01:17 AM
  [ # 25 ]

Beter dan sex Cool

Profiel  

patje74
> 15000 berichten

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
  [ # 26 ]
Lelijke Eend schreef:

Beter dan sex Cool

Nog beter; sex in je eend!  Wink

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2487

[ # 27 ]
Lelijke Eend schreef:

Beter dan sex Cool

dat zeg jij…

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 03 januari 2006 01:18 AM
  [ # 28 ]
Lelijke Eend schreef:

Beter dan sex Cool

Daar geloof ik niks van!  Shocked

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten

Gepost: 03 januari 2006 01:20 AM
  [ # 29 ]
patje74 schreef:
Lelijke Eend schreef:

Beter dan sex Cool

Nog beter; sex in je eend!  Wink

*krak*

Dag rug, welkom dwarslaesie (denk ik).

Tom Duckpower schreef:
Lelijke Eend schreef:

Beter dan sex Cool

dat zeg jij…

Jup, ik heb ervaring met beide namelijk Wink

voge schreef:
Lelijke Eend schreef:

Beter dan sex Cool

Rij eerst maar eens in colonne o.i.d.. Dan spreken we weer verder Wink

Profiel  

patje74
> 15000 berichten

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 03 januari 2006 01:22 AM
  [ # 30 ]
voge schreef:
Lelijke Eend schreef:

Beter dan sex Cool

Uitprobe….. hè bah… wat kraam ik nu weer uit!

Profiel  

2 van de 7
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook