hey allen,
ben martijn 22 jaar en kom uit groningen. rij zelf een golf II uit 1989 met een 1.8 motor 90 pk
mijn ouders rijden beide citroen.
mijn vader een citroen C5 break 1.8 16v uit 2001 op G3.
mijn moeder krijgt ongeveer over ongeveer 14 dagen een citroen xsara picasso uit 2001 met een 1.8 16v
aangezien ik het voornamelijke onderhoud e.d doe van de auto’s d8 ik meld me ff aan bij het citroen forum voor als ik der niet uit kom.
Groet Martijn
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Welkom op dit forum Martijn.
En nou zelf nog een Citroën aanschaffen? Die Golf is vast en zeker een jeugdzonde??
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
nop sorry zelf geen citroen. ben zelf echt volkswagen vannaat. maar citroens rijden ook zeer goed. en zijn ook prima auto’s
Groet Martijn
tja…, uiteindelijk toch 2/3 bij jullie thuis en dat is niet slecht
welkom
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
We kunnen je ook prima adviezen geven voor de golf hoor
Maar we zijn niet aansprakelijk voor de geleden schade!
In ieder geval: Welkom!!!
mphoogeveen schreef:nop sorry zelf geen citroen. ben zelf echt volkswagen vannaat. maar citroens rijden ook zeer goed. en zijn ook prima auto’s
welkom op ut forum, ik hoop dat je nog eeens van gedachten veranders, een citroen rijd veel beter!!
Welkom op het CF!! Al krijg ik toch een lichte jeuk…Sorry, ik hoor bij die harde kern die niet tegen Golfje’s kunnen…Maar het feit dat je Troens wel lekker vindt rijden, maakt dan toch het verschil.Nogmaals welkom hier.
Test
dank allen voor het hartelijke welkom hier.
Groet Martijn
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
welkom
Ik zal op me woorden in vervolgs moeten letten over golf
Als voorbeeld zal ik wel overstappen na CRX
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
welkom en heb je ook een :photo van je golf ik ben wel geintereseerd hoe die er uit ziet
citroenc2 schreef:welkom en heb je ook een :photo van je golf ik ben wel geintereseerd hoe die er uit ziet
ja ik ook eligejk wel!! laat maar mooie :photo zien
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik ben idd ook wel benieuw ops:
zie vaak golfjes (komen bij mij tanken)
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
citroenc2 schreef:mpostma schreef:EvelienBX schreef:ja nu kunnen we natuurlijk niet meer zo snel iets over GOLF zeggen?
Dat kon toch al niet want dan dan werd Nien boos.
Verder kun je altijd nog zeurenn over Eskrots of Slopuls.
waarom zou je zeuren over andere autos je hoort hem toch ook niet over die gare bx en die slechte renaults
mijn bx is nie gaar:P maar als je negatief zo zijn over een citroen wat doe je dan op het forum, ik heb verder nog niks gezegt over GOLF!!
citroenc2 schreef:
waarom zou je zeuren over andere autos je hoort hem toch ook niet over die gare bx en die slechte renaults
Ik zeur wanneer ik dat wil
:headbang
Trouwens, welkom “mphoogeveen”. Succes met het onderhouden van dat wagenpark van je ouders. Al zal dat met dat jonge blik nog wel niet alt e veel moeite kosten.
Hallo Martijn en welkom op dit forum. Ik hoop dat je hier de nodige info kan inwinnen die je nodig hebt.
Enne, let maar niet op die forum-hang-ouderen en jongeren.
De meeste mensen hier kunnen niet zo goed tegen petje achterstevooren figuren.
Maarre 90pk uit een 1.8?...goh, had eigenlijk wel meer verwacht..
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI