mpostma schreef:Nu ken ik deze velgen “toevallig”.
haha, toevallig
marten schreef:
Ze waren toen wel door een “echte” bandenhandelaar uitgebalanceerd. Aan de buitenkant netjes met plaklood en aan de binnenkant met speciale loodjes die mooi om de rand van de velg passen (geen slaglood dat normaal voor ijzeren velgen wordt gebruikt).
Bij mij hebben ze alle loodjes aan de binnenkant geplakt, ziet er erg netjes uit, aangezien je dus niets ziet zitten aan de buitenkant van de velg. Maargoed, blijkbaar niet goed gebeurd. Kan ook zijn dat een loodje eraf gedonderd is.
deur63 schreef:mpostma schreef:Nu ken ik deze velgen “toevallig”.
haha, toevallig
marten schreef:
Ze waren toen wel door een “echte” bandenhandelaar uitgebalanceerd. Aan de buitenkant netjes met plaklood en aan de binnenkant met speciale loodjes die mooi om de rand van de velg passen (geen slaglood dat normaal voor ijzeren velgen wordt gebruikt).
Bij mij hebben ze alle loodjes aan de binnenkant geplakt, ziet er erg netjes uit, aangezien je dus niets ziet zitten aan de buitenkant van de velg. Maargoed, blijkbaar niet goed gebeurd. Kan ook zijn dat een loodje eraf gedonderd is.
Prutsers… loodjes aan de binnekant van de velg aanbrengen (eiigenlijk de achterkant dus) is niet hetzelfde als aan de voorzijde (buitenkant).. of bedoel je iets anders…
Ik bedoel aan de achterkant, dus aan de kant van de velg die je niet ziet, en dan ook helemaal achteraan, dus zo ver mogelijk weg van waar normaal de loodjes zitten.
deur63 schreef:Ik bedoel aan de achterkant, dus aan de kant van de velg die je niet ziet, en dan ook helemaal achteraan, dus zo ver mogelijk weg van waar normaal de loodjes zitten.
een velg moet niet altijd het lood vooraan hebben, achteraan kan best
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017