Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
BTW, een “accessoireriem” moet als ie nieuw is 5x strakker worden aangespannen dan een distributieriem, om maar een vergelijk te hebben.
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Nou tis gelukt uiteindelijk. Ik heb de spanrol eerst helemaal eraf gehaald en schoongemaakt met wasbenzine (ding was helemaal zwart :kots )
en met heel veel pielen er weer terug in gezet. Spannen heb ik met een hamer gedaan. Kreeg het met geen mogelijkheid vast ivm de aircopomp die lekker in de weg zat
Dus boutjes vastgedraaid, dan een paar slagen losgedraaid en met de hamer de boel op zijn plek gemept en de boutjes weer de laatste slagen vast.
Hij slipt niet meer en nog belangrijker: de stuurbekrachtiging doet het weer goed!!!!!!!
Straks nog even de boel in de kofferbak aftectyleren en de zooi weer in elkaar schroeven
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX