2 van de 2
 < Vorige 1 2

En toen…..?
Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3210

Gepost: 08 januari 2006 01:41 PM
  [ # 16 ]

Goed verhaal Plofkop!! Dat geeft me al een aardig inzicht in het proces.

Ik ga morgen ff bij Franse auto’s langs om eens te babbelen. Ik ben o.a. benieuwd wat het kost als ik de klus bij hun uitvoer (verwarmde garage + bruggen + alle nodige (lucht)gereedschappen). Tevens wil ik ze ff laten kijken wat ik potentieel nog allemaal moet vervangen als ik dan toch bezig ben, cq wat ik nog zou kunnen tegenkomen. Als dat een beetje binnen de marge blijft en de lijst van te vervangen zaken niet torenhoog wordt, dan zie ik zo’n blokkie met 161dkm onder de kap wel zitten.

Animal triste post coitum

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 08 januari 2006 01:42 PM
  [ # 17 ]
EW schreef:
Serge schreef:
EW schreef:

zie hier

Alles klar. Die draad heb ik ook een beetje gevolgd. Ff vergeten. Bij mij was het echter ook al tijdens de meeting bekend wat de stand van zaken is bij m’n dame. Ben jij er al uit wat je gaat doen?

Nog niet helemaal, maar ook gezien de vaste lasten voor de Xantia en de toch wel ontstane behoefte aan meer bagageruimte wordt het waarschijnlijk einde oefening.

Een ZX break heeft geen ballen hè! Wink

Profiel  

Serge
> 3000 berichten

Gepost: 09 januari 2006 05:21 PM
  [ # 18 ]

Franse auto’s adviseerd me om direct maar de klepseals te vervangen van het nieuwe blok + een nieuwe d-riem set + w.pomp. Verder vraagt ie €35 voor een veerpoot, €35 voor een verdeelblok, €30 voor een fuseekogel, €60 voor een setje adals en €60 voor een brug per dag. Alles bij elkaar kom ik op ±€1250, dat is incl 3 dagen brug + een koppelingsset a €245 (wat waarschijnlijk niet nodig is).

Daarmee is ze technisch weer tiptop.

Deze week bekijk ik nog een 3/4tal dames en dan hak ik aan het einde van de week de knoop maar eens door.

Ps. zijn er eventueel mensen die in ruil voor een verrukkelijk gerecht en brandstofvergoeding een dagje zouden willen meehelpen?

Profiel  

plofkop
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 169

Gepost: 09 januari 2006 07:25 PM
  [ # 19 ]

Als het in het weekend is dan heb ik er geen bezwaar tegen… als je een datum laat weten dan kan ik dat hier met het thuis front overleggen en kijken naar wat er mogelijk is.

Zolang ik wielen heb, rij ik!

Profiel  

Serge
> 3000 berichten

Gepost: 09 januari 2006 08:33 PM
  [ # 20 ]

Dat vind ik wel heel fantastisch!! Ik pb je ff als het zover is.

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook