Kan iemand mij vertellen wat het normale gedrag van de temperatuurmeter is bij een ID19 B uit 67 (heeft zo’n wit gestreepte zone links, stukje niets, een wit blokje in ‘t midden, stukje niets en rode zone rechts)? Deze zomer, met een motor met kantelende zuiger en zonder thermostaat, liep het wijzertje bij snelheden boven de 110 KMpH altijd tot net voorbij het witte blokje en zakte weer als ik langzamer ging rijden. Nu met nieuwe motor en met nieuwe thermostaat komt het wijzertje bij een ritje door de stad al vrij snel in de gevarenzone. Ik ga kijken wat er gebeurt als ik de thermostaat er uithaal, maar ik wil hoe dan ook graag weten tot waar het wijzertje normaal gesproken een veilige temperatuur aangeeft.
Alvast bedankt,
Daniël
If it runs, don’t fuck with it (Arnold Duijvestijn)
Oops, zie net dat dit topic al eens eerder behandeld is: Temperatuurmeter DS
If it runs, don’t fuck with it (Arnold Duijvestijn)