Heel tof!
Animal triste post coitum
Mooi ding
Gefeliciflapstaart :partytime
En die Etoile-velgen vind ik persoonlijk de mooiste velgen die er op de XM zijn geleverd. Maar er zitten dus geen gewone velgen bij voor de zomer?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
EW schreef:vikingo schreef:
Tenzij de garagist idd 35€ per uur gaat kosten natuurlijk
Dat zijn hier in nederland de beun de hazen die voor dat bedrag werken…..
wat een onzin,
ik ken meerdere handen vol met beunen/kleine zelfstandigen die minstens zo goed werk afleveren als officiele garages.
elk circuit heeft z’n netwerken met garagisten met gouden handjes die tegen betaalbare tarieven klussen
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto
hugo schreef:EW schreef:vikingo schreef:
Tenzij de garagist idd 35€ per uur gaat kosten natuurlijk
Dat zijn hier in nederland de beun de hazen die voor dat bedrag werken…..
wat een onzin,
ik ken meerdere handen vol met beunen/kleine zelfstandigen die minstens zo goed werk afleveren als officiele garages.
elk circuit heeft z’n netwerken met garagisten met gouden handjes die tegen betaalbare tarieven klussen
christ , hoever in de draadjes mot ik terug om deze (oude) discussie te vinden?
mvgr wupke:die hier geen hout van kan bakken.
XBXG schreef:Mooi ding
Gefeliciflapstaart :partytime
En die Etoile-velgen vind ik persoonlijk de mooiste velgen die er op de XM zijn geleverd. Maar er zitten dus geen gewone velgen bij voor de zomer?
Ik vind de Etoile velgen zelf ook het mooist. Of dat, of de prachtige wieldoppen met het zwarte cirkeltje en 5 rondjes in het midden.
In de kofferbak heb ik nog 4 Michelin energy’s liggen, waarvan 2 op zo’n 7mm zitten en 2 op ± 3mm. Niet op velg. Ik heb onder m’n oude dame nog een setje prima Michelins zitten met ± 6,5mm, dus die houd ik erbij. En dan kijk ik over een aantal maanden eens of ik nog een leuk setje Etoile velgen kan vinden voor de zomerbanden, of ik laat ze overzetten, zoals de vorige eigenaar deed.
Waar gaat je oude dame trouwens heen?
Ami 8 Club (1970)
XBXG schreef:Waar gaat je oude dame trouwens heen?
naar wupke ,hij gaat naar wupke, naar wupke toe .
ik zou er bijna een deuntje op gaan zingen, haha…
mvgr wupke:die dus weer XM onderdelen in voorraad heeft over enkele weken…
Het is zover!! We hebben een plek gevonden om de DS-hobby te laten plaats vinden. Dus nu begint de zoektocht naar een leuke dame. Dat wordt dus ff goed verdiepen in de materie, ten einde niet met een gare doos thuis te komen. Vooralsnog denk ik dat het een DSuper5 gaat worden.
Als iemand nog goede tips heeft mbt tot links waar veel info te vinden is over de DS in al haar fascetten, dan hoor ik het graag!
Klasse! Met zo’n ruimte kun je eindelijk dromen laten vervullen.
Ik lees het hier wel wanneer je een Godin hebt kunnen versieren. Een Gare Doos zal het nooit zijn, daar is zelfs een wrak nog te goddelijk voor.
Succes met de zoektocht.
Er is genoeg know-how hier binnen het forum, al kun je natuurlijk ook even wat tips vragen bij de IDDS Club Nederland.
Ami 8 Club (1970)
Tuurlijk een gare godin is ook een godin, maar wel een gare. Ik heb liever een sappig godinnetje. Als we onze dame hebben gevonden, dan zal ik een nieuw draadje openen. Misschien wel alla het dagboek van Patricks HY….