voge schreef:of de binnenspiegel is er een keer afgevallen en op de verkeerde plaats weer teruggezet…
Je hebt gelijk, ik kon hem met weinig moeite eraf pakken. Nu vraag ik mij alleen af met welke lijm dit het beste terug geplakt kan worden, seconde lijm lijkt mij te vloeibaar hiervoor?
Even weer een update: Klik
Omdat ik toch wel van luxe hou ben ik aan het ombouwen geslagen
Alles ligt er nu uit, er is nu in gegaan:
- elektrische spiegels
- elektrische ramen
- centrale vergrendeling
- afstandsbediening
- ruitenwisser achter
- deur-open-schermpje voor alle deuren/motorkap/kofferklep
- 2 portierlampen ipv 1
- 4 portierschakelaars ipv 2
- toerenteller
- digitaal klokje
Voor het audio gebeuren:
- bitumen dempingsmatten geplakt (moeten er nog een paar in, ze waren nu op )
- voedingskabel vanuit de motorruimte, ligt er nu enkel nog maar los in. De bedoeling is dat deze vast komt te liggen in zwarte ribbel slang.
De rest volgt nog ik ben nu pas halverwege met de ombouw, foto’s hiervan volgen zodra ik verder ben
ziet er netjes uit
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Goed bezig :thumbsup
Ik wil mijn bix ook eens wat beter isoleren als het wat mooier weer is.
Heb gemerkt dat er voornamelijk vanuit de kofferruimte aardig wat geluid doorkomt. Een paar matten onder het tapijt doet volgens mij al een hoop, en evt in de deuren ed wat isolatiematjes.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Ik heb weinig tijd gehad om de foto’s online te zetten maar hier zijn weer een aantal updates (naar beneden scrollen): Klik hier
Binnenkort zal ik foto’s maken van het eindresultaat :photo
Wat ongelooflijk mooi dit project
Ik heb de 4 pagina’s nog niet doorgenomen, maar heb enkel de foto’s bekeken.
Wat is nu die blauwe draad die nét voor het schutbord is geplaatst :
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Wat ongelooflijk mooi dit project
![]()
Ik heb de 4 pagina’s nog niet doorgenomen, maar heb enkel de foto’s bekeken.Wat is nu die blauwe draad die nét voor het schutbord is geplaatst
:
Dat is de voedingskabel voor mijn versterkers die nog achterin moeten komen tesamen met de subwoofer, daar komen ook nog uitgebreide foto’s van
(er is nu nog geen geld voor namelijk
ops: )
Ik ga zo de foto’s van het eindresultaat zoals het er nu bij staat uploaden, stand by
ziet er goed uit mooie bx trouwens
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
xm'metje schreef:ziet er goed uit
mooie bx trouwens
Inderdaad. Er wordt wel eens neergekeken die BX 14’s aan het pimpen zijn, maar dit krijgt mijn goedkeuring omdat het zeer professionneel allemaal eruit ziet. Daarnaast doet alles geen afbreuk aan de originaliteit vind ik. Tevens ziet alles er op de foto’s uit als een BX die als nieuw wordt opgebouwd. Klasse dus
Ik blijf het volgen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Jdt schreef:Het eindresultaat (eindje naar beneden scrollen): Klik hier
Allemachtig! Goed bezig zeg!
Dat is zeker heel puik werk!!!
Je werkt ook volgens een goed systeem, gewoon helemaal leeg halen en dan alles helemaal netjes opnieuw opbouwen en netjes afwerken, echt mooi hoor!!!
Na het zien van eerste foto’s verklaarde ik je een beetje voor gek ops: , Maar dit ziet er toch wel heel goed uit !! Mijn complimenten
Jdt schreef:Het eindresultaat (eindje naar beneden scrollen): Klik hier
Knap werk hoor
zeker knap gedaan!!