Zijn er mensen te porren voor een mini-meeting in friesland???
vooral voor de noordelingen is het vaak ver rijzen naar het zuiden/midden voor een meeting, vandaar deze vraag.
Emiel
Re: mini meeting friesland
BX19trs schreef:Zijn er mensen te porren voor een mini-meeting in friesland???
vooral voor de noordelingen is het vaak ver rijzen naar het zuiden/midden voor een meeting, vandaar deze vraag.
Emiel
idee voor de zomer meeting dan komen de zuidelingen naar het noorden
Uuhm… 1 ding snap ik niet..
Naar ‘het midden van het land’ moet toch voor de noordelingen even ver zijn als voor de zuiderlingen?
Verder zal er vast wel animo voor zijn hoor!!

Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
voge schreef:Uuhm… 1 ding snap ik niet..
Naar ‘het midden van het land’ moet toch voor de noordelingen even ver zijn als voor de zuiderlingen?
Ik ben tijden planner geweest van een 70-tal buitendienstmedewerkers. En geloof mij, als een zuiderling 200Km omhoog met rijden dan is de rit voor hem vele malen groter dan als ik een noorderling 200Km naar beneden liet rijden.
Zo hadden de noordelingen ook nog altijd zat tijd voor een klusje om 4 uur. Ze hebben immers nog een uur. Maar de zuiderlingen zagen dat nooit zitten, het was immers bijna 5 uur!!! (Uitzonderlingen daargelaten natuurlijk. Maar zo heb ik het jaren ervaren. Het zal niet helemaal kloppen misschien, maar het geeft zeker een indicatie)
Maar goed, een minimeeting in Friesland? Daar ben ik bij natuurlijk!
Heb je ook een lokatie in gedachten?
Terhorne is natuurlijk ook een perfecte meeting-plaats! Misschien is het parkeerterrein van de camping een idee?
Meeting is altijd leuk! En zoals Patrick al omschrijft is ook voor mij de afstand relatief irrelevant . Ik moet alleen wel kunnen.
Animal triste post coitum
Serge schreef:Meeting is altijd leuk! En zoals Patrick al omschrijft is ook voor mij de afstand relatief irrelevant . Ik moet alleen wel kunnen.
Maar Emiel, er is binnenkort toch een sleutelmeeting van de BX Club in Joure. Daar zijn introducees ook welkom tegen een geringe vergoeding voor de aangeboden koek en zopie. Is dat geen leuke startpunt?
Volgens mij quote je nu de verkeerde
Animal triste post coitum
Serge schreef:Volgens mij quote je nu de verkeerde
ja, ik bedoelde het wel te zeggen tegen Emiel die het voorstel deed. Verkeerde quote dus
das waar in joure is de technische meeting van de BX-club, echter das alleen BX vaak…, maarja het is een ideetje, ik weet een aantal locaties hier in de buurt en wou eerst het animo peilen, dat is er blijkbaar..
Ik zal kijken wat mogelijk is qua lokaties en dit hier posten en eventuele data, verder is het leuk om gewoon mensen uit Friesland te ontmoeten met verschillende modellen citroens, kom vaak mensen tegen, even zwaaien en daaag maar weer, visa’s BX-en en xm’s alles is leuk…
Emiel
BX19trs schreef:das waar in joure is de technische meeting van de BX-club, echter das alleen BX vaak…, maarja het is een ideetje, ik weet een aantal locaties hier in de buurt en wou eerst het animo peilen, dat is er blijkbaar..
Ik zal kijken wat mogelijk is qua lokaties en dit hier posten en eventuele data, verder is het leuk om gewoon mensen uit Friesland te ontmoeten met verschillende modellen citroens, kom vaak mensen tegen, even zwaaien en daaag maar weer, visa’s BX-en en xm’s alles is leuk…Emiel
Goed, ik heb het even overlegd met Roel en het is prima om de sleutelmeeting van de BX Club te combineren met een minimeeting van het Citroen Forum.
Niet BX clubleden zijn ook welkom met hun auto’s (ook op de brug). Voor koek en zopie wordt gezorgd. Ik heb begrepen dat er van introducees een bijdrage in de kosten gevraagd zal worden.
Ok we overleggen over de BX-club-forum meeting in Joure..
Ik ben ook zeker voor een meeting in Friesland!
En ook samen met de bx-club in de joure lijkt mij een prima idee, volgens mij is de vergoeding die ze vragen €2.50 ... nou dat heb ik er wel voor over hoor als je auto dan ook even op de brug mag enzo.
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Het idee is als volgt:
Zaterdag 25 februari 2006 technische-meeting BX-club bij Automarcel
Voor BX-clubleden en andere belangstellenden van het citroen-forum
Vergoeding niet BX-club leden E 2,50
Iedereen van forum dus ook welkom met wat voor double chevron dan ook….
Emiel——->i.o.m. Marten———->i.o.m. Roel
Roel post een nieuw topicje hierover met alle info….
Goed idee, zo bezoek ik 2 meetings tegelijk, want was zoiezo van plan om naar de technische meeting te gaan van de BX club
Ik ga met een vriend even naar de BX-en kijken, dus waarschijnlijk dat we dan ook wel wat mensen van hier zien

Totaal aantal Berichten: 852
- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- 2CV Special
- (Grand) C4 Picasso 1.6 thp Intensive
Meeting in het Noorden…
Vergeet hem ff niet! Van 23 t.m. 25 juni is er het 2de Lindetreffen te Oldeholtpade(direkt naast Wolvega). Alle Citroëns zijn daar van harte welkom. De kosten zijn €17,50 per eenheid(auto + kampeermiddel of camper).
Dit moet toch noordelijk genoeg zijn, of zie ik dat verkeerd?
Voor info kun je mailen naar:
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) of naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Bellen mag ook, naar 06-52181677(Ruud)
of naar 06-11258595(Marko)
Bel a.u.b. niet meer na 22.00 uur!!!
Groeten,
Ruud
Zet maar weer in de agenda!!! Vierde weekend juni organiseren wij voor de 16de keer het Lindetreffen in Oldeholtpade!! Van 20 t.m. 22 juni 2025 zijn jullie weer welkom!!