Ik hoop niet dat je die kerel erbij krijgt!
stom dat ik net verjaard ben…
blijkbaar, zit ziek thuis
vannacht vijf keer opgeweest om te k… had nochthans niet veel gegeten
Verticaal blijven staan, dan helpt de zwaartekracht tegen het kotsen
En ik ben morgen over een week jarig, mag ik nu de halve shop gratis leegkopen ? :cheer4
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
waneer krijg ik eens wat foto’s hier te zien van leden met cit forum shirts aan ofzo ?
Zodra ik zo’n shirt binnen heb
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ik zit op mijn jas te wachten….. had hem eigenlijk al wel verwacht moet ik zeggen….
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Mijn jas is binnen! Ziet er erg goed uit. Fotos volgen vanavond.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Totaal aantal Berichten: 6485
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Even een vraagje: ik zie stickers in de shop, maar zijn er ook ruitstickers (edit: dus met de lijm op de beeldzijde, eventueel met doorzichtige achtergrond)? En is het misschien mogelijk om de maat erbij te zetten?
En de verschillen tussen de verschillende T-shirts en sweaters zijn mij niet helemaal duidelijk. Ik weet dat een Hanes wijder valt dan een retro shirt of een contrast tee, maar ja, het blijft een gok. Bij de sweaters helemaal. Ik hou niet zo van die wijde dingen namelijk…
Leuk trouwens, die plaatjes van een opengwerkte XM of een DS-brochure als print. Zijn er ook CX (natuurlijk serie 1) afbeeldingen mogelijk? Of is het dan gewoon een kwestie van aanleveren wat je erop zou willen…?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Mijn geweldige CFNL jas .
- ID/DS D-Super
Mulder schreef:Even een vraagje: ik zie stickers in de shop, maar zijn er ook ruitstickers (edit: dus met de lijm op de beeldzijde, eventueel met doorzichtige achtergrond)? En is het misschien mogelijk om de maat erbij te zetten?
En de verschillen tussen de verschillende T-shirts en sweaters zijn mij niet helemaal duidelijk. Ik weet dat een Hanes wijder valt dan een retro shirt of een contrast tee, maar ja, het blijft een gok. Bij de sweaters helemaal. Ik hou niet zo van die wijde dingen namelijk…
Leuk trouwens, die plaatjes van een opengwerkte XM of een DS-brochure als print. Zijn er ook CX (natuurlijk serie 1) afbeeldingen mogelijk? Of is het dan gewoon een kwestie van aanleveren wat je erop zou willen…?
gewoon aanleveren ja.. bij mij dus.
en wat betreft de verschillende shirts,
http://www.spreadshirt.net/Product_assortiment.3.0.html
ik hoop dat je hier wijs uit kunt worden.
goede jas sans !!
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
En wat betreft die stickers…?
- ID/DS D-Super
ik geloof niet dat ze stickers hebben voor aan de binnen zijde van een ruit.
de afmetingen zijn :
27,7 x 30 cm
Dat schort is trouwens meesterlijk !
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
erik wijngaarden schreef:ik geloof niet dat ze stickers hebben voor aan de binnen zijde van een ruit.
de afmetingen zijn :
27,7 x 30 cm
Jammer, dat was nou net wat ik nog wel op de achterruit van de CX had willen toestaan… (heb verder een bloedhekel aan stickers op mijn auto - buiten die van de CX Club dan)