2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
En toen wilde de GTI ook niet meer…
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508
Geregistreerd: 16-02-2005

Gepost: 24 januari 2006 10:09 PM
  [ # 16 ]

Hoe is ‘t nu?

Profiel  
 
Rob GT
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 505
Geregistreerd: 04-06-2004

- Saxo vts 1.4
Gepost: 25 januari 2006 01:31 AM
  [ # 17 ]

Prima, niks meer aan de hand… maar ik vertrouw het niet echt eigenlijk. Had liever gehad dat er wat kapot was zodat ik dat kon vervangen. Straks sta ik ergens en dat wil’ie weer niet Rolling Eyes Nu was het nog gewoon thuis…

Profiel  
 
Handjes
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1613
Geregistreerd: 04-12-2003

- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Gepost: 25 januari 2006 11:57 AM
  [ # 18 ]
kakanox schreef:
Rob GT schreef:

Prima, niks meer aan de hand… maar ik vertrouw het niet echt eigenlijk. Had liever gehad dat er wat kapot was zodat ik dat kon vervangen. Straks sta ik ergens en dat wil’ie weer niet Rolling Eyes Nu was het nog gewoon thuis…

Tip: ontstekingsdelen eens ff inspuiten met siliconenshit.

Dat is het slechtste dat je kunt doen. De siliconen zullen opdrogen en daar treden weer haarscheurtjes in op waar zich vocht in kan ophopen. Bougiekabels en verdeelkap moeten gewoon om de 5 jaar/50-70.000 km vervangen worden. De kabels moeten heeeeel soepel zijn.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook