4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

BX 19RD / TGD Break ‘94 HH-BV-63 gekocht
Lucas Unger
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6316

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 16 december 2006 01:22 AM
  [ # 46 ]

Nou, voor mij is de periode HH-BV-63 voorbij. De BiX is inclusief meertonige luchthoorn verkocht aan een monteur bij Oldenhage. Het is zijn eerste auto, hopelijk vouwt hij hem niet al te snel om een boom.

Ik heb er veel plezier van gehad, bijna een jaar lang, maar voorlopig ga ik de CX weer vaker uitlaten. In de winter rij ik toch niet zo veel en zodra het pekeltijd is stap ik in de XM.

En nu rustig zoeken naar een XM Break TD12 type 1 voor NOG meer ruimte.

Groet,

L

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 16 december 2006 02:26 AM
  [ # 47 ]
Lucas Unger schreef:

Nou, voor mij is de periode HH-BV-63 voorbij. De BiX is inclusief meertonige luchthoorn verkocht aan een monteur bij Oldenhage. Het is zijn eerste auto, hopelijk vouwt hij hem niet al te snel om een boom.

Ik heb er veel plezier van gehad, bijna een jaar lang, maar voorlopig ga ik de CX weer vaker uitlaten. In de winter rij ik toch niet zo veel en zodra het pekeltijd is stap ik in de XM.

En nu rustig zoeken naar een XM Break TD12 type 1 voor NOG meer ruimte.

Groet,

L

Kijk eens aan…..zo heeft die ouwe trouwe Break TGD nog een hele reis gemaakt en komt ie notabene bij Johan terecht Razz
Gehaald uit Almelo….toen van Haarlem naar Gouda, A’dam en nu Nw-Vennep. Cool

Ik zoek hem weleens op….het is tenslotte de BX geweest waar ik een record aantal km’s mee heb gemaakt in 2,5 maand tijd (12.000) Razz

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 19 december 2006 02:15 AM
  [ # 48 ]

Hier nog een foto van de TGD break toen ik hem net gekocht had en mijn zoon hem flink had gepoetst Smile

Dit was tijdens de meeting in Borculo…ik ging net weer terug naar huis :

Bleef een leuke dag trouwens, die meeting…..als ik de 2CV van LE nog in goede doen zie…...en andere bekenden. Cool

Profiel  

4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook