ik heb een tomtom gekocht maar wil hem niet aan het raam plakken er moet een andere ophang oplossing zijn ik heb een C4 coupe
in het dashboard boren is geen optie bestaat er niet zoiets als een ophang systeem wie kan het mij vertellen
voor een C5 wel in ieder geval. Vraag het eens aan dhr. Oldenhage. (citroën dealer, actief hier op ‘t forum)
Ik heb even ge-googled en ik kwam de volgende beugeltjes tegen voor de C4:
Link 1 montage plaats onbekend
Link 2 montage midden ventilatie rooster met navigatie display
Link 3 montage middenconsole naast airco display
Link 4 montage middenconsole naast radio
Link 5 Montage linker ventilatierooster
Zie de foto’s op de gelinkte sites. Op deze beugels kun je mijns inziens makkelijk een pda of telefoonhouder schroeven of plakken.
Link 4 lijkt mij het meest praktisch.
C4 Coupé VTS, 1.6 16v, Noir Obsidien, Panorama dak, LPG
Totaal aantal Berichten: 1724
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
brodit is inderdaad de beste
geen gaten en juiste passing
da bij TT nog een voetje bestelllen met externe antenne en klaar ben je
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
oldenhage schreef:brodit is inderdaad de beste
De bevestigingsplaats van de Proclip is duidelijk op de foto’s, maar waar bevestig je de Brodit?
Totaal aantal Berichten: 1724
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
brodit is proclip
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
oldenhage schreef:brodit is proclip
Umm ja, haha jij hebt ook altijd gelijk! Het is al laat en ik geef mooi de fles Franse wijn de schuld van mijn onoplettendhied!
het is allemaal wel mooi zo`n brodit clip maar als ik er een wil gaan halen wordt mij verteld dat deze niet voor een tomtom bemaakt is deze is te zwaar er bestaat de mogenlijkheid dat hij uit het dashboard getrokken wordt
enkel zien dat je je ontvangertje goed plaatst
want bij een C4 aan de voorruit kan hem nogal laat reageren
en ben je al vlug afrit te laat
kspreek uit ondervinding
extra antenne plaatsen
of ontvanger achter op de hoedeplank liggen of dergelijke
proclip c4
Heeft iemand reeds ervaring met deze proclip; Blijft de zaak goed zitten en kan je het schermpje voldoende naar je toedraaien in de C4?
Ik overweeg er eentje te bestellen met een draaivoetje voor mijn mitac 269. Wie helpt mij?
Een dag niet gecitroend is een dag niet geleefd.
(Vrij naar T.H.)
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Ik gebruik een proclip met brodit houder voor mijn mio168 in de picasso, ideaal. Zijn op maat gemaakt dus past goed en blijft zeker goed zitten.
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
voor de geinteresseerden
http://www.polyforum.nl/showthread.php?t=34
da heb ik staan
maar kga het enkel nog beetje meer laten overvloeien over het dash
Als je je gebruikersnaam en wachtwoord meteen even geeft, kunnen we ook wat zien
OK kdacht dat het een open forum was
kga het gewoon meer laten overvloeien
want vind het een beetje vierkant
Via de PDA/shop heb ik en brodit en een adapter voor op de brodit gekocht. Nu zitten er schroeven bij en moet ik de een aan de ander schroeven. Dat betekent schroeven in het kunststof. Kan iemand mij vertellen of ik moet voorboren of dat dat zo erop geschroef kan worden?
Ik kan het ook bij de shop navragen, maar dat wordt dan pas maandag en ik kan natuurlijk niet wachten. Wie helpt mij?
Een dag niet gecitroend is een dag niet geleefd.
(Vrij naar T.H.)