3 van de 6
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

Citroen-forum slip/rijvaardigheidsdag
Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 30 januari 2006 12:58 AM
  [ # 31 ]

Jammer genoeg geldt deze aanbieding niet meer Sad
Die was tot eind december! Op dit moment krijg je bij een abonnement van 59.95 gratis een cursus terreinrijden

Xsara_Coupe

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 31 januari 2006 05:03 PM
  [ # 32 ]

Goed, ik heb 2 bruikbare offertes binnen gehad, waarvan ik door een van de instructeurs werd opgebeld om de eigenaardigheden van citroens te bespreken, deze mensen hebben ons forum ook ontdekt Smile.

Wat ik nu heb is:

Bedrijf 1:
A. 3 uur cursus zonder lunch:  75 euro
B. Een dag cursus van 11.45 tot 17.15 incl. lunch:  110 euro

Bedrijf 2:
(incl. ongevalsimulator)
C.12.45 - 16.30 inc 2 consumptie: 130 euro in feb of maart
D. 12.45 - 16.30 inc 2 consumptie: 150 euro in ‘hoogseizoen’

Bedrijf 3
Was niet flexibel genoeg naar mijn zin, kon eigenlijk vrijwel niets met de eigen autos….

Eigenlijk wil ik minimaal met een groep van 20 man gaan, dus die eerste optie is momenteel de meest aantrekkelijke, dan hebben we iig genoeg mensen.

Dat is de informatie tot zo ver.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2937

Gepost: 07 februari 2006 03:49 PM
  [ # 33 ]
arjan_verkade schreef:

offtopic:
waar zit de handrem bij een C5 dan?

C5 voor
C6 achter (elektrisch)

ik doe niet mee want ik heb ESP Rolling Eyes

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 07 februari 2006 04:20 PM
  [ # 34 ]

Ik heb met mn rijschool een 3-uurs cursus gedaan, maar heb dr eerlijk gezegd niets van opgestoken. Het is echt te kort. Voor zoiets moet je minimaal een dag uittrekken.
Dan nog een vraag, is er ook de mogelijkheid om een vervolgcursus te doen?
Ik ga zelf van de zomer bij prodrive een rijvaardigheidstraining doen. Op hun site bieden ze ook foto’s aan van c5’en in volle actie. Het lijkt mij dus dat het mogeljik is om hier met citroens aan de gang te gaan. Bovendien hebben zij een Stage 2 rijvaardigheidstraining voor alle mensen die reeds de eerste cursus hebben gevolgd!

Misschien is het dan zelfs leuk om de twee cursussen een tijdje uit elkaar te doen, zodat de mensen die eerst aan de eerste cursus meedoen ook nog deel kunnen nemen aan de stage 2 training indien mogelijk!

Xsara_Coupe

Ps.  

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 07 februari 2006 04:32 PM
  [ # 35 ]
Xsara_Coupe schreef:

Ik heb met mn rijschool een 3-uurs cursus gedaan, maar heb dr eerlijk gezegd niets van opgestoken. Het is echt te kort. Voor zoiets moet je minimaal een dag uittrekken.
Dan nog een vraag, is er ook de mogelijkheid om een vervolgcursus te doen?
Ik ga zelf van de zomer bij prodrive een rijvaardigheidstraining doen. Op hun site bieden ze ook foto’s aan van c5’en in volle actie. Het lijkt mij dus dat het mogeljik is om hier met citroens aan de gang te gaan. Bovendien hebben zij een Stage 2 rijvaardigheidstraining voor alle mensen die reeds de eerste cursus hebben gevolgd!

Misschien is het dan zelfs leuk om de twee cursussen een tijdje uit elkaar te doen, zodat de mensen die eerst aan de eerste cursus meedoen ook nog deel kunnen nemen aan de stage 2 training indien mogelijk!

Xsara_Coupe

Ps.  

Idd, ik wil dus ook wel een vervolgcursus. Meer oefenen op het corrigeren van een uitbrekende achterkant en onverwachte situaties. De theorie ken ik nou onderhand wel Wink

Bij mijn eerste cursus (via BX Club bij VZN in Nuenen) vond ik de praktijkoefentijd beperkt. Bovendien simuleerden ze objecten die je moest ontwijken met omhoog spuitende waterstralen. Vond ik niet echt geweldig. De baan in Lelystad is volgens mij super, omdat ze daar met een beweegbaar plateeaut dat een ruk geeft als je er met je achterwielen overheen rijdt een achterwielslip kunnen introduceren. leuk om met je eigen auto te oefenen.

Persoonlijk maakt het mij geen ruk uit met wat voor auto’s er geoefend wordt.

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 09 februari 2006 04:32 PM
  [ # 36 ]

Voor zoiets moet je natuurlijk een hele dag uittrekken. Ik heb al een keer zo’n cursus gehad, ging uit van het taxibedrijf waar ik toen werkte. Je kunt best leuk spelen met een Mercedes E klasse, en een sprinter met dikke 5 pitter Wink

Uiteraard heb ik op de duurste optie gestemd, want anders heb je er niets aan. Is er geen korting voor clubs??

Test

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 09 februari 2006 04:35 PM
  [ # 37 ]
mpostma schreef:

De theorie ken ik nou onderhand wel Wink

De praktijk toch ook wel Marten?? Wink
klikklik

Test

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 09 februari 2006 04:36 PM
  [ # 38 ]

:schater

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 09 februari 2006 04:49 PM
  [ # 39 ]
Thijsvandebles schreef:
mpostma schreef:

klikklik

Grmbl… de praktijk bewijst dat je er toch niks aan hebt, bedoel je?

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 09 februari 2006 04:53 PM
  [ # 40 ]
mpostma schreef:
Thijsvandebles schreef:
mpostma schreef:

klikklik

Grmbl… de praktijk bewijst dat je er toch niks aan hebt, bedoel je?

Zoiets ja…

Test

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 20 februari 2006 12:15 AM
  [ # 41 ]

Is er al iets bekend?

Xsara_Coupe

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 24 februari 2006 12:27 PM
  [ # 42 ]

Ik heb een aantal offertes binnen ja. Ik sta een beetje in dubio of ik een half dagje doe met 20 man, of een heel dagje waar maar 10 man interesse in hebben. Maar goed, eerst maar even de April meeting. Zowiezo beginnen we natuurlijk gewoon met een startcursus, niet met een vervolgcursus.

Dat is ongeveer de stand van zaken.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten

Gepost: 24 februari 2006 12:50 PM
  [ # 43 ]
sans-pareil schreef:

Zowiezo beginnen we natuurlijk gewoon met een startcursus, niet met een vervolgcursus.

Dat is ongeveer de stand van zaken.

Een half dagdeel is zo voorbij. En een startcursus heb ik niet zoveel trek in eigenlijk. Of het moet op een baan zijn waarbij ze extern een achterwielslip kunnen genereren: niet met de handrem. Dan kan ik er nog eens over denken.

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 24 februari 2006 01:06 PM
  [ # 44 ]

Ik ben nog steeds voor de vervolgcursus op lelystad. Ten eerste omdat het een volle dag is, ten tweede omdat het een vervolgcursus is en ten derde omdat ze hier ook met citroens overweg kunnen als ik de foto’s op de site mag geloven. Bovendien is lelystad ook voor iedereen lekker centraal.

Xsara_Coupe

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27927

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 24 februari 2006 09:15 PM
  [ # 45 ]

ik denk dat je met een vervolg cursus minder mensen kan aantrekken..

vervolg cursus kan bij een succes altijd nog Smile

Profiel  

3 van de 6
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook