cxfanatic schreef:Heeft een Visa de handrem op de achterwielen?
ja
mpostma schreef:cxfanatic schreef:Heeft een Visa de handrem op de achterwielen?
ja
:D:D en dat is erg leuk bij regenachtig weer!
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 7796
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Leeft dit onderwerp nog een beetje bij de forummers?
Ik zou dit wel eens met mijn eigen auto willen doen om erachter te komen wat die ESP precies doet in de grenssituaties..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
ESP is rommel, helemaal als je lol wilt hebben op de slipbaan/openbare weg.
Ik voel wel wat voor zo’n dagje racen….
Test
Hij kan ook uit
Ik moest het de Wup eens vragen.. die is testchauffeur bij Daf geweest, en die testbaan lijkt me heel gaaf om eens met het forum onveilig te maken..
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
ESP kan je ook prima op de openbare weg testen.
Uitzetten kan niet echt:
-vanaf 30km/h,
-of bij een remactie,
-of bij de C5 op commando van het H3+,
gaat het ESP weer aan.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Schop!
Naar aanleiding van dit topic : hoe staat het met de plannen voor een slip-/rijvaardigheidsdag?
Lijkt mij wel wat.
Ik denk dat we vanaf scratch kunnen beginnen.
Totaal aantal Berichten: 27927
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Als het niet teveel gaat kosten heb ik wel interesse
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Jammer dat k gene rijbewijs heb….
ms kan ik mn pa zo gek krijgen, ook al heeft hij het al een x gedan
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Wat ik zo 1-2-3 vind op internet kost allemaal rond de 175 euro pp voor een hele cursusdag.
Ik denk dat als je met een wat grotere groep gaat je wel korting kunt krijgen maar reken altijd nog op een goede 160 euro.
Een halfdaagse cursus kan ook maar deze zijn relatief gezien niet echt goedkoper, prijzen zitten rond de 120 euro pp.
Hm, daar had ik nog even niet bij stil gestaan. Op dit moment zit ik niet zo ruim bij kas. Aan de andere kant, het vindt ook niet volgende week al plaats. Lastig, het lijkt me erg leuk, maar ik zal er toch even voor moeten sparen.
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Mischien combi voor mensen die niet willen meedoen maar wel willen meeten ?
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Dat sowieso natuurlijk.
Dit soort cursussen zijn niet echt geschikt voor toeschouwers. Mee de baan op kan/mag niet als niet-deelnemer. Dus óf je doet mee, of niet.
Ik vind het eerlijkgezegd nog wel meevallen qua prijs. Ik moet er eerlijkheidshalve wel bijzeggen dat ik dan nu eindelijk de jaaaren staande belofte van mijn ouders zou inlossen, ze hebben namelijk beloofd een slipcursus aan mij en mijn broers cadeau te doen. Ik ben echter de enige die zelf een auto heeft en al flink wat ervaring heeft opgebouwd dus voor mij zou het zeker zinnig zijn. Ook wil ik mijn eigen auto met ABS/BAS/EBD/ESP wel eens goed aan de tand voelen, met name de ESP.