Navigatiesysteem inbouwen in C2
XinionX
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 27 januari 2006 04:20 PM

Hallo allemaal, een vraagske van een nieuwkomer…
In april zal ik trotse eigenaar worden van een C2ke en ik heb mij ondertussen al een Pioneer Avic X1R aangeschaft.

Na het doorlezen van het forum schijnt het dat als ik de constante 12V van de iso connector zou gaan gebruiken dat dat voor storingen kan gaan zorgen. Maar in de ene thread zeggen ze dat je de constante 12V en de massa van de iso connector moet gebruiken en de geschakelde 12V (ACC) bevoorbeeld van de aansteker halen en in de andere thread zeggen ze de geschakelde 12V (ACC) en de massa van de iso connector gebruiken en de constante 12V rechtstreeks van de batterij halen… Ik geraak er niet uit… Kan iemand mij vertellen hoe het nu eigelijk moet?  Confused 

En hoe zit het met de andere aansluitingen in de iso connector (zoals de ILL en de Auto antenna Remote Control)? Gaan die voor storingen zorgen als ik deze gebruik?

En wat is de beste oplossing om aan de speedpuls te geraken? Een CAN-BUS interface? En waar kan ik die vinden in Belgiƫ?

Veel vragen ineens ik weet het maar ik ben liever goed voorbereid zodat ik niet voor verassingen kom te staan.  Wink

Bedankt op voorhand!

CEETWEE

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook