XBXG schreef:Link werkt niet…
Even de / erachter weghalen
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
erik wijngaarden schreef:oh ik ga gewoon met 170km/h in de bus over de peage…
indien er een kolone is die het zelfde tempo heeft, sluit ik me er graag bij aan
170 op de teller of op de gps? Op de teller vind ik prima, dan is de evt. boete wel te overzien . Bij 170 op de gps zit je heel dicht tegen de “sense of humour failure” gebied van de gendarmes aan…
Maar goed, ik heb er zin in.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
M&M schreef:Ik ga wat eerder , dus niks geen stoet ... zit met vrouwlief hier een paar dagen ... redelijk in de buurt
Kun je niet iedereen ontvangen in je chateau?
jebbers schreef:
Kun je niet iedereen ontvangen in je chateau?
Haha, daar passen makkelijk 30 man in
Wat zeg ik; 300 man
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
M&M schreef:Ik ga wat eerder , dus niks geen stoet ... zit met vrouwlief hier een paar dagen ... redelijk in de buurt
‘t Lijkt Kasteel Molensloot wel, duizend bommen en granaten!
Gr Kap’tein Haddock
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Zijn er ook nog personem die in 1 dag heen en weer gaan of pakt iedereen een hotel en blijft het hele weekend.
ik ga in 1 dag op en neer.
heb parijs vorige week al “gezien” (retromobile)
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik ga in ieder geval een hotelnachtje er aan vast knopen. Ik wil eigenlijk de volgende dag nog even Parijs in.
Ik zit te twijfelen. Een vriend van mij woond in Best (Eindhoven), dus ik hoef niet dezelfde dag gelijk terug naar het noorden…. Aan de andere kant: Parijs is wel lachuh.
Test
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ik ga het liefst ook in 1 dag op en neer..
maar ik heb nog wat klanten in parijs, dus wellicht combineer ik het met een bezoekje aan een van hen. ( kan ik het meteen weer declareren als zakentrip en dus 52% aftrekken van de belasting
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ik maak er een weekendje van denk ik do t/m zo kan mijn vriendinnetje daar in de omgeving wat anders doen, en ik verzin wel wat om er een zakentripje van te maken.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 6492
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Vrijdag heen en zondagavond terug. Appartementje in Le Marais via-via. Zin in!
Is het Conservatoire eventueel via openbaar vervoer een beetje te bereiken? (En anders moet ik maar met de CX, he wat vervelend…)
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Ik wil ook op één dag op en neer, Alleen nog ff een auto regelen want mijn vechtgenote heeft er ook een nodig
Ik blijf er ook een weekendje.
Ik heb in Parijs gewoond en blijf bij een van m’n kennisen slapen.
Gratis overnachten in hartje Parijs (2e arrondissement dus).
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ik wil ook in 1 dag heen en weer.. aangezien ik voor de komende zomer periode al genoeg evenementen afgaan moet ik toch ergens op bezuinigen.. ops:
Moet alleen paps zo ver krijgen dat we van auto ruilen.. 1 op16 á 1 euro is wat vriendelijker dan 1 op11.5 (of 1 op 7 als we gaan scheuren)á €1.40…
Maybe carpoolen?
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI