18 van de 47
« Eerste  < Vorige 16 17 18 19 20 Volgende >  Laatste »

Conservatoire bezoek ( Vr. 29 sept. ‘06 ) ->  VOL!!
markV624
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 505

Gepost: 18 april 2006 06:31 PM
  [ # 256 ]

Ik heb er zin in !
Kunnen we gezamelijk regelen dat we met zijn alle in hetzelfde hotel vertoeven . En evt. wel of niet gezamelijk erheen rijden .
Zijn er al mensen die evt. wat geboekt hebben .
Tips aangaande hotels ?

Groet ,

Mark

enjoy flying Citroën

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 18 april 2006 06:44 PM
  [ # 257 ]
markV624 schreef:

Kunnen we gezamelijk regelen dat we met zijn alle in hetzelfde hotel vertoeven .

Voor mij (/LE) zal het een camping worden. (mits de HY er klaar voor is, maar dat ligt wel in de planning)
Een camping lijkt mij trouwens toch gezelliger, ‘savonds lekker bbq-en enzo…

Profiel  

jebbers
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 572

Gepost: 18 april 2006 06:54 PM
  [ # 258 ]
patje74 schreef:
markV624 schreef:

Kunnen we gezamelijk regelen dat we met zijn alle in hetzelfde hotel vertoeven .

Voor mij (/LE) zal het een camping worden. (mits de HY er klaar voor is, maar dat ligt wel in de planning)
Een camping lijkt mij trouwens toch gezelliger, ‘savonds lekker bbq-en enzo…

Dat klinkt mij ook goed in de oren…

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 18 april 2006 07:00 PM
  [ # 259 ]

CFNL frankrijkmeeting ?

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 18 april 2006 07:01 PM
  [ # 260 ]
Lelijke Eend schreef:

CFNL frankrijkmeeting ?

Oh, kom jij ook?  Wink

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 18 april 2006 07:11 PM
  [ # 261 ]

Ja, ik hoop dat de NS een beetje in de buurt van het Conservatoire stopt. En dat de busverbindingen in Parijs een beetje goed zijn.

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 18 april 2006 07:13 PM
  [ # 262 ]
Lelijke Eend schreef:

Ja, ik hoop dat de NS een beetje in de buurt van het Conservatoire stopt. En dat de busverbindingen in Parijs een beetje goed zijn.

Over bussen en metro’s hoef je je in parijs geen zorgen te maken. Is vele malen beter geregeld dan in NL.

Test

Profiel  

patje74
> 15000 berichten

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 18 april 2006 07:15 PM
  [ # 263 ]

Mijn busje brengt je wel denk ik zo.  Wink

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 18 april 2006 07:16 PM
  [ # 264 ]
Lelijke Eend schreef:

Bus weet ik niet. Metro en trein zijn excellent in Parijs. De kans dat er geen metro stopt in de buurt van een stadscamping is gering. Het is natuurlijk buitengewoon verstandig om met de metro te gaan in Parijs. Toch lijkt een foto van het grut (volluk + blik) op een strategische locatie in Parijs mij buitengewoon geinig.

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten

Gepost: 18 april 2006 07:37 PM
  [ # 265 ]
patje74 schreef:

Mijn busje brengt je wel denk ik zo.  Wink

Oh, dan wist je dus ook wel dat ik ook kwam Very Happy

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten

Gepost: 18 april 2006 08:24 PM
  [ # 266 ]

Camping in de stad- Bois de Boulogne

Deze camping - CAMPING INTERNATIONAL DE JABLINES zit weer dichter in de buurt van het conservatoire.

Kosten voor een caming in de buurt van Parijs zijn absoluut gezien redelijk fors.  Reken op rond de 20 EUR per nacht voor een “stelletje”. T.ov. een hotel valt dat wel mee natuurlijk.
Parkeren is op beide campings geen probeem.
Bereikbaarheid Je kan een camping opzoeken in de buurt van het conservatoire, maar als je de rest van het weekend (2 nachten) nog de stad in wil, is een camping in de stad bij een metrostation veel handiger.

Als er stemmen opgaan om met wat meer mensen een leuk hotel in het centrum op te zoeken dan wil ik daar wel eens over nadenken. Nadeel van een hotel in het centrum is (buiten het kostenaspect) dat je er niet altijd makkelijk kan komen en kan parkeren met de auto. Parkeren moet dan meestal in een nabij gelegen parkeergarage en dat is vaak behoorlijk aan de prijs. Ik ga trouwens niet in een Formule 1 hotel zitten. Die zijn welliswaar niet veel duurder dan een camping, maar je kan het overdrijven qua kostenbesparing.

Profiel  

markV624
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 505

Gepost: 18 april 2006 08:29 PM
  [ # 267 ]

CFNL meeting wat is dat ?
Camping is inderdaad ook gezellig met een bbq etc.
Hotel mag van mij ook , misschien als er meerdere in een hotel willen kunnen we een speciale prijs bedingen . Er zijn denk ik ook wel hotels in het centrum met eigen parkeergelegenheid tegen een redelijk tarief.
Heb ik een tijdje geleden ook geregeld in Brussel voor een trouwerij .

Groet ,

Mark

enjoy flying Citroën

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten

Gepost: 18 april 2006 08:32 PM
  [ # 268 ]

CFNL = een afkorting voor citroën-forum.nl Wink

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten

Gepost: 18 april 2006 08:38 PM
  [ # 269 ]
markV624 schreef:

CFNL meeting wat is dat ?
Camping is inderdaad ook gezellig met een bbq etc.
Hotel mag van mij ook , misschien als er meerdere in een hotel willen kunnen we een speciale prijs bedingen . Er zijn denk ik ook wel hotels in het centrum met eigen parkeergelegenheid tegen een redelijk tarief.
Heb ik een tijdje geleden ook geregeld in Brussel voor een trouwerij .

Groet ,

Mark

Het is wel verstandig om een camping van te voren te regelen, zeker als je bij elkaar wilt staan als groep. Niet alle campings zijn daar namelijk happig op. BBQ regelen is natuurlijk ook wel buitengewoon kewl.

Ik geloof dat we ‘s-middags naar het conservatoire gaan? Dan is het mogelijk om ‘s-ochtends te rijden en dan na het cons. bezoek naar de camping te gaan. Liefhebbers kunnen natuurlijk al een dag eerder gaan rijden.

Evt. kunnen we plannen om na het bezoek aan het conservatoire een groepsfoto te maken van alle wagens evt. via de champs elyssee.

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7098

Gepost: 18 april 2006 08:49 PM
  [ # 270 ]

Leuk leuk leuk…
Nu pappie even lief aankijken of ik de XM tegen die tijd mee mag nemen voor een weekendje, in dat geval blijft er tenminste cash over voor een eventuele overnachting. Want even voor de lol met de 16v naar Paris jagen is geweldig, ook voor de bankpas… Crying or Very sad

De overnachting lijkt me wel leuk, al weet ik niet of ik dat redt kwa tijd en geld…

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

18 van de 47
« Eerste  < Vorige 16 17 18 19 20 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook