20 van de 47
« Eerste  < Vorige 18 19 20 21 22 Volgende >  Laatste »

Conservatoire bezoek ( Vr. 29 sept. ‘06 ) ->  VOL!!
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 20 april 2006 09:58 PM
  [ # 286 ]
Simpele Ziel schreef:
mpostma schreef:
Simpele Ziel schreef:

Leuk leuk leuk…
Nu pappie even lief aankijken of ik de XM tegen die tijd mee mag nemen voor een weekendje, in dat geval blijft er tenminste cash over voor een eventuele overnachting.

Als je cash over wilt houden kun je beter meerijden met iemand en dan de brandstofkosten delen.

Kan ook…zien we tegen die tijd wel…

Ik heb nog wel een plekje in de HY, en die loopt op LPG. Je moet alleen geen haast hebben.
(onder voorbehoud, ik kan natuurlijk ook nog problemen tegen komen voor dat de HY met APK in de startblokken staat…)

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 21 april 2006 12:46 AM
  [ # 287 ]
Xsara_Coupe schreef:

Metro stopt ook keurig voor de ingang! Dat hebben wij al een aantal keer gedaan en is echt perfect!!
Afgelopen jaar nog de Salon van Parijs met Disney gecombineerd… En de metro is een stuk goedkoper dan de thalys Wink

Xsara_Coupe

Nog ff nagekeken, je moet dan de RER hebben, metro die ook buiten de stad komt…

Klopt idd, paar jaar geleden (nog zonder kinders) al eens gedaan toen we een weekje naar Parijs waren. Is dus een optie om de camping toch op te zoeken.
Ik gooi het in de groep hier.
@Patje74, als je tegen die tijd je caravan nog hebt, ik wil die wel voor je meenemen dan.  Wink  Wink

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Melchior
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 839

Gepost: 21 april 2006 12:19 PM
  [ # 288 ]

formule 1 en Etap hotel

Met zo’n F1 hotel is niks mis! Je komt er alleen maar om je ogen dicht te doen en dat doe je graag als je daar binnen bent. Kost weinig maar om te slapen mis je er ook niets. Iets beter en iets duurder is Etap hotel. Is van dezelfde keten, maar dan met eigen toilet etc. Er zit een hele grote (171 kamers) aan de westelijke rondweg bij Porte d’Orleans met een parkeergarage er onder. Metro stopt om de hoek, je zit zo midden in Parijs. Je rijdt ook zo naar het conservatoire volgens mij. Kan niet moeilijk zijn.
Een bezoek aan Parijs is mij op deze wijze al een paar keer prima bevallen, maar je verwachtingen moeten natuurlijk wel reƫel zijn.

Volvo V60 Twin Engine 2015
Fiat Panda Twinair 2014

‘Je mist meer dan je meemaakt’

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 21 april 2006 12:31 PM
  [ # 289 ]

Ik wens iets meer pret te hebben dan in een F1 hotel. Ik heb een keer in een F1 hotel geslapen, inderdaad niets mis mee, maar ook niet meer dan dat.
De hele nacht door werd er aan de deuren gevoeld of ze ook op slot zaten, lawaai om het hotel heen en ik heb met grote regelmaat uit het raam gekeken om te zien of mijn auto er nog zo bij stond als dat ik hem had achter gelaten.
Maar laten we wel wezen, het is goedkoop, maar bere saai.

Op een camping kan je nog even knus zitten, bbq-en, enzovoorts. Maar goed, ieder zijn eigen. Ik ga zeker weten kamperen. Ik zou wel helemaal gek zijn om een HY voor een hotel neer te zetten.  Very Happy

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 21 april 2006 12:59 PM
  [ # 290 ]

Re: formule 1 en Etap hotel

Melchior schreef:

Met zo’n F1 hotel is niks mis!

T’is idd maar hoe je je verwachtingen stelt. Ik stel ze in elk gevall (stukken) hoger.

Profiel  

Melchior
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 839

Gepost: 21 april 2006 01:20 PM
  [ # 291 ]

F1

Je bent toch niet in Parijs om in je hotelkamer te zitten? Voor m’n werk zit ik veel in het buitenland in goede hotels. (de baas betaalt de rekening toch wel) Ik ken het verschil zeker wel, maar als ik in m’n vrije tijd de hele dag in de stad op pad ben is een bed, toilet en douche alles wat ik nodig heb. Vergelijk de prijzen maar eens, dan stel je je wensen snel bij!
Met kamperen is overigens ook niks mis, maar mijn ervaring in de buurt van grote steden is dat je dan de hele nacht geluidsoverlast van medekampeerders hebt. Daar kun je je in je tentje slecht voor afsluiten. Verder moet iedereen vooral zelf weten wat ie het liefst doet, ik geef alleen mijn ervaringen maar door. Veel voorpret allemaal!

Volvo V60 Twin Engine 2015
Fiat Panda Twinair 2014

‘Je mist meer dan je meemaakt’

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 21 april 2006 02:43 PM
  [ # 292 ]

Re: F1

Melchior schreef:

Verder moet iedereen vooral zelf weten wat ie het liefst doet, ik geef alleen mijn ervaringen maar door. Veel voorpret allemaal!

Precies. Ik vind het overigens gewoon charmes hebben om in een leuk knus hotel in Franse stijl te logeren: voor die stijl heb ik best wat extra’s over.

Ik ben best bekend met het fenomeen F1 hotel. Voor overnachten langs de snelweg is het wel makkelijk.

Maar gooed, zoals het er nu naar uitziet lijkt het me leuker op een camping te gaan staan met wat mensen. Dat is met name met een groepje mensen wel gezelliger. Dat het gehorig is? Ach, (F1) hotels kunnen ook gehorig zijn.

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7098

Gepost: 21 april 2006 03:22 PM
  [ # 293 ]

mm, toch maar even alvast gaan plannen wat ik ga doen.

Heb vandaag mijn moeder uitgezwaaid die met haar personeel’s vereniging voor een weekendje naar Parijs is.

Ik heb er zin an, heb er zin an, heb er zin an Cool  Very Happy Very Happy

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 22 april 2006 11:22 PM
  [ # 294 ]

Wat hotels betreft zijn er voor mij 3 dingen belangrijk:

- het bed (geen plaat beton als matras, een voldoende dik kussen en ditto dekens en alles netjes schoon)
- de herrie (het liefst geen!)
- de veiligheid (brandveiligheid, diefstal, enzovoorts)

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 22 april 2006 11:23 PM
  [ # 295 ]

Och, zolang er maar geen insecten zijn vind ik het al snel best… Smile

Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 22 april 2006 11:30 PM
  [ # 296 ]

Opstaan zonder rugpijn omdat je matras is gevuld met snelbneton is ook wel fijn hoor Wink Ik heb in parijs wel eens in een hotel geslapen waar ik de hele nacht plat op m’n rug moest liggen !

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten

Gepost: 23 april 2006 01:22 AM
  [ # 297 ]
Lelijke Eend schreef:

Opstaan zonder rugpijn omdat je matras is gevuld met snelbneton is ook wel fijn hoor Wink Ik heb in parijs wel eens in een hotel geslapen waar ik de hele nacht plat op m’n rug moest liggen !

Op een camping kun je in elk geval je eigen slaapgerei meebrengen Very Happy

Profiel  

patje74
> 15000 berichten

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 23 april 2006 01:28 AM
  [ # 298 ]
Lelijke Eend schreef:

Ik heb de nacht eens onder de eiffeltoren doorgebracht! We waren op liftvakantie en we hebben daar geslapen met een groep van ong. 15 man. Allemaal verschillende natinaliteiten bij elkaar en verschrikkelijk gezellig.
In de ochtend werden we heel vriendelijk gewekt door de gendarmerie, we moesten weg wezen voor de toeristen weer kwamen. (alsof wij dat niet waren…) Maar ze waren echt erg aardig!

Maar goed, wel erg offtopic.

Ontopic;
SZ, heb je al nagedacht over de reis? Als je het aan durft om met LE en mij opgescheept te zitten, dan kan ik je oppikken in de HY. AL zal het zeker weten een camping worden voor de overnachting.

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten

Gepost: 23 april 2006 04:14 PM
  [ # 299 ]
patje74 schreef:

Ontopic;
SZ, heb je al nagedacht over de reis? Als je het aan durft om met LE en mij opgescheept te zitten, dan kan ik je oppikken in de HY. AL zal het zeker weten een camping worden voor de overnachting.

Het is misschien wel een idee ja, ik zal even kijken hoe en of wat ik ga doen…

Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 23 april 2006 04:24 PM
  [ # 300 ]
Simpele Ziel schreef:

Och, zolang er maar geen insecten zijn vind ik het al snel best… Smile

Kevers zijn idd niet welkom bij een Citroƫnmeeting!
Wink
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

20 van de 47
« Eerste  < Vorige 18 19 20 21 22 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook