Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
GoofBlikscha schreef:Ik ga alleen vrijdag denk ik, en ik ben toch wel in voor colonne rijden. als ik alleen in de auto zit, kan ik geen kaart lezen Is me nou al 2x in luik opgevallen)
@patje74: mailtje komt er aan.
Ik heb tom-tom aan boord! Je mag natuurlijk aanhaken/instappen.
patje74 schreef:hogervp schreef:En als de virtuele wereld zijn werk goed doet heb je ook al wat van mij ontvangen.
Jups!
[list]Patje74
Simpele Ziel
xm’metje
mpostma
PBO
hogervp[/list:u]Nog 27 te gaan!
maak er maar 26 van heb geen mb zijn echte ondingen
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
patje74 schreef:GoofBlikscha schreef:Ik ga alleen vrijdag denk ik, en ik ben toch wel in voor colonne rijden. als ik alleen in de auto zit, kan ik geen kaart lezen Is me nou al 2x in luik opgevallen)
@patje74: mailtje komt er aan.
Ik heb tom-tom aan boord! Je mag natuurlijk aanhaken/instappen.
Klinkt goed. lekker relaxed achter een GS aan! Dat wordt 1 op 20 richting Parijs. Btw, dat worden dan ook veel foto’s van je GS Patrick. Ik schiet graag vanachter het stuur (of vrouwlief doet het als ze meegaat).
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Prima hoor!
Trouwens, zijn er ook 27MC-ers aanwezig? Want dan haal ik mijn bakkie ook even onder het stof vandaan.
patje74 schreef:Prima hoor!
Trouwens, zijn er ook 27MC-ers aanwezig? Want dan haal ik mijn bakkie ook even onder het stof vandaan.
Jazeker. Hier eentje. Maar als ik het zo hoor denk ik niet dat ik in de colonne meega.
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gaat het niet snel genoeg?
Is 27MC niet strikt verboden in FR trouwens?
- Ami Super
mpostma schreef:
Jazeker. Hier eentje. Maar als ik het zo hoor denk ik niet dat ik in de colonne meega.
Rijd jij lekker door tussen de stops in en bestel je alvast koffie/broodjes etc. voordat wij arriveren!
Pstrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
@patje: als je geen bezwaar hebt om een BX achter je te hebben, rijdt ik graag in de colonne mee.
Ik heb de 27mc aperatuur al opgezocht, lijkt me wel handig.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
patje74 schreef:Gaat het niet snel genoeg?
Haha, waarom heeft ie er een D12 in gelepeld denk je?
om 80 te rijden
- Ami Super
GoofBlikscha schreef:@patje: als je geen bezwaar hebt om een BX achter je te hebben, rijdt ik graag in de colonne mee.
Ik heb de 27mc aperatuur al opgezocht, lijkt me wel handig.
Wow een GS voor me en een BX achter me en een D12 die zo nu en dan langs vliegt. Ik heb nu al zin om te gaan!! Onderweg af en toe wisselen van auto/chauffeur??
Patrick
Patrick, waarom ga je nou op vrijdag niet gewoon naar huis joh?
veel beter voor simpele en mij
@Patrick: Ik heb een vakantie of 3/4 ge-27MC-ed in France. Geen probleem hoor, is gewoon toegestaan dus.
Sja, langzaam, snel. Colonne rijden vind ik redelijk vermoeiend, zeker als je niet je ideale tempo kan rijden. Heeft niet eens zo zeer met snel of langzaam te maken. Ik heb wel redelijk vaak met meerdere auto’s tegelijk een lange afstand gereden en soms raak je elkaar met 2 auto’s al kwijt omdat je geen zin hebt continu je te laten opjagen of juist te laten vertragen door anderen.
Misschien is het wet voor de colonne rijders wel handig om bijv. bij Hazeldonk af te spreken. En wellicht dat mensen uit Eindhoven zelfs liever via Turnhout rijden en dan is zelfs Hazeldonk nog te noordelijk.
Totaal aantal Berichten: 6496
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
mail is onderweg
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
denk dat het ook wel gochum is om op bepaalde plekken effe kort te pauzeren en de hele boel weer even te verzamelen en helemaal voor parijs zodat iedereen het kan vinden dat we bijv. alleen het laatste stuk samen doen
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
hogervp schreef:GoofBlikscha schreef:@patje: als je geen bezwaar hebt om een BX achter je te hebben, rijdt ik graag in de colonne mee.
Ik heb de 27mc aperatuur al opgezocht, lijkt me wel handig.Wow een GS voor me en een BX achter me en een D12 die zo nu en dan langs vliegt. Ik heb nu al zin om te gaan!! Onderweg af en toe wisselen van auto/chauffeur??
Patrick
en misschien tuffen wij er ook nog wel achteraan lekker de cruise control op 110km/h lekker zuinig
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl