mm, Tsja, nu wordt het wel interessant
@Patrick, waar wilde je overnachten dan?
Ik zou kunnen kijken of ik iemand kan vinden die zaterdag mijn werk over kan nemen
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
@Patrick. Ik heb nog 2 zitplekken vrij (1 plek gereserveerd voor campingstuff). Je kan dus meerijden als je wilt. Ik blijf zeker 1 nacht over, misschien 2. Want in het laatste geval kan ik zondag overdag weer terugrijden.
@Simpele Ziel. Wat dacht je van een camping? Er zijn meerderen die op de camping willen overnachten. Camping Bois du Boulogne aan de over van de Seine. Maar je kan bijv. ook een Ibis hotel boeken in Parijs. Die hebben ook wel een aangename prijs/kwaliteitsverhouding mits je een 2 persoonskamer boekt.
Mja, in het ergste geval kom ik toch alleen, maar dan niet met de AX maar met een Scenic, ik know i know maar diesel of benzine scheelt behoorlijk
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
mpostma schreef:@Patrick. Ik heb nog 2 zitplekken vrij (1 plek gereserveerd voor campingstuff). Je kan dus meerijden als je wilt. Ik blijf zeker 1 nacht over, misschien 2. Want in het laatste geval kan ik zondag overdag weer terugrijden.
@Simpele Ziel. Wat dacht je van een camping? Er zijn meerderen die op de camping willen overnachten. Camping Bois du Boulogne aan de over van de Seine. Maar je kan bijv. ook een Ibis hotel boeken in Parijs. Die hebben ook wel een aangename prijs/kwaliteitsverhouding mits je een 2 persoonskamer boekt.
Dank voor het aanbod Marten. De camping staat me wel aan in ieder geval, maar een goedkoop hotel is ook prima hoor. Ibis/Companile you name it. Ik ben wel benieuwd naar de lijst die Patje74 heeft gemaakt.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- Ami Super
Simpele Ziel schreef:mm, Tsja, nu wordt het wel interessant
@Patrick, waar wilde je overnachten dan?
Ik zou kunnen kijken of ik iemand kan vinden die zaterdag mijn werk over kan nemen
Yeps, wellicht een rit in de Xantia in het verschiet , tenzij het handiger is om met anderen mee te rijden.
Vwb de overnachting: zie reactie Marten.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Nou SZ, kan je misschien toch nog eens een paar kilometer in onze “oude” auto meerijden. Je kon er immers toch zo moeilijk afstand van nemen
SZ-sr
XM 2.1D ‘92 (exit bij 400.000 km)
Xantia 1.9 TD ‘93 (nu bij Hogervp in goede handen)
XM 2.1 TD aut ‘00 (om te zweven)
Vito 112 CDI "02 (als werkpaard)
@Simpele Ziel: een paar pagina’s terug stond dat PBO ook dezelfde dag terug gaat. Stuur hem anders eens een PB.
Ik ben idd ook wel benieuwd naar de “lijst”. Misschien ook wel handig (dat werd geloof ik nog niet bijgehouden) te weten wat de voorkeur voor overnachten is. Camping/hotel/eigen gelegenheid.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik zal vanavond het lijstje even bijwerken + plaatsen.
Ik heb ook nog 3 plaatsen vrij, en ik ga vrijdag direct terug.
Ik ga met de type1, of als de deauville goedgekeurd word, en betrouwbaar lijkt, met de deauville. Op de heenreis volg ik Patrick, op de terugweg mijn kompas.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
mja, het gaat even hard in het topic:
PBO is ook een optie ja, even kijken waar die vandaan vertrekt…
Met de Patrick-Ex-SZsr-kilometervreter-Xantia heen en weer is natuurlijk wel ultiem…maarja, dan wel weer met overnachting…
@Km.vreter: afstand kon nemen?, ik kan het nog steeds niet
Ik houd goofblikscha ook even in de gaten, want vrijdags weer terug is wel makkelijk
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- Ami Super
En onderweg af en toe wisselen van auto’s Kan ik ook weer eens rijden in een BX of, en dat is heel lang geleden, een GS?
Tis maar een idee hoor, ik ben er zelf wel makkelijk in om iemand anders te laten sturen, maar als dat bij ander niet het geval is, ook prima.
Patrick
- Ami Super
Simpele Ziel schreef:
@Km.vreter: afstand kon nemen?, ik kan het nog steeds niet
Hier heb ik het afgelopen driekwart jaar nou helemaal niks, maar dan ook niks van gemerkt!
Patrick
Simpele Ziel schreef:PBO is ook een optie ja, even kijken waar die vandaan vertrekt…
Ik vermoed ergens uit Friesland.
En dat vermoedt ik dus ook..
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:En dat vermoedt ik dus ook..
vermoedt -t? Stuur m ff PB.