Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
GoofBlikscha schreef:
Gaaf zeg! Dit is wel het terrein idd. Nu de exacte straatnaam nog.
En dat is ook het gebouw: Klik
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- Ami Super
Mulder schreef:Het begint te leven merk ik… in een dag weer 2 pagina’s erbij. Ik heb er zin in.
Nu maar hopen dat ik tegen die tijd weer een camera heb. Het display van mijn digitale camera is afgelopen weekend in de Ardennen gesneuveld… Ben pas eind oktober weer jarig…
En foto’s maken zonder display gebruik? Doe ik meestal ook.
Evt voorschot vragen voor je verjaardag?
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 6496
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Kan, het is alleen sowieso geen al te denderende camera voor gebruik binnen (volgens mij is het Conservatoire binnen niet supergoed verlicht). Nou ja, we zien wel, er gaan genoeg camera’s mee lijkt me…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
- Ami Super
Mulder schreef:Kan, het is alleen sowieso geen al te denderende camera voor gebruik binnen (volgens mij is het Conservatoire binnen niet supergoed verlicht). Nou ja, we zien wel, er gaan genoeg camera’s mee lijkt me…
Goed dat je opmerkt. Ik zal mijn statief meenemen dan kan ik met andere sluitertijden werken evt. en heb ik geen flits nodig. Da;s het naddeel van een compact camera met de flits voorop, dan krijge je van dat harde licht en weerkaatst ook zo lekker.
Damn, wat heb ik zin om te gaan.
:15
Patrick
Eh, Patrick (Patje74), ik reed met jou mee he ?
Schijt aan originaliteit.
weten juulie het dan nog niet de staat een groot bord bij de ingang fotos verboden
het is zeer makkelijk te vinden het ligt aan de snelweg dus als je al die citroen zie staan weet je genoeg
- Ami Super
En toch kom je de nodige foto’s tegen die in het conservatoire zijn gemaakt. Ik zie wel wat mag als ik er ben.
Patrick
hogervp schreef:En toch kom je de nodige foto’s tegen die in het conservatoire zijn gemaakt. Ik zie wel wat mag als ik er ben.
Patrick
was als geintje bedoeld je zal best wel fotos mogen maken maar wel met mate denk ik
- Ami Super
citroenc2 schreef:hogervp schreef:En toch kom je de nodige foto’s tegen die in het conservatoire zijn gemaakt. Ik zie wel wat mag als ik er ben.
Patrickwas als geintje bedoeld je zal best wel fotos mogen maken maar wel met mate denk ik
ops: ik had de niet gezien…...
Toch las ik laatst dat er in het privéwalhalla in Castellane ook niet gefotografeerd mocht worden. In ieder geval eerst netjes vragen.
Patrick
hogervp schreef:citroenc2 schreef:hogervp schreef:En toch kom je de nodige foto’s tegen die in het conservatoire zijn gemaakt. Ik zie wel wat mag als ik er ben.
Patrickwas als geintje bedoeld je zal best wel fotos mogen maken maar wel met mate denk ik
ops: ik had de niet gezien…...
Toch las ik laatst dat er in het privéwalhalla in Castellane ook niet gefotografeerd mocht worden. In ieder geval eerst netjes vragen.
Patrick
in castelane mocht ik wel fotos maken maar onder voorwaarde dat het prive fotos blijven en niet op internet enz worden gezet
helaas ben ik die fotos kwijt geraakt door die ... pc van me
binnenkort nog maar eens een weekend naar castelane denk ik
Totaal aantal Berichten: 6496
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
je zal best wel fotos mogen maken maar wel met mate denk ik
Komt mooi uit, we zijn er ook met onze maten.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
- Ami Super
Mulder schreef:je zal best wel fotos mogen maken maar wel met mate denk ik
Een groep kwijlende Citrofielen in het conservatoire. Da’s zeker toch wel 1 plaatje waard.
Patrick
hogervp schreef:Mulder schreef:je zal best wel fotos mogen maken maar wel met mate denk ik
Een groep kwijlende Citrofielen in het conservatoire. Da’s zeker toch wel 1 plaatje waard.
Patrick
kwijlende denk je wel om de lak
Wie zorgt voor de slabbetjes ?
Schijt aan originaliteit.