Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Lelijke Eend schreef:Wie zorgt voor de slabbetjes ?
We nemen al servetten mee voor de BBQ ‘s avonds. Extra meenemen maar?
Misschien is er wel een kwijlverbod :
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Lelijke Eend schreef:Eh, Patrick (Patje74), ik reed met jou mee he ?
Jups, maar ik duik wel een hotel in.
Ik vind het best
Schijt aan originaliteit.
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
De volgende heren heb ik op dit moment in de telefoonlijst staan;
Patje74
Simpele ZielĀ
xm’metje
mpostma
PBO
hogervp
Goofblikscha
Pecora
Lelijke Eend
Mulder
Jeroentje
pfffffffffffff…
ik ga weer eens wat missen!
ik wens jullie allen veel plezier
(ga ik verder balen..)
groet xeno
Patje, ik had je toch ook een mailtje gestuurd met mijn gegevens? Is die niet aangekomen want dan stuur ik hem weer opnieuw.
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
@Bas
Ik heb net alle mailtjes nog eens bekeken, je zit er niet tussen. Als je hem even opnieuw wilt sturen dan zal ik de lijst updaten en hier weer plaatsen.
Heeft er iemand een plekje voor mij in de auto toevallig. Ik heb ov dus kan naar je toereizen en ik woon vlakbij Bergen op Zoom.
jebbers schreef:Heeft er iemand een plekje voor mij in de auto toevallig. Ik heb ov dus kan naar je toereizen en ik woon vlakbij Bergen op Zoom.
Ga je voor het weekend of wil je 1 dagje op en neer?
Ik heb nog 1 plekje vrij (moeten we wel ff met SZ afstemmen dat hij alleen meelift op de heenreis tot Hazeldonk).
mpostma schreef:jebbers schreef:Heeft er iemand een plekje voor mij in de auto toevallig. Ik heb ov dus kan naar je toereizen en ik woon vlakbij Bergen op Zoom.
Ik heb nog 1 plekje vrij (moeten we wel ff met SZ afstemmen dat hij alleen meelift op de heenreis tot Hazeldonk).
eehem weekend is op zaterdag terug toch? Dan ga ik voor het weekendje, gooi wel een tent in de kofferbak.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
mpostma schreef:jebbers schreef:Heeft er iemand een plekje voor mij in de auto toevallig. Ik heb ov dus kan naar je toereizen en ik woon vlakbij Bergen op Zoom.
Gaat SZ op de slaapzakken zitten??
Maar ff zonder dollen, ga je ervan uit dat je zonder meer gaat kamperen. Ik wacht liever het weerbericht af wat dat aamgaat, of maakt jullie dat niet zoveel uit? Bij echt snertweer lig ik liever in een hotel.
Maar houd mijn plek maar vrij in de BX superD.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
nja, als er iemand is die mij vanaf hazeldonk mee kan nemen naar Parijs?
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:nja, als er iemand is die mij vanaf hazeldonk mee kan nemen naar Parijs?
Voor de anderen: het idee was dat SZ alleen vrijdag meegaat. Hij kon/kan met mij meerijden tot Parijs of Hazeldonk en op de heenweg met iemand anders. Voornaamste punt was eigenlijk om vanuit DB of Eindhoven in Hazeldonk te komen.
2 mensen meerijden is wel the limit voor mij. Aangezien ik ook nog kampeerspullen (+BBQ) mee wil nemen dan is dat gewoon het maximum.
@hogervp: ik ga in principe gewoon uit van kamperen. Echter, als je besluit een hotelletje te pakken (en wellicht meer mensen) dan kan ik je best bij een hotel afzetten. Snertweer is meestal redelijk relatief. De kans dat het 2 dagen onafgebroken regent schat ik niet zo hoog in. Koude en een enkel regenbuitje schrikken mij niet af trouwens.
Voor zover ik weet rijdt Wouter ook nog leeg (XBXG).
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
mpostma schreef:
@hogervp: ik ga in principe gewoon uit van kamperen. Echter, als je besluit een hotelletje te pakken (en wellicht meer mensen) dan kan ik je best bij een hotel afzetten.
@@hogervp
Ik ga zeker in een hotel overnachten. Wellicht kunnen we het zelfde hotel pakken, wel zo gezellig. Je mag ook mee rijden natuurlijk, maar ik ga zondag pas retour.
Goed, mijn vragen dus:
met wie kan ik mee naar hazeldonk?
met wie kan ik mee naar Parijs?
met wie kan ik mee terug?(goofblikscha?)
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI