Simpele Ziel schreef:Goed, mijn vragen dus:
met wie kan ik mee naar hazeldonk?
Je kan sowieso mee tot Hazeldonk. Als Jebbers met mij mee wil rijden, wat wel handig is omdat ie dan zowel heen als terug mee kan rijden EN wil kamperen, dan moet je wel vervoer regelen vanaf Hazeldonk.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
patje74 schreef:
@@hogervp
Ik ga zeker in een hotel overnachten. Wellicht kunnen we het zelfde hotel pakken, wel zo gezellig. Je mag ook mee rijden natuurlijk, maar ik ga zondag pas retour.
Hoi Patrick. Als ik inderdaad kies voor een hotel dan lijkt het me een prima voorstel van je. Ik laat het nog van het weer afhangen wat ik doe. Ik ben niet bnag voor water, maar heb geen zin in natte rotzooi op een camping als ik voor iets meer geld meer luxe heb. BBQ’en op de camping is natuurlijk geen bezwaar.
Ik ga wel op zaterdag weer naar huis. Dank voor je aanbod overigens, zu ik bijna vergeten.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Simpele Ziel schreef:Goed, mijn vragen dus:
met wie kan ik mee naar Parijs?
met wie kan ik mee terug?(goofblikscha?)
Hazeldonk ligt bij breda toch?
Ik weet niet waar Patje74 langs rijdt (omdat ik daar achteraan hoop te rijden), maar Breda lijkt me wel logisch.
Ik wil je best meenemen naar parijs, en ook weer terug. (ik ga vrijdag direct terug)
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
GoofBlikscha schreef:Simpele Ziel schreef:Goed, mijn vragen dus:
met wie kan ik mee terug?(goofblikscha?)Hazeldonk ligt bij breda toch?
Ik weet niet waar Patje74 langs rijdt (omdat ik daar achteraan hoop te rijden), maar Breda lijkt me wel logisch.
Ik wil je best meenemen naar parijs, en ook weer terug. (ik ga vrijdag direct terug)
hazeldonk is de grensovergang op de a16 tussen breda en antwerpen
@marten zou je mij dan eventueel in breda op het station op kunnen pikken, heb net ff gegoogled en op hazeldonk blijkt geen bushalte te zijn. Dichtsbijzijnde is rijsbergen en dat betekent vijf km lopen…. En om nou mij een auto een nacht daar onbewaakt weg te zetten lijkt me ook niet zo’n prettig idee.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
GoofBlikscha schreef:Simpele Ziel schreef:Goed, mijn vragen dus:
met wie kan ik mee terug?(goofblikscha?)Hazeldonk ligt bij breda toch?
Daar wil ik best langs hoor, maakt niet veel uit.
Re: Conservatoire bezoek ( Vr. 29 sept. ‘06 ) -> VOL !!
oldenhage schreef:
Even wat spelregels:
- Lid zijn van het forum
- Nooit eerder daar geweest zijn (is niet op te controleren maar gun anderen ook een kans)
- 1 inschrijving per persoon
- Er wordt een bedrag gevraagd om mee te gaan, als borg, dat ook vooraf gestort dient te worden en later terug komt.
Johan
Dit stond er in de beginpost.
Hoe zit het met het bedrag dat als borg betaald moest worden??
(kan best zijn dat ik er overheen gelezen heb, 30 pagina’s)
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Re: Conservatoire bezoek ( Vr. 29 sept. ‘06 ) -> VOL !!
Dat van die borg enzo is weer geschrapt omdat het wat bewerkelijk werd om allemaal te organiseren. Men gaat er nu gewoon vanuit dat je komt en als je niet komt dat je oldenhage op de hoogte brengt zodat er iemand anders in je plaats kan gaan.
In welk Hotel gaan jullie zitten ?
Kunnen we wat combineren .
Zo is het ook makkelijker om lifters mee te nemen zoals jebbers en simpele ziel etc.
Ik weet alleen nog niet of ik de volgende dag terug ga of twee dagen later .
Groet ,
Mark
enjoy flying Citroën
markV624 schreef:In welk Hotel gaan jullie zitten ?
Kunnen we wat combineren .
Zo is het ook makkelijker om lifters mee te nemen zoals jebbers en simpele ziel etc.
Ik weet alleen nog niet of ik de volgende dag terug ga of twee dagen later .Groet ,
Mark
Camping was in principe wel bekend (Bois Du Boulogne). Lijkt me handig als de hotelgasten dat zelf even afstemmen. Er is voor zover ik weet nog niet iets afgesproken. Er zijn trouwens al wel wat mensen die (vaak met partner) al een hotel hebben besproken.
Tip: Ibis hotels zijn op div. plekken in Parijs te vinden en niet al te prijzig.
Ik duik met Patrick hetzelfde hotel in, als dat kan.
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 1724
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
Johan
Accès en voiture : Autoroutes A3 - A1
- Prendre la direction Roissy Charles de Gaulle depuis la Porte de la Chapelle ou la Porte de Bagnolet.
- Après GARONOR et avant d’arriver à Roissy CDG, prendre sur la droite la direction SOISSONS (A104).
- Rester sur la droite et prendre la première sortie “PARC DES EXPOSITIONS, LIVRAISONS”
- Rester sur la droite pour aller sur Aulnay = Bld ANDRE CITROEN
- Au 2ème rond point, prendre l’entrée “Usine PSA d’Aulnay / Entrée visiteurs”
- Tourner immédiatement à droite dans la zone des parkings (sans passer par l’accueil)
- Aller tout droit jusqu’à un bâtiment gris au toit arrondi : Le CONSERVATOIRE
Adresse : PSA Peugeot Citroën
Bâtiment Conservatoire
Bld André Citroën
93 Aulnay sous Bois
Meilleures salutations,
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
Totaal aantal Berichten: 1724
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
wie van de groep spreekt vloeiend Frans? Gaarne even melden. de engelstalige gids is er even niet die dag en het is leuk om de man onze blijdschap en dank ik zn eigen taal kenbaar te (laten) maken.
Is het nog een idee dat we de gids iets geven?
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
oldenhage schreef:Is het nog een idee dat we de gids iets geven?
Een Cit-fo KPH!
Enneh… Wouter ( XBXG ), kan jij niet tolken voor ons?
Tuurlijk. Ik heb in Parijs gewoond en voel me op en top Fransoos (ben ook nog met een talenknobbeltje geboren enzo ).
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Snelweg A3 - A1
- Volg Roissy Charles de Gaulle (CDG) vanaf de Porte de la Chapelle of de Porte de Bagnolet.
- Na Garonor et alvorens in Roissy CDG aan te komen, hou rechts aan / rechter baan aan houden en volg Soissons (A104).
- Blijf op de rechter baan rijden en neem de 1e afslag “Parc des Expoisitions / Livraisons”
- Blijf op de rechter baan om naar Aulnay te gaan (= Boulevard André Citroën)
- Bij de 2e rotonde, neem de ingang “Usine PSA d’Aulnay / Entrée visiteurs” (bezoekersingang).
- Sla onmiddelijk rechts af naar de parkeerzone (voordat je de acceuil passeert)
- Ga recht door tot aan het grijze gebouw met het afgeronde dak: Le Conservatoire
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX