Ik heb het bord inderdaad wel zien staan, ik weet alleen niet voor hoe lang en wanneer. Net geprobeerd om het op te zoeken maar het staat niet vermeld op de sites van Rijkswaterstaat. Misschien dat iemand even kan kijken als ze er langs komen? Ik kom er niet meer deze week, behalve vrijdag.
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
Bas schreef:Ik heb het bord inderdaad wel zien staan, ik weet alleen niet voor hoe lang en wanneer. Net geprobeerd om het op te zoeken maar het staat niet vermeld op de sites van Rijkswaterstaat. Misschien dat iemand even kan kijken als ze er langs komen? Ik kom er niet meer deze week, behalve vrijdag.
Ik kan er online niks over vinden. Mocht het afgesloten zijn kan er uitgeweken worden naar het eerste tankstation/parkeerplaats in Belgie?
Jeetje, het komt nou toch wel heel dichtbij
Ik heb er reuze zin in!! (alleen nou het stotteren van de deauville oplossen, en de banden even laten uitlijnen…)
Simpele Ziel schreef:en dan met Goofblikscha retour a Pays Bas?
Vind goofblikscha prima…
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Bas schreef:Ik heb het bord inderdaad wel zien staan, ik weet alleen niet voor hoe lang en wanneer. Net geprobeerd om het op te zoeken maar het staat niet vermeld op de sites van Rijkswaterstaat. Misschien dat iemand even kan kijken als ze er langs komen? Ik kom er niet meer deze week, behalve vrijdag.
Ben al in Parijs, ging er gisteren langs, bord heeft het over 1 tot 4 oktober, dus geen problemen
Pieter
1e pomp in België zou ook wel kunnen, is overigens een Total
Maargoed, gewoon op Hazeldonk meeten?
Hoe laat?
en bij wie mag ik instappen?
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:1e pomp in België zou ook wel kunnen, is overigens een Total
Maargoed, gewoon op Hazeldonk meeten?
Hoe laat?
en bij wie mag ik instappen?
Uit eerdere posts begrijp ik trouwens dat je ook heen met GoofBlikscha kan meerijden?
Moeten we alleen nog afspreken hoe laat @ Hazeldonk.
14h bij de poort van het conservatoire. Volgens routeplanner is het in een kleine 4 uur aan te rijden (370 km). Als je een uur speling neemt betekent dit dat je rond een uur of 9 weg moet uit Hazeldonk.
Suggestie 9h. Te vroeg? Te laat?
Patje74? GoofBlikscha?
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Stand van zaken tot nu toe: ik rijd mee met Marten.
Dat wordt vroeg vertrekken , maar voor het goede doel za’k maar zeggen.
Ik kies niet voor de camping maar net zoals Patje74 voor een hotelletje. En als Patje zin heeft om wel te BBQ’en op de camping dan kunnen we die gewoon bijwonen lijkt me. Toch?
@ Patje: heb jij zin om de avond festiviteit mee te maken en dan mij eventueel een lift te geven naar het hotel :
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Joehoeee!!!
Nog 3 nachtjes slapen en ik ga met 4(!!!) mannen naar Parijs!!!
Op naar het CONSERVATOIRE!!!
Tot vrijdag allemaal.
Groet,
Ellie
We gaan voor de goede sfeer op dit forum!
Oh, moet ik in het leer? :hunk
Gaan er nu wel mensen in convooi rijden vanaf Hazeldonk ?
Hoe vroeg daar verzamelen ?
Ik rijdt alleen er kunnen dus mensen vanaf Hazeldonk of vanaf Den Bosch met me meerijden .
Ik ga dezelfde dag terug . Degene die dan nog mee terug wil rijden kan zich melden als hij nog geen vervoer terug heeft .
Groet ,
Mark
enjoy flying Citroën
markV624 schreef:Gaan er nu wel mensen in convooi rijden vanaf Hazeldonk ?
Hoe vroeg daar verzamelen ?
Ik rijdt alleen er kunnen dus mensen vanaf Hazeldonk of vanaf Den Bosch met me meerijden .
Ik ga dezelfde dag terug . Degene die dan nog mee terug wil rijden kan zich melden als hij nog geen vervoer terug heeft .Groet ,
Mark
@Nico. Wellicht is het handiger met mark heen en terug te rijden?
Hé, dat is misschien nog makkelijker ook ja.?
@Mark, Zou ik dan met jou mee kunnen rijden vanaf Den Bosch?
Ik wil ook weer dezelfde dag terug dus dan zou ik terug ook met je mee kunnen rijden.
PB me maar als het je wat lijkt…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ik heb nog enkele praktische (geld) vragen:
Hoe zit het met de entree prijs?
En heeft iemand een inschatting wat peage gaat kosten?
(en hoe je daar kan betalen..)
Ik ben even een lijstje met geldzaken aan het regelen.. het ziet er naar uit dat ik in de xant van de ouders moet.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
peage kost +- 12 euro enkele reis je kan daar contact betalen en met card
Totaal aantal Berichten: 132
- C5 1.8 16V Ligne Business
Heb gisteren een “romantisch” hotelletje geboekt pal naast het terrein van PSA in Aulnay.Onder de rook van het vliegveld.
Dit is om praktische redenen gedaan,omdat ik wat andere dingen moet regelen aan de noordkant van Parijs.
Ga samen met mijn vrouw en als ik in het conservatoire ben kan zij wat voorslapen in het hotel voor een lange avond in Paris-Centre