Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Herkeuren hoeft alleen maar als de brandstof of het aantal cilinders wijzigt. En verder geloof ik alleen als het vermogen met 40%? toeneemt heb ik gehoord.
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
dimmar schreef:sorry, maar daar had niet om gevraagd. ik heb geen schuifdak in mijn auto
Was voor Jules bedoeld!
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
waterman771 schreef:20re bak en 22 trs bak passen helemaal niet omdat deze een totaal ander koppelingshuis hebben.
De bak van Tri en GTi kan je wel goed gebruiken.
We weten nog niet precies wat er stuk is, dus van twee bakken EEn maken zou altijd nog kunnen, dan is een 20RE of 22TRS bak toch ook een goede donor :
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Totaal aantal Berichten: 943
- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
Ik heb nog een 2400 break met een automaat staan, geen idee of je daar iets aan hebt? Staat bij Nuenen.
automaat heeft een andere krukas, dus blokken/bakken zijn bij een automaat niet zomaar te ruilen
Mooi kl*ten! Dus je heb het schuifdakrubbertje nog niet nodig??
GRG
Inderdaad klote, maar ik laat me niet zomaar uit het veld slaan.
DS23man eerst even het meest noodzakelijke! Als de cx weer rijdt dan komt het schuifdak aan de beurt!
Citroen CX2200 Diesel 1979
Triumph TR6 (1972)
Net bij van Gompel geweest voor een nieuw stukje leiding van het LHM systeem. Het leiding begaf het toen ik volgens het “oude recept” een doorspoeling deed! Hij had nog een nieuw stukje leiding liggen voor €15,- dus die ga ik er even als eerste opzetten.
Voor een 2handsbak met een verleden van 2ton vroegen ze €500,- Vind ik toch wel duur, maar wel met garantie.
Toch nog even rondbellen en kijken wat er nu kapot is.
Gisteren in de sneeuw bezig geweest met sleutelen! Vind het sleutelen wel leuk, maar de kou minder.
Triumph TR6 (1972)
Jules Unlimited schreef:Net bij van Gompel geweest voor een nieuw stukje leiding van het LHM systeem. Het leiding begaf het toen ik volgens het “oude recept” een doorspoeling deed! Hij had nog een nieuw stukje leiding liggen voor €15,- dus die ga ik er even als eerste opzetten.
Voor een 2handsbak met een verleden van 2ton vroegen ze €500,-
Vind ik toch wel duur, maar wel met garantie.
Toch nog even rondbellen en kijken wat er nu kapot is.Gisteren in de sneeuw bezig geweest met sleutelen! Vind het sleutelen wel leuk, maar de kou minder.
Wwwwaaarrrmmme Chocolademmmmelk!
GRG
BRRR
Jules Unlimited schreef:Net bij van Gompel geweest voor een nieuw stukje leiding van het LHM systeem. Het leiding begaf het toen ik volgens het “oude recept” een doorspoeling deed! Hij had nog een nieuw stukje leiding liggen voor €15,- dus die ga ik er even als eerste opzetten.
Voor een 2handsbak met een verleden van 2ton vroegen ze €500,-
Vind ik toch wel duur, maar wel met garantie.
Toch nog even rondbellen en kijken wat er nu kapot is.Gisteren in de sneeuw bezig geweest met sleutelen! Vind het sleutelen wel leuk, maar de kou minder.
Ik heb alleen een gti turbo bak liggen, maar daar heb je niets aan.
GRG
cx bak
500 euro voor een 2e hands bak van een cx is een belachelijke prijs,bel anders citroville eens.
Ik heb zelf alleen td bakken liggen,met de motor er nog aan,
Gr Raymond
Het was een cx of niks

Totaal aantal Berichten: 6
- CX 25 TRD Turbo
- AX GT
Ds23man schreef:Mooi kl*ten! Dus je heb het schuifdakrubbertje nog niet nodig??
GRG
Schuifdakrubbertje? Hè? Wat? Wie? Waar? Te koop? Hoe duur?
CX 25 TRD Turbo 1986 (420.000 km)
Alfa Romeo MiTo 2011

Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
De bak van een Turbo diesel kan je NIET gebruiken voor je 75pk diesel, omdat de turbo bak een veel langere eindoverbrenging heeft.
Jouw diesel heeft niet genoeg vermogen voor zo’n lange overbrenging, waardoor deze zijn topsnelheid niet meer zal halen, en het optrekken ook langer zou kunnen duren.
Aan de andere kant is het voordeel weer minder herrie en een lager verbruik. Ik vind een CX 25 D voor een diesel veel te veel toeren maken als je op de snelweg rijdt.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
Aan de andere kant is het voordeel weer minder herrie en een lager verbruik. Ik vind een CX 25 D voor een diesel veel te veel toeren maken als je op de snelweg rijdt.
Dat probleem is nu opgelost met de TRD 25 Turbo2 motor en bijbehorende bak. Die loopt nog geen 3000 toeren als je 140 rijdt!
Is echt superrelaxed cruisen
Triumph TR6 (1972)