mijn C4tje
voor mijn deur
wegens gebrek aan posts vind ik zal ik hem dan maar zelf posten
héhé
Ok sommige zijn er mss tegen
maar hij is 4.5cm verlaagd en rechtelijn onder met sportuitlaat
maar kom
this dus een VTR pak met auto-airco (l+r apart bedienbaar)
17” alu’s resolfen
radio-cd
elektrische ruiten voor+achter
bc
auto ruitenwissers
kuizetels
carbon interieur
...
mooi!
de bodemvrijheid is inderdaad beetje krap op het eerste zicht,
maar ertegen ben ik niet, het staat ze mooi! proficiat!
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
Totaal aantal Berichten: 719
Geregistreerd: 03-01-2005
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
prachtig
ik hang nog reglementair van grond
is dus net genoeg voor mij
de vluchtheuvels zijn net aangepast in en rond mijn gemeente
en nuja het hoort bij het customizen
en het rijcomfort op de belgische wegen vind ik het dus beter
aangezien ik sportief rijd is hij zeker baanvaster
hang er nu maar achter in de bochten
en ja hij word verder gecustomized
van voor tot achterbump
en het zal geen cituning zijn
GRTZ
boonbeest schreef:Ok sommige zijn er mss tegen
maar hij is 4.5cm verlaagd en rechtelijn onder met sportuitlaat
Mooie bak! veel rijgenot ermee.
Geen last van je achteruitrijsensoren met dat verlagen : De knik in de weg bij een schuin lopende afrit levert mij al een piep op
.
P.S. Wanneer komt er eens iemand in Rotterdam spotten?
C4 Coupé VTS, 1.6 16v, Noir Obsidien, Panorama dak, LPG
Mooie C4, mooie kleur ook
Al vind ik de C4 coupé echt 1000 x mooier. De berline vind ik zo’n burgerbakkie... ops:
De velgen mogen ze wat mij betreft op meer Cit’s zetten; zeer fraai design.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Citrolover schreef:boonbeest schreef:Ok sommige zijn er mss tegen
maar hij is 4.5cm verlaagd en rechtelijn onder met sportuitlaatMooie bak! veel rijgenot ermee.
Geen last van je achteruitrijsensoren met dat verlagen: De knik in de weg bij een schuin lopende afrit levert mij al een piep op
.
P.S. Wanneer komt er eens iemand in Rotterdam spotten?
ik heb da niet achteruitrijsensoren
ik kan parkeren scheelt al heel veel
ik bedoel ik vind dat nu eens overdreven luxe die sensoren
allez ja ge weet hoe groot je wagen is enzo
maar allez ja
en ja smaken verschillen ik vind
de coupé veel te lelijk die kont
trekt te hard op CRX vind ik
maar kom
boonbeest schreef:ik heb da niet achteruitrijsensoren
ik kan parkeren scheelt al heel veel
ik bedoel ik vind dat nu eens overdreven luxe die sensoren
allez ja ge weet hoe groot je wagen is enzo
maar allez ja
![]()
en ja smaken verschillen ik vind
de coupé veel te lelijk die kont
trekt te hard op CRX vind ik
maar kom
Gelukkig maar dat smaken verschillen, anders werd het zo eentonig op de weg, denk maar aan de reclame van de Peugeot 407 (ook mieters mooie bak hoor)
Ik ging altijd voor praktisch met 5 deuren, zoals op mijn Xsara II, maar vond het bij de C4 zo’n groot verschil in ontwerp dat ik graag de 2 deuren wilde inwisselen.
Ik kan ook goed parkeren, maar als je t eenmaal hebt raak je eraan gewend en is t gewoon lekker met sensoren.
C4 Coupé VTS, 1.6 16v, Noir Obsidien, Panorama dak, LPG
je geraakt er idd aan gewent dat is nu net het probleem
zoals alles in de wereld kan het al eens mankeren
en stel dan???
kosten?
allez volgende maand
is mijn karreke 1 jaar
dus 1ste grote onderhoudsbeurt
kzen is benieuwd eigenlijk
thopen dat alles in orde is
boonbeest schreef:je geraakt er idd aan gewent dat is nu net het probleem
zoals alles in de wereld kan het al eens mankeren
en stel dan???kosten?
een vriend van mij heeft deze dingen op zijn C-Max
en wat dacht je de eerste de beste bloembak moest er bij achteruit rijden aan geloven.
reden; signaal niet gehoord , radio stond te hard.
ronama schreef:boonbeest schreef:je geraakt er idd aan gewent dat is nu net het probleem
zoals alles in de wereld kan het al eens mankeren
en stel dan???kosten?
een vriend van mij heeft deze dingen op zijn C-Max
en wat dacht je de eerste de beste bloembak moest er bij achteruit rijden aan geloven.reden; signaal niet gehoord , radio stond te hard.
Geen last van met de geïntegreerde RD4 radio . Deze gaat netjes in de mute stand, zodat je het signaal altijd hoort.
C4 Coupé VTS, 1.6 16v, Noir Obsidien, Panorama dak, LPG
mooie wagen (die donkerblauwe tint had ik nog niet gezien)
de mijne is (gewoon) zilver dan lijkt ie groter
en ja sensoren heb ik laten installeren omdat m’n vrouw er ook mee rijdt (haha) maar gebruik ze zelf ook want waarom afzetten als ze je hebt
en geloof me is wel heeeel praktisch in ondergrondse parkings waar je niet veel ruimte hebt tussen de betonnen palen en muren…
robantwerp schreef:mooie wagen (die donkerblauwe tint had ik nog niet gezien)
de mijne is (gewoon) zilver dan lijkt ie groter
en ja sensoren heb ik laten installeren omdat m’n vrouw er ook mee rijdt (haha) maar gebruik ze zelf ook want waarom afzetten als ze je hebt
en geloof me is wel heeeel praktisch in ondergrondse parkings waar je niet veel ruimte hebt tussen de betonnen palen en muren…
ik rijd steeds op de spiegels en die kunde wel ver over laten hellen
dus geen problemen
alhoewel ik sommige aanraad er echt te plaatsen
want hier en daar is er bij mij lak af en das niet mijn fout
deze week ga ik mijn voorbumper beginnen aanpassen
eerst een kopie maken dan aanpassen
maar kheb nu nog niet gekeken
enig idee wie weet er waar de vijzen enzo zitten van de voorbumper???
GRTZ
kzal hier dan ook is beginnen met mijn topic te openen
zo stond hem tot maandag
spaxx -45mm verlaagd
en dan sinds gisteren
mijn bumper
beetje gedemonteerd en afgeplakt
gell-coat gestreken op de buitenkanten voor mijn mal
enkel aan de buitenkanten al omdat mijn mal 3 delig word
begonnen met 3 lagen poly voor de mal
maar aangezien da begon te schuiven moest ik stoppen
dus morgen nog laagske of 2 derop
en dan aan het centrale gedeelte beginnen
nu rijd ik zo rond
kben is benieuwd hoe lang het gaat duren eer de politite is halt houd