1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 

Hoe lang is je kreukelzone ??
vortex
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1055

- BX 16V
Gepost: 14 februari 2006 06:58 PM

hier wat foto’s van auto’s die naar mijn mening toch wel een hele grote kreukelzone hebben Laughing

Frontaal op een Benz….die net 20/30cm ingekort is maar. Shocked

Honda MPV….Mini Persons Vehicle  Laughing

deze Cordoba is gewoon te erg  Confused

heeft iemand nog meer “opgevouwen” foto’s ??

liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap Wink

klik op de link voor het hele verslag van de BX 16V

Profiel  

EvelienBX
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 759

Gepost: 14 februari 2006 07:21 PM
  [ # 1 ]

Re: Hoe lang is je kreukelzone ??

bah als ik dat zo zie zou ik haast nie meerin de auto stappen, maar ja.. ik spring ook wel op de motor daar heb je helemaal geen kreukelzone Wink

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7098

Gepost: 14 februari 2006 07:30 PM
  [ # 2 ]

Ik hoop dat als ik een ongeluk kreeg het er wel 1’tje is van boven getoonde grootte. Ben je er ten minste gelijk vanaf…

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 14 februari 2006 08:14 PM
  [ # 3 ]

kan er hier een slotje op heeft niemand meer respect voor een ander Confused:

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 14 februari 2006 08:41 PM
  [ # 4 ]
citroenc2 schreef:

kan er hier een slotje op heeft niemand meer respect voor een ander Confused:

Ach dit soort foto’s staan verspreidt over heel het net waaronder op http://www.scheurijzer.nl

Zolang we maar niet de bloederige foto’s van de cordoba zien mag ie best open blijven.
Het vorige crash topic werd gesloten vanwegen de foto’s niet vanwegen het idee dat je beschadigde auto’s laat zien…

Aan de andere kant,  als een auto voor jouw frontaal bots rijdt je dan ook vlug de andere kant op? Wink

Dit zou ons een beetje moeten doen wakker schrikken, dus mensen, denk erom, rijdt rustig en veilig….

(hoor wie het zegt)

Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 14 februari 2006 08:44 PM
  [ # 5 ]

EvelienBX schreef:

bah als ik dat zo zie zou ik haast nie meerin de auto stappen, maar ja..

ik spring ook wel op de motor daar heb je helemaal geen kreukelzone Wink

Die kreukelzone…ben je dan zelf. Wink

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten

Gepost: 14 februari 2006 08:46 PM
  [ # 6 ]

Bram schreef:
EvelienBX schreef:

bah als ik dat zo zie zou ik haast nie meerin de auto stappen, maar ja..

ik spring ook wel op de motor daar heb je helemaal geen kreukelzone Wink

Die kreukelzone…ben je dan zelf. Wink

Ik heb ook meerdere malen gehoord van dodelijke fiets ongeluken waarbij 2 fietser frontaal op elkaar reden… en hardlopen schijnt ook dodelijk te kunnen zijn… Wink

Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

JustShootMe
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 320

Gepost: 14 februari 2006 08:56 PM
  [ # 7 ]

Foto`s zijn een verdomd goede reminder aan hetgeen je jezelf blootstelt als je met een auto de weg opgaat; je kop in het zand steken is in elk geval geen optie; dit gebeurt en laten we ons dat allemaal heel goed realiseren voordat we eens het gaspedaal indrukken of met een borreltje teveel op achter het stuur kruipen.

Trouwens; mijn kreukelzone…..mja…..hoort mijn passagier “BENG” en vraagt wat dat was; kan ik hem gerust stellen….dat was een ongeluk een meter of tich verderop…...bij m`n voorbumper !  Wink  Laughing

Citroën XM-V6 (1990) - Citroën Xantia Break-1.9TD (1998) - Fiat Ducato LMC-camper (1987) - Jaguar XJ6L (1974) Jaguar XJ6-S3 (1985)- Jaguar X40 (1990) - Jaguar X40 (1993) - Jaguar XJ8 (2000) - Jaguar S-type (2004) - Lancia Flavia 2000i-coupé (1970) - Renault Fuego 2.0-automatic (1983)

Profiel  

visapowerrr
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 515

- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Gepost: 15 februari 2006 12:28 AM
  [ # 8 ]

Ach dit soort foto’s staan verspreidt over heel het net waaronder op http://www.scheurijzer.nl

Ik was te nieuwsgierig en daar heb ik toch wel spijt van. Gatverdamme m’n maag heeft zich weet ik hoeveel keer omgedraaid. Maar helaas is het realiteit.
Als ze deze foto’s bij 3VO laten zien, is half nederland genezen van zijn gejakker en gebumperkleef enzo.

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6490

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 15 februari 2006 12:42 AM
  [ # 9 ]

Dit soort foto’s staat na elk zwaar ongeval (en dat zijn er toch heel wat per jaar) in de diverse (regionale?) kranten en leren we daardoor dat we bij mist geleidelijk vaart moeten minderen en meer afstand moeten houden? Dacht het niet. Gebeurt steeds weer opnieuw.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  

EvelienBX
> 700 berichten

Gepost: 15 februari 2006 12:49 AM
  [ # 10 ]
visapowerrr schreef:

Ik was te nieuwsgierig en daar heb ik toch wel spijt van. Gatverdamme m’n maag heeft zich weet ik hoeveel keer omgedraaid. Maar helaas is het realiteit.
Als ze deze foto’s bij 3VO laten zien, is half nederland genezen van zijn gejakker en gebumperkleef enzo.

ja met dit soort foto’s word je wel even met de neus opde feiten gedrukt,
die foto’s is niet zo verkeerd om een keer te zien…

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 15 februari 2006 12:59 AM
  [ # 11 ]

Vergeleken met het 18+ deel van deze site zijn deze foto’s zelfs nog mild idd.
Die site is niet echt goed voor mn maag :kotsen

Xsara_Coupe

Profiel  

visapowerrr
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 515

- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Gepost: 15 februari 2006 01:33 AM
  [ # 12 ]

Dit soort foto’s staat na elk zwaar ongeval (en dat zijn er toch heel wat per jaar) in de diverse (regionale?) kranten en leren we daardoor dat we bij mist geleidelijk vaart moeten minderen en meer afstand moeten houden? Dacht het niet. Gebeurt steeds weer opnieuw.

De foto’s van het 18+ gedeelte zie je gelukkig niet in de krant. Degene die hier op t forum staan inderdaad wel.

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6490

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 15 februari 2006 11:20 AM
  [ # 13 ]

Brrr ook goedemorgen… Ik had weleens van dit soort rottigheid gezien maar dit slaat toch echt alles. Vandaag maar even geen kersenvlaai bij de koffie…
(slotje…?  Wink )

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4303

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 15 februari 2006 01:33 PM
  [ # 14 ]

Of ik hier nou op zat te wachten op de vroege ochtend , de meeste foto’s zijn nog wel om aan te zien maar als je naar 18+ gaat draait je maag om. Wel een goede les om altijd je aandacht erbij te houden tijdens het rijden in de Citroen…..
Frank

Profiel  

EvelienBX
> 700 berichten

Gepost: 15 februari 2006 01:43 PM
  [ # 15 ]
citro-power schreef:

Of ik hier nou op zat te wachten op de vroege ochtend , de meeste foto’s zijn nog wel om aan te zien maar als je naar 18+ gaat draait je maag om. Wel een goede les om altijd je aandacht erbij te houden tijdens het rijden in de Citroen…..
Frank

Goed, ik kon het niet laten en heb ook 18+ aangeklikt en zit nu te shaken op de stoel en ben kots misselijk… eigen schuld natuurlijk, wat erg zeg, vrezelijk. En ik snap niet dat de hulpverleners het kunnen aan zien.
Daar hou je toch trauma’s aan over??
Shocked
Bah dit wil ik ook niet weer zien. Die plaatjes blijven nog wel een tijdje in me gedachten rond spoken. . .
:kots :kots :kots :kots :kots

Profiel  

1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook