Een aantal maanden geleden merkte ik dat er heel veel stoom vanonder mijn motorkap kwam in mijn bx biarritz d19. Ik dus naar citroen garage—> conclusie: joint de culas kapot kostprijs:1500 euro. Dat wou ik niet betalen. DUS , ben beginnen lezen op howstuffworks.com hoe motor in elkaar zit en ben er dan na een tijd zelf aan begonnen. Dit is dus gelukt! (na veel zweten en heel veel klagen en verkeerde handelingen) . Zou ook mensen op dit forum willen bedanken, want een aantal dingen waren ook ni altijd duidelijk!
Koppakking dus in het nederlands?
(even snel gegoogled )
Ook duur om dat te laten maken dan
Gelukkig weer een bx van de sloop gered er zijn er al zo weinig.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik vind het erg moedig van je om hier aan te beginnen zonder ervaring. Super!
Mijn complimenten!!!
patje74 schreef:Ik vind het erg moedig van je om hier aan te beginnen zonder ervaring. Super!
Mijn complimenten!!!
volledig mee eens :thumbsup
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
paso schreef:patje74 schreef:Ik vind het erg moedig van je om hier aan te beginnen zonder ervaring. Super!
Mijn complimenten!!!volledig mee eens :thumbsup
En anders ik wel!
Test
10 met een griffel !
Schijt aan originaliteit.