Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Het ging er ook niet over of je een Mazda beter, soepeler vind of beter veren.
De vraag was van dhr Oldenhage met welke auto je probleemloos 24 maanden kan rijden .
Dat kan zeer zeker met een Mazda, ik spreek uit ervaring want ik werk in de after sales.
De gasklep is binnen een kwartier op te lossen als je weet wat je moet doen, voor altijd. Gewoon bij een onderhoudsbeurt een keer meenemen.
Ze zijn te goed en niet stuk te krijgen, of je ze wel niet confortabel vind is een kwestie van smaak.
Ps. Waarom zit ik op het Citroën forum en niet op het Mazda forum : : Ok het RX-8 forum dan maar dat is met zijn rotatie motor ook van een heel andere order
Ps Ron die liever een nukkige vriendin heeft dan een niet kapot te krijgen leopard.
Ik rij nu 1 jaar met mij C3 1.4Hdi, 35.000 km, geen problemen, rijd als een zonnetje
Pieter
het grappige is dat de toppic opener schrijft nooit meer Citroen, het draadje wordt weer volg geschreven door ons over hoe goed citroen wel is en de andere merken ook problemen hebben.
topic opener reageert niet meer in dit draadje.
Heren Mod’s sluiten die handel dit voegt toch geen waarde toe aan ons mooi forum.