2 van de 2
 < Vorige 1 2

Rondje Alpen per BX
winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 22 januari 2008 10:56 PM
  [ # 16 ]
Poekoek schreef:

Daar heb ik ruim 10 jaar geleden ook eens gezeten met m’n ouders, volgens mij reden ze toen ook nog BX. Dat is toch vlakbij Lauterbrunnen?

Yep, inderdaad. Maar dan aan de andere kant van de Kleine Scheiddegg. Schitterend gebied, ben er al een keertje eerder geweest. De BX-dichtheid is hier trouwens erg laag, mijn BX is de enige die ik tot nu toe hier heb gezien. Wel enkele XM’s gesignaleerd, en dat waren dan gelijk wel V6-en.  Shocked  Rijke jongens zeker, die Zwitsersen….

@XBXG: Dank je! Zodra ik plaatjes heb zal ik een nieuwe topic openen (zodat ik de jouwe niet verder vervuil, sorry Surprisedops: ).  Zo heel mooi is ze trouwens ook weer niet hoor. Rood, weet je wel.. Wink

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 22 januari 2008 11:47 PM
  [ # 17 ]

Ik ken jouw BX een beetje en hij is best mooi hoor. Een TZD Turbo blijft sowieso een mooie uitvoering.

Overigens weet ik precies hoe het is om daar met een BX te rijden. In mijn rondje Alpen ben ik slechts één BX tegen gekomen, en die stond vlakbij een Citroëndealer in de Engelbergvallei bij Luzern. Verder geen enkele BX in het wild op de weg gespot. Confused

Enige leuke was dan wel dat die Zwitserse BX een 16V Mk1 was:

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 22 januari 2008 11:57 PM
  [ # 18 ]

Tsja, in vergelijking met die 16V ziet dat rode van mijn dame er dan toch wel wat beter uit. Zonde…. zou er graag eens met een poetsmachine overheen gaan.  Confused Wel een gaaf ding!  Very Happy

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook