De rdw is sinds kort verplicht om zelfs een kenteken af te geven bij een wrak.
Criminelen maken hier nu op grote schaal misbruik van,omkatten word ze nu wel heel makkelijk gemaakt.
Ik ben benieuwd hoe dit in de praktijk werkt aangezien ik nog een aantal auto’s op buitenlands kenteken heb.
Hopelijk komt die (illegale) bpm regeling nu ook ten val,kun je een cx of een serie 1 xm voor een habbekrats op kenteken laten zetten.
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,1963312
Gr Raymond
Het was een cx of niks
zolang jij niks aan geeft bij de rdw doen ze je ook niks lijkt me met je autos en wat betrft de pbm zou ik zeggen wordt weer wakker die gaan ze echt niet afbouwen
Afgifte kenteken
Als ik het goed begrijp krijg je na voertuig identificatie een deel van het kenteken.
Een setje platen laten maken.
Dan word je in gelegenheid gesteld om je auto bij je eigen garage apk te keuren,dit kan natuurlijk ook bij de rdw.
Als de auto dan is gekeurd en de bpm betaald is zou je het volledige kenteken krijgen.
Gr Raymond
Het was een cx of niks
Re: Afgifte kenteken
ray schreef:Als ik het goed begrijp krijg je na voertuig identificatie een deel van het kenteken.
Een setje platen laten maken.
Dan word je in gelegenheid gesteld om je auto bij je eigen garage apk te keuren,dit kan natuurlijk ook bij de rdw.
Als de auto dan is gekeurd en de bpm betaald is zou je het volledige kenteken krijgen.
Gr Raymond
Als de bericht in “Het Nederlands Dagblad” kloppt, moeten de NL autoriteiten de regelgeving aan het vonnis aanpassen. Bovendien denk ik geldt dat alleen voor auto’s met europeese “Fahrzeugbrief”.
Maar dan moeten ze het bij ons in Oostenrijk ook veranderen. Opend perspectiven.
Groet, Johannes.