Totaal aantal Berichten: 786
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
Is het misschien leuk om een forumauto van het jaar te kiezen, de mooiste auto, de lelijkste, de origineelste, de uniekste etc..
misschien kan het bestuur nog een opzetje hiervoor doen?
Het idee, maak foto’s van je auto, stuk of vijf, daaruit worden dan auto’s geselecteerd door de forummers en daar komt dan een verkiezing uit, 5 auto’s per klasse of zo?
Leuk idee?
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
Leuk idee, ik nomineer harm alvast voor de orginaliteitsprijs ops:
1 stem voor Marten Postma!
zo, klaar
2-0 voor Marten.
Slotje!
Haha we hebben stoterstangen 90 ook nog met de 2.016v BX

Totaal aantal Berichten: 27953
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
ik denk dat we dan eerst even een rijtje moeten hebben voor wie er dan in aanmerking komen

Totaal aantal Berichten: 786
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
Inderdaad, dat lijkt me een beter idee.
Ik werk vanavond wel even wat klassen uit en waaraan je moet voldoen.
Dan moeten we even kijken of we ook foto’s plaatsen, anders wordt het forum natuurlijk een drama om in te laden.
en de mensen moeten zelf natuurlijk ook mee willen doen.
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
mensen, en ik dan….?
Tom Duckpower schreef:mensen, en ik dan….?
1 stem op Tom
de d12 BX was vorig jaar al, bovendien, stemmen op een schadebak
(no offence)
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ik ben ook voor Tom voor de originaliteitsprijs.
Welke bx ik het leukst vind ga ik maar niet zeggen want daar krijg je scheve gezichten van
Sowieso krijg je van verkiezingen altijd wel scheve gezichten. En spontaan veel nieuwe aanmeldingen die daarna nooit meer posten. Is mijn ervaring
Had ss90 niet ook een BX-break d12?
Stem voor leukste BX op het moment deel ik uit aan WYD… duh, ,die gaat het hardststststst
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Stem voor leukste BX op het moment deel ik uit aan WYD… duh, ,die gaat het hardststststst
Is dat zo? Daar wil ik dan nog weleens in rijden
Ik vond die van Marten ook behoorlijk snel. En die van Harm was dan nog sneller. Vooral het optrekken maakte erg veel indruk!
Caroline81 schreef:Simpele Ziel schreef:Stem voor leukste BX op het moment deel ik uit aan WYD… duh, ,die gaat het hardststststst
Ik vond die van Marten ook behoorlijk snel. En die van Harm was dan nog sneller. Vooral het optrekken maakte erg veel indruk!
Die zitten allebei zo rond de 120 pk toch?
Voordat er gesleuteld werd aan het blok van WYD zat er al 160pk in en dan zeg ik nog niet eens dat de helft van het interieur eruit is
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Caroline81 schreef:Simpele Ziel schreef:Stem voor leukste BX op het moment deel ik uit aan WYD… duh, ,die gaat het hardststststst
Ik vond die van Marten ook behoorlijk snel. En die van Harm was dan nog sneller. Vooral het optrekken maakte erg veel indruk!Die zitten allebei zo rond de 120 pk toch?
Voordat er gesleuteld werd aan het blok van WYD zat er al 160pk inen dan zeg ik nog niet eens dat de helft van het interieur eruit is
110 Pk voor postma en 125 voor harm ...meen ik