Hey,
Misschien weet iemand hoe het schema van een gemini autoalarm/afstandbediening eruit ziet. het is het type 6090tne. Die heb ik gekregen en wil ik graag inbouwen om alleen als afstandbediening te fungeren
zie foto onder, het gaat eigenlijk alleen om de witte stekker, de zwarte is voor brandstof en startblokering
Aan de oranje 2 draden en zwarte rechtsboven in witte stekker zitten zekeringen en die helemaal links boven (blauw/rood draad), wat wil ik hier eigenlijk mee zeggen:?:
Foto:
Alvast bedankt,
gr maarten
‘k heb nu een scenic en daarvoor een peugeot 405, maar ik mis m’n BX nog steeds…
Mwooah, 1 jaartje maar
Ik ben benieuwd of ie het nog leest. In elk geval errug goed gevonden!
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
hmm, ja ik lees dit… helemaal niet laat
maar k zie iets over subwoofers, ook leuk, maar niet echt van toepassing…
ow, nu zie k het, je kan op merk zoeken…
zal ff kijken,
gelukt, maar ik lees dat de uiteinde van de draden gemerkt zijn met een letter… die van mij niet meer
maar ik weet nu wel wat niet belangrijk is, dus ga maar wat proberen
in iedergeval bedankt voor deze waardevolle tip
‘k heb nu een scenic en daarvoor een peugeot 405, maar ik mis m’n BX nog steeds…
Re: ...en nog een
Kiddo schreef:He Maarten,
...kheb nog wat nuttigs voor je gevonden:zelfde site, als je Gemini>model 6090 bekijkt, staat er ook nog een PDFje “GE6090CON”. En dat is waarempel de connector. Of klik gewoon hier
Ik heb zelf laatst een (erg) oude Clifford gekocht. Ik heb dus alle achterhoekjes van het internet nog in m’n bookmarks staan. Uiteindelijk ook gelukt trouwens, alhoewel, het is een ingescande Duitstalige versie geworden! Nu alleen nog tijd vinden om hem in te bouwen…
groeten,
Guido
Ongelovelijk! Je hebt me super uit de brand geholpen
Nu gaat het geheid lukken en kan ik straks (knipper knipper) ab cv’en
tof,
gr maarten
inmiddels stap ik zonder sleutelerij, zo (knipper, knipper) in mijn bx…
met andere woorden HET WERKT!!!
super, bedankt Kiddo!!!
Kom ik 3 jaar later aan.
Mijn auto heeft een 6090tne ingebouwd zitten.
Afstandsbediening werkt uitsluitend als ik de auto op contact zet, dus ik ga er voor het gemak vanuit dat de constante plus niet meer functioneerd.
Welke draad is de constante plus, ik heb alle zekeringen nagelopen en voor zover ik kan zien zitten ze er allen nog in, een schema zou een uitkomst zijn.
Verder komt er een enkele zwarte draad uit de achterzijde, die is afgeknipt, war diende deze voor?
Alvast bedankt als iemand wat kan vinden op internet, ik niet namelijk.
Honda Prelude 2.2 DOHC 16V AT
Peugeot 406 Coupe 3.0 24V Pack
BX 14e
http://www.bxsportief.eu
Voor alle bx rijders en liefhebbers.
kijken mag altijd.
Dat is wel heel toevallig,
Ik zwaai net de nieuwe eigenaar van mijn auto uit, waar het alarm in zit
Dus ik kan niet meer naar de draden kijken, en je woont ook niet vlakbij…
Maar uit mijn hoofd zou ik zeggen dat de rode draad constante stroom moet hebben is dat niet gewoon onderbroken? zekering ofzo?
citrofiel!ik? schreef:Kom ik 3 jaar later aan.
Mijn auto heeft een 6090tne ingebouwd zitten.
Afstandsbediening werkt uitsluitend als ik de auto op contact zet, dus ik ga er voor het gemak vanuit dat de constante plus niet meer functioneerd.Welke draad is de constante plus, ik heb alle zekeringen nagelopen en voor zover ik kan zien zitten ze er allen nog in, een schema zou een uitkomst zijn.
Verder komt er een enkele zwarte draad uit de achterzijde, die is afgeknipt, war diende deze voor?
Alvast bedankt als iemand wat kan vinden op internet, ik niet namelijk.
citrofiel!ik? schreef:
Dat is volgensmij de antenne voor de AB
Werkt de ab ook zonder die antenne maar op zeer korte afstand?
En waar zou de anteene gemonteerd zitten normaal gesproken?
Honda Prelude 2.2 DOHC 16V AT
Peugeot 406 Coupe 3.0 24V Pack
BX 14e
http://www.bxsportief.eu
Voor alle bx rijders en liefhebbers.
kijken mag altijd.