Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
ik weet niet hoe het bij andere zit, maar hier heb ik nog steeds problemen dat alles heel traag opend
ik vermoed dat het niet aan mij ligt want ik had er op me werk ook last van.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
arjan_verkade schreef:ik vermoed dat het niet aan mij ligt
En ik weet dat wel zeker!
- CX 25 GTi Turbo 2
patje74 schreef:arjan_verkade schreef:ik vermoed dat het niet aan mij ligt
En ik weet dat wel zeker!
gister deed site van C5Club het ook niet, maar deze deed het net als een speer..
vanmiddag deed CF goed en was C5Club weer niet te bereiken
heeft het allemaal iets met elkaar te maken :
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Hmmmm, bij mij is alles wel gewoon op normale snelheid. Welke providers zitten jullie allemaal bij? Misschien is er ergens een peering link plat…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
- CX 25 GTi Turbo 2
sans-pareil schreef:Hmmmm, bij mij is alles wel gewoon op normale snelheid. Welke providers zitten jullie allemaal bij? Misschien is er ergens een peering link plat…
Caiway (oude Kabelfoon)
nu loopt het overigens wel wat sneller als 40 min geleden
Vanaf gisteravond ongeveer half elf tot vanochtend een uur of elf was de site niet bereikbaar.
Ik zit in Enschede op de glasvezel en dus niet bij een van de grote providers. Daar zal het dus niet aan liggen. Bovendien was het forum ook niet vanaf mijn werk bereikbaar.
Het moet dus wel aan de bereikbaarheid van de server zelf liggen.
Al eens aan PC Extreme gedacht? Voor het hosten van een forum perfect en voor een schijntje! Ik heb daar zelf twee dynamische websites draaien en zonder problemen. (29,95 inclusief domeinnaamregistratie per jaar!!)
Wil ook nog wel even kwijt dat het forum zelf inherent erg langzaam is. Maar al te vaak duurt het soms wel 5 seconden of langer voordat het forum bij je terugkomt als je op de OK knop drukt. Dat soort snelheden is echt ver beneden de maat voor alle breedbandgebruikers van tegenwoordig.
<edit> Grappig: deze keer duurde het maar liefst 12 seconden voor het forum terugkwam na het indrukken van de OK knop </edit>
[edit patje74; 12 seconden nadat je 3 maal op de OK knop had geklikt dus.
Ik heb de 2 overige berichten dus even gewist. ]
Jos van der Voort
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Hiero via Wanadoo. (kan je zelf trouwens ook wel zien. )
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
wanadoo powered bij casema…
tis ook zoooo warm…
Patje: bedankt voor het wissen!
Het bewijst wel een beetje wat ik bedoel. Als het forum in zijn geheel een beetje te langzaam wordt dan krijg je dat mensen meerdere malen op knoppen gan drukken omdat ze denken dat de site niet reageert.
Ik ken de phpbb fora wel een beetje en weet uit ervaring dat alles te maken heeft met de hosting en de snelheid van de data base engine en de server waar die op draait. Als alles (bijna) dezelfde hardware deelt dan werkt het wel maar slipt het langzaam dicht.
Had ik maar net zoveel verstand van sleutelen! Ik heb nog een ZX die slecht loopt.
Jos van der Voort
- CX 25 GTi Turbo 2
cb005978 schreef:Al eens aan PC Extreme gedacht? Voor het hosten van een forum perfect en voor een schijntje! Ik heb daar zelf twee dynamische websites draaien en zonder problemen. (29,95 inclusief domeinnaamregistratie per jaar!!)
voor dat abbo kan je dit forum denk ik niet hosten
overigens hangt het bij PC Extreme er nog wel beetje vanaf op welke server je zit
toch handig als je zelf kan overplaatsen
maar over het algemeen wel te vreden
ze groeien idd ook erg snel
Ik heb sinds gisteravond ook problemen met het laden van de homepage van het citroënforum . Zoals al door meerdere gemeld gaat alles wel erg traag .
Een pb tje beantwoorden ( versturen ) duurt erg lang .
Ook nu nog dd 19-07-2006 21:12 u .
Met alle andere websites wat dan ook maar geen problemen , lekker snel .
Ik maak gebruik van een adsl verbinding .
Blijkbaar gaat er toch iets fout .
Groet ,
Mark
enjoy flying Citroën
was vanavond ook niet echt rap te noemen, gisteren geraakte ik er niet op
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
cb005978 schreef:Vanaf gisteravond ongeveer half elf tot vanochtend een uur of elf was de site niet bereikbaar.
Klopt….en eerder vanavond OOK niet.
Kon zelfs geeneens inloggen.
Dus SP…..men heeft wel gelijk, ook al zou het bij jou wel in orde zijn.
Ik zit trouwens op de kabel bij Chello.
Update : net een paar seconden geleden ging het weer zwaar k%^$
Kon geen enkele pagina openkrijgen…en deze weer wel, dus er zit iets goed mis, SP !!
Totaal aantal Berichten: 1613
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Het forum is enorm traag, een pagina openen duurt een paar minuten.