De motor wil wel stationair. Welliswaar onregelmatig maar toch. Een lichte aanraking van het gaspedaaal en .... schokken en afslaan.
Brandstofpomp?
Nee dit blijkt te gebeuren wanneer de ‘drukslang’ van de turbo los is geschoten.
Wellicht helpt dit iemand in de toekomst.
grt remco
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Ik zou eerst even de slang van de luchtmeter naar de turbo controleren,die wil bij een turbo 1 nog wel eens losschieten bij de turbo.
Vervolgens…......van alles controleren.
Gr Raymond
Het was een cx of niks
Ik denk dat die inderdaad los zat.
thx
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.