Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
ieksEmmu schreef:
wist niet dat serie II een halve radioklep had…
Bij een serie 2 VSX en Exclusive zit er zelfs hout op ! Iets anders dan op de bovenstaande foto
Bij mij zat er achter het klepje het plekje voor de radio, eronder zat het bakje, maar ik heb het omgedraaid zodat de radio niet meer verborgen is
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
paso schreef:
dan zou hij er binnenin toch minstens zo moeten uit zien
foto 1
foto 2
Wauw, die achterbank vraagt er gewoon om om urenlang op te gaan zitten Die ziet er erg relaxed uit moet ik zeggen
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
arjan_verkade schreef:mooie XM :photo
Peteryed schreef:Die wieldoppen zijn idd niet de mooisten maar dat zal zeker terug worden gebracht naar orgineel lichtmetaal (lees Etoil). Moet ik eerlijk zijn in het echt hebben ze niet de halfords uitstraling als op de foto
ben benieuwd naar de foto’s als ze eronder zitten
Eerst nog ff wat geld verzamelen en dan is het zeker wel de bedoeling
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Sommige mensen zeggen wel eens:“snelheid is verslavend.” Nou kan ik ook wel zeggen zweven is ook verslavend.
Maar nu is me toch een ding opgevallen vanavond. Iedere keer als ik over een korte hobbel rij (lees dwars bult). Mensen die regelmatig op de weg Bolsward - Leeuwarden rijden weten misschien wat ik bedoel. Dan is het net of de auto een stapje opzij doet. Ik kan me vaag iets herinneren dat mijn CX dat ook deed. Is dit normaal of heeft dit te maken met het feit dat de auto uitgelijnd moet worden. Het stuur staat een beetje scheef. Of komt dit door de meesturende achteras? Weet iemand hier meer over?
zal je vast even lekker maken , zo ziet het er uit met etoile
en uh mooi wagen !!
mis de xm toch wel een beetje ops:
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Peteryed schreef:Sommige mensen zeggen wel eens:“snelheid is verslavend.” Nou kan ik ook wel zeggen zweven is ook verslavend.
Maar nu is me toch een ding opgevallen vanavond. Iedere keer als ik over een korte hobbel rij (lees dwars bult). Mensen die regelmatig op de weg Bolsward - Leeuwarden rijden weten misschien wat ik bedoel. Dan is het net of de auto een stapje opzij doet. Ik kan me vaag iets herinneren dat mijn CX dat ook deed. Is dit normaal of heeft dit te maken met het feit dat de auto uitgelijnd moet worden. Het stuur staat een beetje scheef. Of komt dit door de meesturende achteras? Weet iemand hier meer over?
Ben net terug van een ritje door de stad, heb die dwarse drempels maar niet geteld…
maar geen zijhopje bij mijn… zal door je scheve stuur komen… of misschien ff wielen omwisselen?
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
kan van alles wezen, is de bandenspanning achter goed? Niet te hoog?
M’n vorige V6 deed het alleen als er in een lange bocht van die voegen zaten, terwijl m’n huidige auto er gewoon overheen gaat.
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
was die kleur van jou ex.CX niet: Gris Météore :
na Emmeloord versus GAOS is me dat blijven achtervolgen ops:
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Peteryed schreef:Ik kan me vaag iets herinneren dat mijn CX dat ook deed. Is dit normaal of heeft dit te maken met het feit dat de auto uitgelijnd moet worden. Het stuur staat een beetje scheef. Of komt dit door de meesturende achteras? Weet iemand hier meer over?
Euh. Hier iemand wiens eerste auto een CX was en ook wel eens een BX heeft gehad maar van meesturende achterassen bij Citroen heb ik nooit gehoord (ik kan wat gemist hebben natuurlijk). Ik heb wel eens een andere PSA gehad die dat wel had (406 Break). Maar daar merk je niks van.
En een Stuurkolom die uit het lood staat klinkt verdacht. Die zou ik dan ook maar direct laten uitlijnen jah
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
robbiedee schreef:Peteryed schreef:Ik kan me vaag iets herinneren dat mijn CX dat ook deed. Is dit normaal of heeft dit te maken met het feit dat de auto uitgelijnd moet worden. Het stuur staat een beetje scheef. Of komt dit door de meesturende achteras? Weet iemand hier meer over?
Euh. Hier iemand wiens eerste auto een CX was en ook wel eens een BX heeft gehad maar van meesturende achterassen bij Citroen heb ik nooit gehoord (ik kan wat gemist hebben natuurlijk). Ik heb wel eens een andere PSA gehad die dat wel had (406 Break). Maar daar merk je niks van.
En een Stuurkolom die uit het lood staat klinkt verdacht. Die zou ik dan ook maar direct laten uitlijnen jah
volgens mij was de ZX de eerste Citroën met meesturende achteras.
de Xsara’s hebben dit ook.
(C4 ook??)
of de HP geveerde Xantia’s en C5’en dit hebben weet ik niet.
je merkt er ook niets van, totdat je echt hard door bochten gaat
Totaal aantal Berichten: 8162
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
arjan_verkade schreef:
of de HP geveerde Xantia’s en C5’en dit hebben weet ik niet.
je merkt er ook niets van, totdat je echt hard door bochten gaat
Xantia’s ook.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:arjan_verkade schreef:
of de HP geveerde Xantia’s en C5’en dit hebben weet ik niet.
je merkt er ook niets van, totdat je echt hard door bochten gaatXantia’s ook.
Patrick
Ik heb wat gemist dus maar we zijn het er over eens dat XM het niet heeft evenals de CX en BX.
alleen de zx en xsara hebben de meesturende achteras de citroens met :susp niet