13 van de 13
« Eerste  < Vorige 11 12 13
   
Quo’s GSA X1 (Demontage motor p13)
Quo
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 604
Geregistreerd: 16-09-2004

- CX 25 GTi
- GS/GSA X1
Gepost: 18 februari 2014 04:31 PM
  [ # 181 ]

Hallo, ik heb even wat foto’s gemaakt van de klepseals. Zo kun je ook zien dat er verschil in hoogte en kleur ( licht/donkerder groen) aanwezig is. Van elk type heb ik er vier in bezit.

De seals heb ik besteld bij de het GSA verenigings-magazijn. Uitlaat- en inlaatseals staan ook apart vermeld in de bestellijst. Ik kan anders ook de technische commissie van de GSA club benaderen.



CX 25 GTi 1983
GSA X1 1984

Voorheen:
BX 16 Aut type 1, BX 14 Deauville + Cannes
Xantia HDi, Xsara 19 D,  AX 10 E, AX 11 RE

Profiel  
 
karelk
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 413
Geregistreerd: 15-02-2012

Gepost: 18 februari 2014 04:50 PM
  [ # 182 ]

Ik ken dus enkel die hoge variant (en de witte). Die doen het bij mij al duizenden kilometers perfect (op zowel de inlaatklep als de uitlaatklep). Ook bij diverse eenden geplaatst.

Zo op het oog zijn die donkergroene dan voor de uitlaat, gezien het feit dat die een grotere diameter lijken te hebben.
Is de achterkant wel van dezelfde diepte en diameter maat? die diameter van het aluminium (van het deel waar de klepgeleider inzit) is wel gelijk bij een GSA.

Vraag het anders iemand van de vereniging, die verkopen het tenslotte!

Beter één eend op straat dan tien in het water….

Profiel  
 
Quo
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 604
Geregistreerd: 16-09-2004

- CX 25 GTi
- GS/GSA X1
Gepost: 18 februari 2014 05:03 PM
  [ # 183 ]

Dank je,

Vanmiddag heb ik ook advies gevraagd bij de GSA club. Even wachten op hun antwoord.

CX 25 GTi 1983
GSA X1 1984

Voorheen:
BX 16 Aut type 1, BX 14 Deauville + Cannes
Xantia HDi, Xsara 19 D,  AX 10 E, AX 11 RE

Profiel  
 
 
13 van de 13
« Eerste  < Vorige 11 12 13
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook