1 van de 7
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

Twee meetings kort op elkaar
Duncan Ruseler
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 80

Gepost: 20 maart 2006 11:10 PM

Mensen, aangezien zowel op zaterdag 8 April er een meeting is (forum) en op zondag 9 April (BXClub toerrit) wil ik graag de mensen die bij beide meetings aanwezig zijn aanbieden om ‘s nachts bij mij te crashen. Ik kan wel een mannetje of acht kwijt, als ze hun eigen slaapspullen meenemen. Hierdoor hoef je dan bijvoorbeeld niet helemaal terug naar Friesland ofzo. En het is misschien nog gezellig ook… op zaterdagavond even de kroeg in. Trouwens. Ook niet clubleden mogen op zondag voor de toerrit komen, alleen die moeten wat betalen voor de koffie enzo (ook niet BXrijders zijn welkom wel van te voren even melden, alle niet clubbers dus).

BX 19TGI Routiére - 180.000
BX 16TGI Break - 192.000KM (verkocht)
BX 14TE Berline - 210.000KM (Gesloopt)

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 21 maart 2006 01:32 AM
  [ # 1 ]

Ik was eigenlijk niet van plan om mee te rijden in de BXclubtoerrit maar misschien dat ik me nog heel vlug bedenk Wink

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 24 maart 2006 12:54 AM
  [ # 2 ]

Hmm, had graag van je aanbod gebruik gemaakt Duncan. Maar ik ga Zaterdag alleen naar de meeting, en Zondag met mijn vriendin naar de tourrit. En aangezien zij zich voortaan alleen per BX wil verplaatsen, wil ze dus niet met de trein komen.
Had me wel leuk geleken, beetje bier drinken met Bx mensen.

Test

Profiel  

jebbers
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 572

Gepost: 24 maart 2006 01:09 AM
  [ # 3 ]
Thijsvandebles schreef:

Hmm, had graag van je aanbod gebruik gemaakt Duncan. Maar ik ga Zaterdag alleen naar de meeting, en Zondag met mijn vriendin naar de tourrit. En aangezien zij zich voortaan alleen per BX wil verplaatsen, wil ze dus niet met de trein komen.

Jullie hebben samen toch wel makkelijk 2 bx-en? Wink Gewoon in twee auto’s komen!

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 24 maart 2006 01:13 AM
  [ # 4 ]
jebbers schreef:
Thijsvandebles schreef:

Jullie hebben samen toch wel makkelijk 2 bx-en? Wink Gewoon in twee auto’s komen!

Ja, maar die van mijn vriendin loopt op benzine, en die van mij op diesel. En bij dat, een tourrit rij je met 2 man in 1 auto…..En om dat hele eind nou weer terug met 2 auto’s te gaan doen, is ook zo ongezellig…
Maar misschien komen we nog wel op andere gedachten, zoals gezecht,  biertje drinken met Bx mensen is leuk

Test

Profiel  

jebbers
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 572

Gepost: 24 maart 2006 01:16 AM
  [ # 5 ]

Tsja, een echt serieus voorstel was het ook niet hoor Wink

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 24 maart 2006 01:19 AM
  [ # 6 ]
jebbers schreef:

Samen hebben we 9 Bxen….

jebbers schreef:

Tsja, een echt serieus voorstel was het ook niet hoor Wink

Antwoord was wel serieus…

Test

Profiel  

Duncan Ruseler
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 80

Gepost: 26 maart 2006 03:54 AM
  [ # 7 ]

Je kan je vriendin natuurlijk ook al ‘s middags of ‘s avonds ophalen en alsnog hier crashen. Maar goed. We zien het wel. In ieder geval bleef Marten hier slapen. En van simpele ziel heb ik nog verder geen bericht buiten hetgeen dat hier staat. Stuur maar effe een mailtje .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) dan regelen we het effe. Ik heb van Marten al te horen gekregen dat ik moet koken. Wat ik dus dan maar ga doen.

MVG.
Duncan

BX 19TGI Routiére - 180.000
BX 16TGI Break - 192.000KM (verkocht)
BX 14TE Berline - 210.000KM (Gesloopt)

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 26 maart 2006 04:09 AM
  [ # 8 ]
Duncan Ruseler schreef:

Je kan je vriendin natuurlijk ook al ‘s middags of ‘s avonds ophalen en alsnog hier crashen. Maar goed. We zien het wel. In ieder geval bleef Marten hier slapen. En van simpele ziel heb ik nog verder geen bericht buiten hetgeen dat hier staat. Stuur maar effe een mailtje .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) dan regelen we het effe. Ik heb van Marten al te horen gekregen dat ik moet koken. Wat ik dus dan maar ga doen.

MVG.
Duncan

Misschien kunnen je kookkunsten mij overhalen??

Test

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 26 maart 2006 04:19 AM
  [ # 9 ]
Thijsvandebles schreef:
Duncan Ruseler schreef:

MVG.
Duncan

Naar ik heb begrepen kan Duncan goed koken. En natuurlijk wil ik helpen (wie is toch die man die altijd op zaterdagavond het vlees komt snijden).

Voor de duidelijkheid: ik had al met Duncan afgesproken om te blijven pitten. Is wel zo makkelijk en bovendien erg gezellig.

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 26 maart 2006 04:27 AM
  [ # 10 ]
mpostma schreef:
Thijsvandebles schreef:
Duncan Ruseler schreef:

MVG.
Duncan

Naar ik heb begrepen kan Duncan goed koken. En natuurlijk wil ik helpen (wie is toch die man die altijd op zaterdagavond het vlees komt snijden).

Voor de duidelijkheid: ik had al met Duncan afgesproken om te blijven pitten. Is wel zo makkelijk en bovendien erg gezellig.

Ja, ik begin toch wel te twijfelen hoor…. Lijkt me erg gezellig…Sávonds potje bier pakken. Maar even overleggen met meisie.

Test

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 26 maart 2006 01:34 PM
  [ # 11 ]

Ik zit ook nog in twijfel, vandaar dat je buiten de posts hier nog niets van mij gehoord hebt Wink

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 27 maart 2006 05:49 PM
  [ # 12 ]

Nou, inmiddels toch maar de spreekwoordelijke knoop doormidden gehakt. Vanaf Abbenes naar Meppel en de volgende dag naar Schiedam is 350 KM. Opzig niet zo’n probleem, maar blijft een hoop gedoe.
Mijn vriendin moet dus zaterdag werken, maar wil als kersvers BX clublid natuurlijk wel mee op tour zondag.
Uiteindelijk toch maar voor de guldenmiddenweg gekozen. Aangezien mijn vriendin liever per BX reist dan per trein, komt ze naar Amersfoort met de trein, en haal ik haar daar op. Dan karren we naar Schiedam, alwaar we bij Duncan crashen. Nog even onder voorbehoudt, ze probeert helemaal vrij te krijgen, dan zijn we dus één heel weekend lang een meeting-duo. Very Happy .
Ik kom dus ook bij de penningmeester, vond het een te gezellig idee om te laten schieten. Vooral s’avonds biertje pakken is aan mij welbesteed.

Test

Profiel  

Mientje
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 130

Gepost: 27 maart 2006 09:35 PM
  [ # 13 ]

Verwacht nu natuurlijk wel dat er lekker gekookt wordt Wink

Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 28 maart 2006 02:41 AM
  [ # 14 ]
Mientje schreef:

Very Happy Ik heb al de nodige positieve verhalen gehoord over Duncans kookkunsten dus ik ben benieuwd Razz

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 28 maart 2006 06:19 PM
  [ # 15 ]
mpostma schreef:
Mientje schreef:

Very Happy Ik heb al de nodige positieve verhalen gehoord over Duncans kookkunsten dus ik ben benieuwd Razz

We gaan het zien / ruiken / proeven volgende week. Wink
(En sávonds biertje drinken natuurellement).

Test

Profiel  

1 van de 7
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook