2 van de 7
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

Twee meetings kort op elkaar
Mientje
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 130

Gepost: 28 maart 2006 09:41 PM
  [ # 16 ]
Thijsvandebles schreef:

Nou, inmiddels toch maar de spreekwoordelijke knoop doormidden gehakt. Vanaf Abbenes naar Meppel en de volgende dag naar Schiedam is 350 KM. Opzig niet zo’n probleem, maar blijft een hoop gedoe.
Mijn vriendin moet dus zaterdag werken, maar wil als kersvers BX clublid natuurlijk wel mee op tour zondag.
Uiteindelijk toch maar voor de guldenmiddenweg gekozen. Aangezien mijn vriendin liever per BX reist dan per trein, komt ze naar Amersfoort met de trein, en haal ik haar daar op. Dan karren we naar Schiedam, alwaar we bij Duncan crashen. Nog even onder voorbehoudt, ze probeert helemaal vrij te krijgen, dan zijn we dus één heel weekend lang een meeting-duo. Very Happy .
Ik kom dus ook bij de penningmeester, vond het een te gezellig idee om te laten schieten. Vooral s’avonds biertje pakken is aan mij welbesteed.

Knoop is nu dus helemaal doorgehakt: Ben vrij Smile dus hoeven niet op en neer te rijden en ook niet te treinen Smile

Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 29 maart 2006 03:18 AM
  [ # 17 ]
Mientje schreef:
Thijsvandebles schreef:

Nou, inmiddels toch maar de spreekwoordelijke knoop doormidden gehakt. Vanaf Abbenes naar Meppel en de volgende dag naar Schiedam is 350 KM. Opzig niet zo’n probleem, maar blijft een hoop gedoe.
Mijn vriendin moet dus zaterdag werken, maar wil als kersvers BX clublid natuurlijk wel mee op tour zondag.
Uiteindelijk toch maar voor de guldenmiddenweg gekozen. Aangezien mijn vriendin liever per BX reist dan per trein, komt ze naar Amersfoort met de trein, en haal ik haar daar op. Dan karren we naar Schiedam, alwaar we bij Duncan crashen. Nog even onder voorbehoudt, ze probeert helemaal vrij te krijgen, dan zijn we dus één heel weekend lang een meeting-duo. Very Happy .
Ik kom dus ook bij de penningmeester, vond het een te gezellig idee om te laten schieten. Vooral s’avonds biertje pakken is aan mij welbesteed.

Knoop is nu dus helemaal doorgehakt: Ben vrij Smile dus hoeven niet op en neer te rijden en ook niet te treinen Smile

Wat is het leven toch mooi. Mijn vriendin heeft een BX gekocht, en gaat dus lekker 2 dagen mee meeten en touren. Wink

Test

Profiel  

Mientje
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 29 maart 2006 03:45 AM
  [ # 18 ]
Thijsvandebles schreef:

Wat is het leven toch mooi. Mijn vriendin heeft een BX gekocht, en gaat dus lekker 2 dagen mee meeten en touren. Wink

haha wat heeft m’n bx daarmee te maken dan? mocht ik anders niet mee? Wink
Maar fijn dat je daar zo blij van wordt Smile

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 29 maart 2006 04:45 AM
  [ # 19 ]
Mientje schreef:
Thijsvandebles schreef:

haha wat heeft m’n bx daarmee te maken dan? mocht ik anders niet mee? Wink
Maar fijn dat je daar zo blij van wordt Smile

Ha ha, we gaan Surprisedfftopic: Wink

Test

Profiel  

stoterstangen90
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2230

Gepost: 30 maart 2006 02:07 AM
  [ # 20 ]

Ik kan zaterdag niet, Ben dan over het circuit aan het boenderen, maar za avond bij duncan lijkt met wel gezellig. Zondag toeren staat natuurlijk buiten kijf.

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 30 maart 2006 02:11 AM
  [ # 21 ]
stoterstangen90 schreef:

Ik kan zaterdag niet, Ben dan over het circuit aan het boenderen, maar za avond bij duncan lijkt met wel gezellig. Zondag toeren staat natuurlijk buiten kijf.

Oh jij blijft ook bij onze penninmeester pitten? Doen we biertje.

Test

Profiel  

Duncan Ruseler
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 80

Gepost: 30 maart 2006 05:16 PM
  [ # 22 ]

Ok, dan tel ik dus nu vier gasten (stoterstangen, Thijs, Marten en de vriendin van Thijs). Dan is restaurant Ruseler wel volgeboekt. Ik wil best uitgebreid koken en een kratje pils halen, das geen probleem. Maar dan hoop ik wel dat jullie een beetje bijdragen. Ik ben inmiddels werkeloos, alleen nog maar mijn studiefinanciëring. Dus heel erg breed heb ik het niet meer.

Goed, dat komt wel in orde. Voor jullie vieren geldt wel, eigen slaapspullen meenemen. Ik zorg voor croissants bij het ontbijt!

Dunc

BX 19TGI Routiére - 180.000
BX 16TGI Break - 192.000KM (verkocht)
BX 14TE Berline - 210.000KM (Gesloopt)

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 30 maart 2006 05:17 PM
  [ # 23 ]
Duncan Ruseler schreef:

Ok, dan tel ik dus nu vier gasten (stoterstangen, Thijs, Marten en de vriendin van Thijs). Dan is restaurant Ruseler wel volgeboekt. Ik wil best uitgebreid koken en een kratje pils halen, das geen probleem. Maar dan hoop ik wel dat jullie een beetje bijdragen. Ik ben inmiddels werkeloos, alleen nog maar mijn studiefinanciëring. Dus heel erg breed heb ik het niet meer.

Goed, dat komt wel in orde. Voor jullie vieren geldt wel, eigen slaapspullen meenemen. Ik zorg voor croissants bij het ontbijt!

Dunc

Komt goed Dunc!

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 30 maart 2006 06:01 PM
  [ # 24 ]
mpostma schreef:
Duncan Ruseler schreef:

Dunc

Komt goed Dunc!

Komt wel goed Dunkt me….. Laughing

Test

Profiel  

Duncan Ruseler
< 100 berichten
Rank

Gepost: 30 maart 2006 09:02 PM
  [ # 25 ]

Hmmm. Ik zit even te denken over het menu.

- Salade a la Duncan Wink
- Een heerlijk kippesoepje (zelf gemaakt natuurlijk)
- Carpaccio
- Spoom (Champagne met Citroen ijs)
- Varkensrollade, zwitserse aardappelschotel en twee soorten groenten
- Flensje met vanille roomijs, slagroom en warme chocoladesaus
- Koffie met notencake en likeurtje?

Hmmmmm lekker. En iemand nog vragen over waarom ik een buikje heb?

Profiel  

Mientje
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 30 maart 2006 09:15 PM
  [ # 26 ]

haha klinkt goed duncan!

Maare geen idee…? Wink

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 30 maart 2006 09:25 PM
  [ # 27 ]
Duncan Ruseler schreef:

Correctie:
Spoom (Champagne met Citroën ijs)

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 30 maart 2006 09:39 PM
  [ # 28 ]
Duncan Ruseler schreef:

Hmmm. Ik zit even te denken over het menu.

- Salade a la Duncan Wink
- Een heerlijk kippesoepje (zelf gemaakt natuurlijk)
- Carpaccio
- Varkensrollade, zwitserse aardappelschotel en twee soorten groenten
- Flensje met vanille roomijs, slagroom en warme chocoladesaus
- Koffie met notencake en likeurtje?

Hmmmmm lekker. En iemand nog vragen over waarom ik een buikje heb?

Ik geloof dat ik dan maar eens even hierlangs moet voor aanvang van de toertocht om nog snel ff wat calorietjes te verbranden.

Profiel  

Duncan Ruseler
< 100 berichten
Rank

Gepost: 30 maart 2006 10:06 PM
  [ # 29 ]

Ohoh! Reclame maken!!! Tsk tsk!

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 31 maart 2006 04:41 AM
  [ # 30 ]

Ik hoef niet naar een sportschool, ik koop liever een BX Sport Wink .

Klinkt errug goed Duncan, water loopt al hier…
Zal kratje bier in de auto gooien volgende week. Ik weet niet of Pytrik en Marten grote drinkers zijn, ( Wink ), maar denk dat 1 kratje wel voldoende is…(Volgende dag ook nog een tourrit rijden….)

Test

Profiel  

2 van de 7
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook