Thijsvandebles schreef:Nou, inmiddels toch maar de spreekwoordelijke knoop doormidden gehakt. Vanaf Abbenes naar Meppel en de volgende dag naar Schiedam is 350 KM. Opzig niet zo’n probleem, maar blijft een hoop gedoe.
Mijn vriendin moet dus zaterdag werken, maar wil als kersvers BX clublid natuurlijk wel mee op tour zondag.
Uiteindelijk toch maar voor de guldenmiddenweg gekozen. Aangezien mijn vriendin liever per BX reist dan per trein, komt ze naar Amersfoort met de trein, en haal ik haar daar op. Dan karren we naar Schiedam, alwaar we bij Duncan crashen. Nog even onder voorbehoudt, ze probeert helemaal vrij te krijgen, dan zijn we dus één heel weekend lang een meeting-duo. .
Ik kom dus ook bij de penningmeester, vond het een te gezellig idee om te laten schieten. Vooral s’avonds biertje pakken is aan mij welbesteed.
Knoop is nu dus helemaal doorgehakt: Ben vrij dus hoeven niet op en neer te rijden en ook niet te treinen
Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien
Mientje schreef:Thijsvandebles schreef:Nou, inmiddels toch maar de spreekwoordelijke knoop doormidden gehakt. Vanaf Abbenes naar Meppel en de volgende dag naar Schiedam is 350 KM. Opzig niet zo’n probleem, maar blijft een hoop gedoe.
Mijn vriendin moet dus zaterdag werken, maar wil als kersvers BX clublid natuurlijk wel mee op tour zondag.
Uiteindelijk toch maar voor de guldenmiddenweg gekozen. Aangezien mijn vriendin liever per BX reist dan per trein, komt ze naar Amersfoort met de trein, en haal ik haar daar op. Dan karren we naar Schiedam, alwaar we bij Duncan crashen. Nog even onder voorbehoudt, ze probeert helemaal vrij te krijgen, dan zijn we dus één heel weekend lang een meeting-duo. .
Ik kom dus ook bij de penningmeester, vond het een te gezellig idee om te laten schieten. Vooral s’avonds biertje pakken is aan mij welbesteed.Knoop is nu dus helemaal doorgehakt: Ben vrij dus hoeven niet op en neer te rijden en ook niet te treinen
Wat is het leven toch mooi. Mijn vriendin heeft een BX gekocht, en gaat dus lekker 2 dagen mee meeten en touren.
Test
Thijsvandebles schreef:
Wat is het leven toch mooi. Mijn vriendin heeft een BX gekocht, en gaat dus lekker 2 dagen mee meeten en touren.
haha wat heeft m’n bx daarmee te maken dan? mocht ik anders niet mee?
Maar fijn dat je daar zo blij van wordt
Mientje schreef:Thijsvandebles schreef:
haha wat heeft m’n bx daarmee te maken dan? mocht ik anders niet mee?
Maar fijn dat je daar zo blij van wordt
Ha ha, we gaan fftopic:
Test
Ik kan zaterdag niet, Ben dan over het circuit aan het boenderen, maar za avond bij duncan lijkt met wel gezellig. Zondag toeren staat natuurlijk buiten kijf.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:Ik kan zaterdag niet, Ben dan over het circuit aan het boenderen, maar za avond bij duncan lijkt met wel gezellig. Zondag toeren staat natuurlijk buiten kijf.
Oh jij blijft ook bij onze penninmeester pitten? Doen we biertje.
Test
Ok, dan tel ik dus nu vier gasten (stoterstangen, Thijs, Marten en de vriendin van Thijs). Dan is restaurant Ruseler wel volgeboekt. Ik wil best uitgebreid koken en een kratje pils halen, das geen probleem. Maar dan hoop ik wel dat jullie een beetje bijdragen. Ik ben inmiddels werkeloos, alleen nog maar mijn studiefinanciëring. Dus heel erg breed heb ik het niet meer.
Goed, dat komt wel in orde. Voor jullie vieren geldt wel, eigen slaapspullen meenemen. Ik zorg voor croissants bij het ontbijt!
Dunc
BX 19TGI Routiére - 180.000
BX 16TGI Break - 192.000KM (verkocht)
BX 14TE Berline - 210.000KM (Gesloopt)
Duncan Ruseler schreef:Ok, dan tel ik dus nu vier gasten (stoterstangen, Thijs, Marten en de vriendin van Thijs). Dan is restaurant Ruseler wel volgeboekt. Ik wil best uitgebreid koken en een kratje pils halen, das geen probleem. Maar dan hoop ik wel dat jullie een beetje bijdragen. Ik ben inmiddels werkeloos, alleen nog maar mijn studiefinanciëring. Dus heel erg breed heb ik het niet meer.
Goed, dat komt wel in orde. Voor jullie vieren geldt wel, eigen slaapspullen meenemen. Ik zorg voor croissants bij het ontbijt!
Dunc
Komt goed Dunc!
mpostma schreef:Duncan Ruseler schreef:Ok, dan tel ik dus nu vier gasten (stoterstangen, Thijs, Marten en de vriendin van Thijs). Dan is restaurant Ruseler wel volgeboekt. Ik wil best uitgebreid koken en een kratje pils halen, das geen probleem. Maar dan hoop ik wel dat jullie een beetje bijdragen. Ik ben inmiddels werkeloos, alleen nog maar mijn studiefinanciëring. Dus heel erg breed heb ik het niet meer.
Dunc
Komt goed Dunc!
Komt wel goed Dunkt me…..
Test
Hmmm. Ik zit even te denken over het menu.
- Salade a la Duncan
- Een heerlijk kippesoepje (zelf gemaakt natuurlijk)
- Carpaccio
- Spoom (Champagne met Citroen ijs)
- Varkensrollade, zwitserse aardappelschotel en twee soorten groenten
- Flensje met vanille roomijs, slagroom en warme chocoladesaus
- Koffie met notencake en likeurtje?
Hmmmmm lekker. En iemand nog vragen over waarom ik een buikje heb?
haha klinkt goed duncan!
Maare geen idee…?
Duncan Ruseler schreef:- Spoom (Champagne met Citroen ijs)
Correctie:
Spoom (Champagne met Citroën ijs)
Duncan Ruseler schreef:Hmmm. Ik zit even te denken over het menu.
- Salade a la Duncan
- Een heerlijk kippesoepje (zelf gemaakt natuurlijk)
- Carpaccio
- Spoom (Champagne met Citroen ijs)
- Varkensrollade, zwitserse aardappelschotel en twee soorten groenten
- Flensje met vanille roomijs, slagroom en warme chocoladesaus
- Koffie met notencake en likeurtje?Hmmmmm lekker. En iemand nog vragen over waarom ik een buikje heb?
Ik geloof dat ik dan maar eens even hierlangs moet voor aanvang van de toertocht om nog snel ff wat calorietjes te verbranden.
Ohoh! Reclame maken!!! Tsk tsk!
Ik hoef niet naar een sportschool, ik koop liever een BX Sport .
Klinkt errug goed Duncan, water loopt al hier…
Zal kratje bier in de auto gooien volgende week. Ik weet niet of Pytrik en Marten grote drinkers zijn, ( ), maar denk dat 1 kratje wel voldoende is…(Volgende dag ook nog een tourrit rijden….)
Test