Thijsvandebles schreef:mpostma schreef:Duncan Ruseler schreef:Ok, dan tel ik dus nu vier gasten (stoterstangen, Thijs, Marten en de vriendin van Thijs). Dan is restaurant Ruseler wel volgeboekt. Ik wil best uitgebreid koken en een kratje pils halen, das geen probleem. Maar dan hoop ik wel dat jullie een beetje bijdragen. Ik ben inmiddels werkeloos, alleen nog maar mijn studiefinanciëring. Dus heel erg breed heb ik het niet meer.
Goed, dat komt wel in orde. Voor jullie vieren geldt wel, eigen slaapspullen meenemen. Ik zorg voor croissants bij het ontbijt!
Dunc
Komt goed Dunc!
Komt wel goed Dunkt me…..
gaat goedkomen. Me dunkt
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Thijsvandebles schreef:Ik hoef niet naar een sportschool, ik koop liever een BX Sport .
Klinkt errug goed Duncan, water loopt al hier…
Zal kratje bier in de auto gooien volgende week. Ik weet niet of Pytrik en Marten grote drinkers zijn, ( ), maar denk dat 1 kratje wel voldoende is…(Volgende dag ook nog een tourrit rijden….)
neem wel wat cola mee.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Thijsvandebles schreef:Ik hoef niet naar een sportschool, ik koop liever een BX Sport .
Zal kratje bier in de auto gooien volgende week. Ik weet niet of Pytrik en Marten grote drinkers zijn, ( ), maar denk dat 1 kratje wel voldoende is…(Volgende dag ook nog een tourrit rijden….)
Wanneer er een goede maaltijd op tafel komt, ben ik er ook niet vies van om dit vergezeld te laten gaan met wijn. Indien hier meer belangstelling voor is wil ik zeker wel wat meenemen. Ik heb nog wel wat leuks staan
mpostma schreef:Thijsvandebles schreef:Ik hoef niet naar een sportschool, ik koop liever een BX Sport .
Zal kratje bier in de auto gooien volgende week. Ik weet niet of Pytrik en Marten grote drinkers zijn, ( ), maar denk dat 1 kratje wel voldoende is…(Volgende dag ook nog een tourrit rijden….)Wanneer er een goede maaltijd op tafel komt, ben ik er ook niet vies van om dit vergezeld te laten gaan met wijn. Indien hier meer belangstelling voor is wil ik zeker wel wat meenemen. Ik heb nog wel wat leuks staan
Wijn is aan zowel mijn vriendin en mij niet zo zeer besteed. 1 kratje bier is meer dan genoeg dus.
@Duncan: Je hoeft geen bier te kopen, doe ik al.
Test
Thijsvandebles schreef:
Wijn is aan zowel mijn vriendin en mij niet zo zeer besteed. 1 kratje bier is meer dan genoeg dus.
Pardon?
Ikke wel, maar maakt niet uit
Heb vandaag zelf al even een fles gekocht
Is d’r nog meer dat ik mee moet nemen?
Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien
Mientje schreef:Thijsvandebles schreef:
Pardon?
Ikke wel, maar maakt niet uit
Heb vandaag zelf al even een fles gekochtIs d’r nog meer dat ik mee moet nemen?
Oei ops: , laat ik het zo zeggen: Ik heb je nog nooit op wijn drinken betrapt .....
Test
Thijsvandebles schreef:Oei ops: , laat ik het zo zeggen: Ik heb je nog nooit op wijn drinken betrapt .....
Hihi. via het Citroen Forum leer je elkaar nog eens kennen
Thijsvandebles schreef:Oei ops: , laat ik het zo zeggen: Ik heb je nog nooit op wijn drinken betrapt .....
haha betrappen niet nee je zat ‘r gewoon bij
Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien
Mientje schreef:Thijsvandebles schreef:Oei ops: , laat ik het zo zeggen: Ik heb je nog nooit op wijn drinken betrapt .....
haha betrappen niet nee je zat ‘r gewoon bij
Denk…graaf…spit…: Ja ik weet het weer…. ops:
Test
Zou ik ook mogen komen pitten (en meerijden met de tourrit de volgende dag) ?
Schijt aan originaliteit.
Het wordt dan een beetje heel erg proppen met eten. Maar daar zoek ik dan wel weer een oplossing voor. Je bent welkom hoor. Ik moet dan even mijn huiskamer verbouwen en een tafel erbij zetten (in mijn keuken is vijf al krap). Wel zelf slaapspullen meenemen.
Trouwens gasten, Marten had het voorstel dat ik voor het eten gewoon even het bedrag verdeel over de mensen (ik betaal dan zelf natuurlijk ook mee) als dit ok is, hoor ik het graag.
BX 19TGI Routiére - 180.000
BX 16TGI Break - 192.000KM (verkocht)
BX 14TE Berline - 210.000KM (Gesloopt)
Duncan Ruseler schreef:
Trouwens gasten, Marten had het voorstel dat ik voor het eten gewoon even het bedrag verdeel over de mensen (ik betaal dan zelf natuurlijk ook mee) als dit ok is, hoor ik het graag.
Niet meer dan logisch toch?
Mientje roept: Vind ik ook.
Test
Gaat een gezellige boel worden daar in Schiedam
Aangezien ik op een steenworp van Schiedam woon, is het ok als ik in de avond even op de deurmat val voor koffie/cola, dan neem ik wel koekjes enzo mee . Lijkt me wel leuk om nog effe te lachen met de leden die ik niet zo vaak zie omdat ze zo ver wonen of in het buitenland wonen (Friesland)
Natuurlijk, je bent meer dan welkom. Zoals gezegd ik moet mijn huiskamer toch al verbouwen (ik heb aan de eettafel maar ruimte voor vijf personen) dus je kan zelfs mee eten. Dan zet ik mijn bureau en eettafel wel even in de huiskamer neer. Ik verwacht dat het eten ergens rond een tientje zal kosten, maar daar heb je dan wel wat voor. Ik heb na wat denken besloten een ‘Italiaanse’ avond te doen.
Dat betekent
- Lasagna (niet al te veel, is machtig als voorgerecht!)
- Soep
- Carpaccio
- Spoom
- Hoofdgerecht… met wat weet ik nog niet
- Tiramisu of flensje met vanille roomijs, chocoladesaus en slagroom
- Koffie
Dus je weet wat je krijgen gaat. Moet dan wel even regelen dat ik voldoende bestek enzo heb Maar dat zal wel goedkomen. Het is een beetje behelpen waarschijnlijk.
Dunc
BX 19TGI Routiére - 180.000
BX 16TGI Break - 192.000KM (verkocht)
BX 14TE Berline - 210.000KM (Gesloopt)
Tuurlijk betaal ik dan mee voor het eten ! En slaapspul meenemen in de trein ? Ach ... Ik sleep nog net geen complete motorblokken mee
Schijt aan originaliteit.