Ook maar eens een topic aan maken over ons saxje en haar veranderingen
zo was ze
Onder de motorkap is ook al een beetje verandert,
Airbox met Green filter geplaatst
Oil Catch tankje geplaatst
Foto`s Volgen
Bleu vision dimlicht stadslicht en grootlicht geplaatst.
En Alle knipperlichtjes van oranje naar chroom met oranje licht.
Er is een universele japstyle einddemper onder gekomen.
Binnenin is ook het een en ander aangepast,
Van Citroen Sport pedaaltjes pookje en in dezelfde rvs style deurknopjes
ICE
JVC headunit cd mp3 radio
13cm JBL speakers in de deuren
RTO tweeters
6*9 JBL speakers in hoedenplank
10” crunch sub in koffer
4 kanaals Kenwood versterker 1000W
Buitenkant
Als eerste moesten de originele velgen wijken voor de 16v Velgen.
Er is een tankdop van citroen sport opgekomen.
Toen moesten er lexusstyle achterlichten in komen.
Ook de spiegels gingen eraf en werden vervangen door cupspiegels.
Grill werd een embleemloze.
En er werden booskijkers bij cituning gehaald
Zo ziet ze er nu uit
Foto`s zijn iets onduidelijk
Zaterdag word ie verlaagd 4 cm
achterspoiler spoilertjes voor achterlichten en veerpootbrug zijn besteld
Meer foto`s volgen GreetzZz Low-D
Citroën verzamelaar Ds3 racing 2011, Ds3 racing 2012, ds3 performance 2018,Jumpy 2.0 bleuhdi 150 2016 (zaak), Jumper 2.2 HDI 130 2016 (zaak), DS7 crossback 2.0 Bleuhdi 2018
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Mooi! Heb je een 1.4 of 1.6 VTS?
1.4 de vriendin rijd er voornamelijk in en dis meer dan snel genoeg voor haar
Citroën verzamelaar Ds3 racing 2011, Ds3 racing 2012, ds3 performance 2018,Jumpy 2.0 bleuhdi 150 2016 (zaak), Jumper 2.2 HDI 130 2016 (zaak), DS7 crossback 2.0 Bleuhdi 2018
Die velgen staan er geweldig onder
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
XsaraVTR schreef:1.4 de vriendin rijd er voornamelijk in en dis meer dan snel genoeg voor haar
Voor jezelf is ie dus niet snel genoeg…
op top niet nee maar met trekken wel hoor
Citroën verzamelaar Ds3 racing 2011, Ds3 racing 2012, ds3 performance 2018,Jumpy 2.0 bleuhdi 150 2016 (zaak), Jumper 2.2 HDI 130 2016 (zaak), DS7 crossback 2.0 Bleuhdi 2018
xsara of sax ?
Citroën verzamelaar Ds3 racing 2011, Ds3 racing 2012, ds3 performance 2018,Jumpy 2.0 bleuhdi 150 2016 (zaak), Jumper 2.2 HDI 130 2016 (zaak), DS7 crossback 2.0 Bleuhdi 2018
Totaal aantal Berichten: 7774
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Zelfs een saxo 1.1 gaat er best rap vandoor, door het lage gewicht en de korte eindreductie. De eerste meters moet mijn Xsara het afleggen… Totdat ik doortrek in 1 en die 1761 cc’tjes en zestien klepjes aanspreek
Overigens geeft zo’n klein en licht autootje een totaal ander gevoel dan een weliswaar sterkere, maar ook 400 kilo zwaardere Coupé...
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Je hebt gelijk, een lichte Sax is behoorlijk vlot. Ik heb zelf een Saxo 1.1 X gehad. Inderdaad, een Saxo in crisis-uitvoering, maar wel met metalic lak (felgroen) en lichtmetalen sportvelgen (drie-gaats). Dat ding woog niks en ging echt als vergif. Voor een 1.1 dan. Later had ik een VTS 1.6 8V. Fantstisch lekker karretje. De XSara’s 1.6 16V VTR’s die ik heb gehad waren trager, maar niet storend langzamer. Ik ben nu weer teruggekeerd naar het snelle Saxo-tijdperk. Maar dan met een C2. Bevalt mij beter…
Totaal aantal Berichten: 7774
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
C2 VTS heeft toch 125 pk met handbak? Hoeveel meer weegt dat t.o.v. een Saxo VTS 16V?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Inderdaad: een handbak en 125 pk. En het verschil in kilootjes is… ongeveer 170. Da’s veel ja. Een Saxo weegt 850 kilo dacht ik en m’n C2 VTS weegt 1020 kilo. Ik had destijds een Saxo 8-klepper 1.6 VTS. De negentig pk versie. De VTS die ik nu heb is beduidend sneller, maar je moet hem niet vergelijken met een 16-klepper VTS Saxo. Die heeft 120 pk bij 850 kilo…. Ik heb er nooit mee gereden, maar volgens mij is zo’n 16V-Sax ‘‘angstaanjagend’’ snel